Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei på dere!

:velkommen: Til Silla, klart vi vil ha deg her inne!! :)

Takk for gode ferie-ønsker! Nå er jeg litt sånn halveis i pakkinga. Alt er vasket og klart. Så jeg tar det ganske med ro. I år har jeg til og med kjøpt sånn reise-apotek! :ler: Lærte etter noen fæle skrubbsår etc. i fjor. Også har jeg gått til anskaffelse av solbeskyttelses-spray til håret! Ellers tror jeg det kan ta fyri varmen. :ler: Vi drar natt til mandag.

Hvis jeg ikke stikker innom før jeg drar, ønsker jeg dere en herlig tid resten av juli alle sammen!!

:idesmil: Dansken er jo på ferie!! Han hadde selvfølgelig ikke tid til å skrive før han dro fordi det var så mye han skulle ordne, ellers så var pc'en hans ødelagt. :sjarmor: Han kommer sikkert sterkere tilbake!

:klem: til alle sammen! (Synes jeg fortjener en pils før jeg pakker..)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Hei på dere!

:velkommen: Til Silla, klart vi vil ha deg her inne!! :)

Tusen takk, hyggelig å høre! Du må ha en riktig god ferie:) :klem:

Skrevet

:velkommen: Silla:) Koselig med nye fjes.

Nyskjerrig på hvem Havfrua er jeg også...

Mange :klem::klem::klem: til Annie som har vondt i tanna. Er kanksje det jeg har i vente også da? Har ei tann som er litt følsom for varm og kald mat/drikke, men tannlegen min har ferie like lenge som meg. Så da venter jeg til da. Er ikke så ubehagelig.

Nå drar jeg til det blide Sørland en ukes tid (kjører bare forbi Kristiansand da), og da er det nok mange sider å oppdatere seg på her inne. det produserer jo innlegg i nesten samme tempo som på det verste :ler:

Ha det fint alle sammen. See you soon :klem:

Skrevet
God tur Yamaha!  :)

Takk. Du også forresten. Er ikke misunnelig... :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Masse god tur til Yamaha og loffen :klem:

Kos dere masse jenter - og pell dere hit når dere er hjemme igjen! :ler:

:hjerte:

Skrevet
Nyskjerrig på hvem Havfrua er jeg også...

Jeg vet så... :sjarmor::ler:

God ferie, Yamaha og Loffen! :)

Skrevet (endret)

Hvisk det til oss da Daria, hvem Havfrua er....... :ler:

Jeg vil også på ferie. Synd vi er ferdige med den........

Skal forresten hente Prinsessa på mandag! Gleder meg som en unge til å se henne igjen etter 2 uker. Spesiellt fordi eksen slo seg vrang denne gangen, sånn at jeg ikke fikk ringe henne. :grine: Lang historie, får se om jeg tar den en annen gang når jeg har fått henne hjem og saken på avstand. EN ting er i allefall sikkert: Hun skal få bestemme selv om hun vil til pappan sin i august eller ikke. Jeg tipper at hun ikke vil, men hun kan jo ha glemt innen da...

Tanna er forresten bedre. Det er utrolig hva penicillin og smertestillende gjør for ei tann. Har vært flink og grunnet hyller og skapdører i dag, og ellers sløva foran pcen. Har forresten vært i Oslo også å kjøpt et TV-bord. Sambo fant endelig et jeg likte på FINN.no og jeg :reise: og henta det etterat han kom fra jobb.

Ha en fortsatt god helg alle sammen! Og god ferie til deg også Yamaha! :klem:

Endret av Annie
Gjest Gjesta
Skrevet

Så godt å høre at tanna er bedre Annievennen!

Har tenkt masse på deg og prinsessen - skjønner kjempe godt at du gleder deg maaaaasse til hun kommer hjem :hjerte:

:klem:

I dag er det vaaaarmt og deilig - kan ikke beskrive hvor glad jeg er for å kjenne at det virkelig er sommer.

Det er som tidligere nevnt alt for få varme deilige dager i dette landet.

Tenk å bodd i et land hvor det er mer varmt enn kaldt...

Vel.

Danmark har vel litt mindre vinter ihvertfall?? :icon_lol::ler:

:klem: til alle sammen

Skrevet

Takk for det Sjarmis :klem:

I dag er det strålende vær her også. Sambo har med bilen på jobb i dag så nå sitter jeg og venter på veninnen min som kommer og henter meg. Vi skal til dem og spise kake og drikke kaffe. Sønnene hennes ble 18 år i går og det er kake igjen ;)

Ha en fin dag alle sammen.

