Gå til innhold

Jenteligaen


Gjest Gjest for øyeblikket

Anbefalte innlegg

Hei du :)

hehe, ja det var det. Det må virkelig presiseres at  ikke alt vi snakker om her inne må tas så alvorlig, men det skjønner vel alle :ler:

Men at jeg håper på se ham? JAAAA :sjarmor:

HÆÆÆÆÆÆ? Har jeg blitt lurt???? :sur:

Endret av Annie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta
HÆÆÆÆÆÆ? Har jeg blitt lurt???? :sur:

HAHAHA :legrine:

Ingen har blitt lurt her - man kan vite med sikkerhet at jeg er :hjerter::sikle: når det kommer til Dansken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Takk for det Sjarmis! Er seriøst på vei til å bli gal her nå. Dette er VONDT!!!!!! :grine: Håper 2 tabletter med penicillin, 2 Paralgin Forte og 1 Ibux tar toppene!

Stakkars vennen min :tristbla:

Ja, jeg tenker at de tablettene kommer til å hjelpe nå.

IKKE vær redd for å ta når det starter å gjøre vondt igjen! ri av de verste stormene med de, så blir det sikkert bedre veldig snart!!

:klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dallandra

Hei og hopp. Fytti rakkern som dere skriver om dagen da, jeg rekker jo knapt å følge med jeg som plutselig har andre ting å gjøre. Ja, for nå er jeg jo ferie"sjef" på deltidsjobben min. Og i dag så var jeg på jobbintervju/møte som endte opp med tilbud om jobb som jeg har akseptert, så nå har jeg 80% jobb fra skolestart, i en jobb som faktisk matcher utdannelsen min. :hoppe::cool::danse: Og det var jammenmegpåtide!!! Nå er jeg hoppende glad og gleder meg vilt til å komme i gang og har egentlig bare en ting å si og det er at alt ordner seg for snille søte jenter. Og en unnskyldning for å friske opp garderoben min har jeg også, for såvidt meg bekjent er lærer + kløft/utringning en dårlig kombinasjon. Spesielt når jeg skal svinse rundt på bygg/elektro/mekker'n... :ler:

Øyner forresten en mulighet her til å bli oppdatert på hva SATC egentlig er, men dessverre så er jeg bastet og bundet og forhindret fra alt sånt i form av familie/jobb/kilometer og det faktum at sist jeg møtte noen via internett så endte det opp i :sminkedokke::herremann::kline::humpe::bryllup::babygutt::babygutt::husarbeid:

Hehe. Men hvis(NÅR) det blir noe av weekenden deres så får dere kose dere, så skal jeg kose meg med mine 5 nyervervede timer med Pride and Prejudice. Litt mer uskyldig og rosenrødt, men ikke mindre sjarmerende fordet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

GRATULERER MED NY JOBB DALLANDRA!!

:bursdag:

Flott!

Ja, det går unna her om dagen - og det er så gøy! ;)

Dessverre ikke fordi jeg har noe nytt å meddele angående Dansken men :tristbla:

Ja ja, ikke noe å gjøre med det ;)

Dumt du ikke kan bli med på Jenteligatreff senere da!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med jobb :smile:

lærer + kløft/utringning en dårlig kombinasjon. Spesielt når jeg skal svinse rundt på bygg/elektro/mekker'n...  :ler:

He he.. Noe litt mer dekkende kan nok være å foretrekke for sin egen del ja. Greit å ha en egen "skolegarderobe". Kjenner meg igjen der :) Selv om elevene kanskje :overrasket:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyner forresten en mulighet her til å bli oppdatert på hva SATC egentlig er, men dessverre så er jeg bastet og bundet og forhindret fra alt sånt i form av familie/jobb/kilometer og det faktum at sist jeg møtte noen via internett så endte det opp i  :sminkedokke:  :herremann:  :kline:  :humpe:  :bryllup:  :babygutt:  :babygutt:  :husarbeid:

:legrine:

GRATULERER MED NY JOBB!!

Herregud som dere skriver, rakk bare lese gjennom og nå må jeg legge meg. :overrasket:

:troest: Til Annie med tanna!

Har mye å gjøre, må tømme digitalkamera, sortere bilder som skal fremkalles og sånt, pakke handle vaske klær, ikke nødvendigvis i den rekkefølgen og en masse annet tull før vi stikker til Kreta for 2 uker på mandag. Jippi! (Gjett om det blir mange sider å lese her inne etter det..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er så gøy med med de to som sporet opp tråden her. Og hun som så seg nødt til å registrere seg for å kunne skrive innlegg. Koselig :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Her var det mange sider å oppdatere seg på etter en liten ferietur.

Men, du, Sjarmtroll; har du tenkt på muligheten for at han har reist på ferie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

loffen:

Å heldige deg!!!!!! så deilig med to uker i syden nå - er ikke misunnelig i det hele tatt :ironi:

To deilige uker i garantert varmt vær, bare kooose seg :-D

God tur om jeg ikke sier det før du drar :klem:

Svart katt:

Ja, det var koselig det - da får vi vel en ny bruker her inne snart :)

Sun mei:

Her går det unna ja :ler:

Altså, etter sist vi snakket (2 uker siden) vet jeg at han var hjemme, eller kanskje ikke hjemme hjemme (det var jo dette med at han ikke var online omtrent for tiden), men ikke på ferie.

Derimot denne uka, har han dratt på en par ukers ferie ja..

Så han har nok hatt en viss mulighet for å skrive en liten mail eller noe innen nå..

Men igjen; det er jo ikke sikkert han tenker som meg ang kontakten nei.

:klem:

Ha en strålende dag alle sammen!