Kos deg i sola Sjarmtroll. Takk igjen for den viktige samtalen på MSN :klem:

Gjest Gjesta
Skrevet

Haha - hva skal jeg si da Annievennen?? takk for ALLE de viktige chattene ;)

Jeg er ikke sikker på hvordan de første dagene av uka blir for meg, men jeg håper vi rekker å ses på MSN før det evnt.

Nå skal jeg ut i sola, bade og sole.

Og drømme meg bort til den kjekke Dansken....................... :sur:

:hjerte:

Gjest gjest1
Skrevet

Da jeg ikke er i form for tida (Kan jeg få litt trøst og sympati??), orker jeg ikke lese meg tilbake til der jeg var. Kan noen gi meg en oppsummering eller?

Håper dere har det fint, damer! :klem:

Skrevet

Stakkars deg da Hope. :klem: Trøst og klemmer skal du da få i massevis! :troest:

Lite har skjedd med Dansken, men vi er da her som vanlig og tar opp våre trivielle saker, som tannverk og ferie bare for å nevne noen.....

Gjest Gjesta
Skrevet

Stakkars deg Hope, klart du får trøst her inne ;):klem:

DESSVERRE, ikke noe nytt om Dansken enda......akkurat nå tenker jeg han er på ferie - og jeg har altså ikke hørt noe disse to siste ukene.

Det er bare å lese de to siste sidene eller noe - så får du et bilde av tankene mine ;)

God bedring!

Skrevet

Du skriver at du er enten av eller på i forhold til dansken.

Det kan jo være at han også er det, men inntill dere kan møtes IRL så er det ikke så lett å være 100% på heller kanskje. Det er selvfølgelig veldig sjarmerende og spennende å bli oppsøkt av en person som man så vidt kjenner ansiktet på, men ikke like lett å holde like bra kontakt når man vet at det uansett er flere mnd til man kan treffes.

Hvis han helt sikkert kommer til hjembyen din til høsen så tørr jeg vedde på at han kommer til å kontakte deg.

Selvfølgelig gjør han det!!!

:tommelsmil:

Gjest Gjesta
Skrevet (endret)
Du skriver at du er enten av eller på i forhold til dansken.

Det kan jo være at han også er det, men inntill dere kan møtes IRL så er det ikke så lett å være 100% på heller kanskje. Det er selvfølgelig veldig sjarmerende og spennende å bli oppsøkt av en person som man så vidt kjenner ansiktet på, men ikke like lett å holde like bra kontakt når man vet at det uansett er flere mnd til man kan treffes.

Hvis han helt sikkert kommer til hjembyen din til høsen så tørr jeg vedde på at han kommer til å kontakte deg.

Selvfølgelig gjør han det!!!

:tommelsmil:

TAKK!! :ler::klem:

Det er nemlig litt oppmuntrende med positivitet fra andre, så jeg kan holde oppe håpet :)

Ja, om ikke det er alvorlige forandringer i planene - kommer han tilbake til Norge til høsten (august mener jeg... :sjenert: )

Det er sikkert bare det som "clouder my judgement" - at vi hadde såpass mye og jevnlig kontakt tidligere. Da er det lettere å forvente antar jeg.

Men ja, du har rett. Det er ganske sannsynlig at det evnt ligger i kortene AT vi skal ses og at dermed er det naturlig å gjøre sine ting i påvente av det.

Hm..

Jeg drar på jentetur noen dager senere i dag, tror ikke jeg rekker innom før det.

Vil derfor ønske dere en kjempe fin uke alle søte jentene mine!!

Jeg er tilbake på fredag :)

Kos dere masse - OG skriv masse innlegg i mellomtiden så jeg har noe å lese når jeg er tilbake ;)

:klem::klem::klem::klem:

Endret av sjarmtroll
Gjest -eline-
Skrevet

Puh! 25 sider å lese siden jeg dro på ferie!! :overrasket: Og som vanlig var det rene berg- og dalbanen å lese! Men Sjarmtroll, det er bare noen uker igjen til august, og det kan vel rett og slett være at han har hatt mye å gjøre og har hatt lyst til å ha det hele litt på avstand... Ikke avskriv det hele enda, som Havfrua sier: det er vanskelig å være 100% på når man knapt har sett hverandre. Så ta det som det kommer og så skal du ikke se bort fra at det blir en meeeeget flott høst ;)

Nå har jeg flyttet til Norge! Dvs. jeg sitter stuck på vestlandet hos kjæresten, må over til østlandet i løpet av de neste ukene og begynne oppussing av leilighet. Mye som må gjøres...Leiligheta har ikke vært pusset opp siden 1956, så lerretstaket må fjernes og plater må legges (muligens legge inn litt isolasjon slik at det ikke blir så lytt opp), alle gulv må strippes og forhåpentligvis så ser tregulvet under greit ut slik at vi kan slipe ned det og lakke (med litt farge i lakken...gule tregulv liker jeg ikke), kjøkkenet må strippes og nytt IKEA-kjøkken installeres, alle vegger må strippes for gammel tapet, så tapetseres med slik greie som gir glatte vegger og males. Skapene på soverommene må rives og alle lister i hele huset må males... I tillegg må vi installere ny vedovn, den gamle varmer dårlig og er sinnsykt stygg ;) Badet skal pusses opp gjennom borettslaget i begynnelsen av oktober, inntil da må jeg overleve med gulv med delvist fæle linoleumsfliser og delvist betong... Kan ikke si at jeg akkurat gleder meg til de neste ukene nei, ble mye arbeid nå når jeg ramset opp alt :sjenert:

Hadde forresten en flott ferie! Opplevd masse spennende og kost meg med kjæresten! Vi forsøkte tilogmed å surfe! Kan vel ikke påstå at jeg kommer til å bli proffsurfer med det første men morro var det :ler:

Ha en fin mandag jenter! :klem:

Gjest Dallandra
Skrevet

Høres ut som det er litt av en jobb som venter eline! Jeg har bodd midt i oppussing i et år nå så jeg vet litt om hva dere har foran dere. Etter at ytre flater var byttet og isolert og kjøkken/bad/vaskerom var ferdig så tok vi pause, nå er det bare småtteri som blir gjort. Før vinteren kommer må vi gjøre ferdig taket og legge varmekabler/flis i gangen men ellers så blir vi nok stående på stedet hvil en stund framover. Kanskje det blir malt litt igjen, nå har vi tross alt klart å få vekk malingslukten så da er det vel på tide å starte på igjen... Ønsker deg lykke til iallfall. Det blir så fint når en er ferdig. (Vel, faktisk så er det ganske så fint når det er halvferdig også, for det er det her hjemme hos oss og det er masse ooooh og aaahhh når folk kommer hit første gang. Og vi har ikke et rom som er helt ferdig enda! )

Det heter armeringsduk forresten, sånn greie som gjør veggen glatt. ;)

Gjest Gjesta
Skrevet

I'm baaaack :)

Hjelpes jenter - hvor ER dere??

Gledet meg masser til gøyale innlegg, så er det bare -eline- og Dallandra som har vært innom, blir helt redd for dere andre jeg :ler:

Det må være de eneste hele dagene uten innlegg siden vi startet :overrasket:

Altså tilbake fra ferie, kom i dag - det har vært kjempe fint :)

Må innrømme at jeg har tenkt endel på Dansken, prøver å holde håpet oppe - men det er dessverre ikke lett :forvirret:

Og nå som august er rett rundt hjørnet og det hele kunne "startet" snart og.. :forvirret:

Som tidligere sagt, jeg hadde gjerne ventet lenge jeg - dere vet, den som venter på noe godt :)

Men det er jo tross alt avhengig av at det er noe å vente på :tristbla:

Håper du har rett -eline-.....

Ellers, velkommen tilbake til hjemlandet da! :-D

Skjønner at det blir kjipt å ha leiligheten slik en stund, men tenk så godt det blir når det er ferdig!!

Og så får du lang tid til å planlegge hvor bra det skal bli ;)

Forresten; det jeg så av arbeidet ditt var så bra!!

Du er utrolig flink, ble kjempe imponert :-D det er bare så gøy med interiør og design. Gleder meg til den dagen jeg kan ha det akkurat som jeg drømmer om.

Håper du og blir med på Jenteligatreffet vi må ha ;)

:klem: til deg og Dallandra

Nå håper jeg en etter en av dere Jenteligajentene melder dere, jeg blir helt bekymret for dere her! ;)

:klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...