Endret av sjarmtroll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei! Her er jeg :) -Jeg som "måtte" registrere meg for å følge denne tråden.. Hehe.. Jeg brukte meste parten av arbeidsdagen min i går, til å lese igjennom de fleste sidene her. Jeg ble skikkelig engasjert og føler etter å ha lest såpass mye om dere at jeg kjenner dere bitte litt.. Jeg er egentlig en gammel bruker av KG, men har aldri registrert meg. Men nå er jeg altså her jeg også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til oss Silla :klem:

Takk for trøsten Loffen! Det varmet i dag. :klem: Har startet dagen med penicillin og paralgin forte. Ikke den beste frokosten akkurat.... Det kjennes ut som om det er sprengingsarbeid i hodet i dag. Skal slappe av på sofan i dag tror jeg.

Kos dere på ferie forresten! Jeg kunne ikke tenkt meg 2 uker i syden...... ;)

Tror vi må begynne å rope litt på Dansken jeg. Det har funka før.

DAAAAAAAAAAANSKEN!!!!!

Endret av Annie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta
Hei! Her er jeg :) -Jeg som "måtte" registrere meg for å følge denne tråden.. Hehe.. Jeg brukte meste parten av arbeidsdagen min i går, til å lese igjennom de fleste sidene her. Jeg ble skikkelig engasjert og føler etter å ha lest såpass mye om dere at jeg kjenner dere bitte litt.. Jeg er egentlig en gammel bruker av KG, men har aldri registrert meg. Men nå er jeg altså her jeg også:)

Hei silla! :klem:

:velkommen: skal du være!

Tar det nesten som en ære at det var denne tråden som fikk deg til å få deg nick ;)

Håper du fortsetter å være engasjert og nysgjerrig så du følger oss videre!

du vil sikkert kose deg like mye som oss her inne i Jenteligaen - her har vi det så gøy og koselig atte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Velkommen til oss Silla :klem:

Takk for trøsten Loffen! Det varmet i dag. :klem: Har startet dagen med penicillin og paralgin forte. Ikke den beste frokosten akkurat.... Det kjennes ut som om det er sprengingsarbeid i hodet i dag. Skal slappe av på sofan i dag tror jeg.

Kos dere på ferie forresten! Jeg kunne ikke tenkt meg 2 uker i syden...... ;)

Tror vi må begynne å rope litt på Dansken jeg. Det har funka før.

DAAAAAAAAAAANSKEN!!!!!

Nei men stakkars vennen min :tristbla:

Fortsett å ta tabletter til det er bedre da, så du ikke må lide deg gjennom mer enn nødvendig!

Så håper jeg sambo er xtra snill med deg nå :)

Rope på Dansken ja...........

Nå regner jeg nesten med at han er på den ferien..og den skulle vare i 16 dager om jeg ikke husker feil.

Etter det er vi jo uansett i slutten juli..og jeg trodde det var i august han flytter tilbake...

Fader og, det er SÅÅ frustrerende å ikke vite noe nå kjenner jeg.

Det hadde vært mye mye bedre å bare visst det ene eller andre.

Hører jeg noe før han flytter liksom? og når flytter han?

Argh. Og ikke en ting å gjøre med det ;) ytterst frustrerende.

STOR godbedrings :klem: til deg Annie. Vi snakkes snart på msn!

Ønsker dere andre en kjempe fin kveld jenter - senere i kveld er det ut med jentene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjesta
Hei silla! :klem:

:velkommen: skal du være!

Tar det nesten som en ære at det var denne tråden som fikk deg til å få deg nick ;)

Håper du fortsetter å være engasjert og nysgjerrig så du følger oss videre!

du vil sikkert kose deg like mye som oss her inne i Jenteligaen - her har vi det så gøy og koselig atte :)

Hei du:) Jeg er kommet for å bli jeg nå.. -Hvis dere vil ha meg her da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammel bruker gjenoppstår i ny drakt med blanke ark. Jeg har fulgt med her inne fra starten og har ikke tenkt å gi meg.

Jeg tror nemlig at din kjære danske har tatt seg en velfortjent ferie, og at han har en liten pause fra sin norske pige nå i sommer. Avtalen var vel at dere skulle møtes igjen til høsten ikke sant? Bare vent til sommeren er over....dere kommer nok til og møtes igjen. ;)

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Gammel bruker gjenoppstår i ny drakt  med blanke ark. Jeg har fulgt med her inne fra starten og har ikke tenkt å gi meg.

Jeg tror nemlig at din kjære danske har tatt seg en velfortjent ferie, og at han har en liten pause fra sin norske pige nå i sommer. Avtalen var vel at dere skulle møtes igjen til høsten ikke sant? Bare vent til sommeren er over....dere kommer nok til og møtes igjen. ;)

:kose:

Hei! :-D

Nå ble jeg jo nysgjerrig på hvem du var før ;) skjønner veldig godt at du ville starte på nytt - har selv gjort det.

Velkommen skal du være her inne ihvertfall - håper du vil fortsette å legge igjen spor her :klem:

Ja - han er nok på ferie nå..jeg håper veldig på at du har rett, at han bare har en liten pause før han kommer sterkere tilbake igjen.

(Det er bare så ulogisk for meg ikke sant, at det går an å "legge ting på is" en stund - for meg er det veldig av eller på :ler: )

Avtale og avtale - men ja, jeg regnet liksom med det.

Vi snakket jo hele tiden om å ses, enten før eller til høsten. Det har vært i kortene hele tiden det, og så lenge jeg ikke har hørt noe annet så burde jeg vel kunne regne med det..!

Men...det er som sagt bare det at jeg ikke vet med sikkerhet lengre, og lurer på om det kan være at jeg burde ta et "hint" uten at han trenger å si det.

Det er her hodebryet ligger ;):ler:

Men jaaaaaaaaa - jeg har SÅ lyst til å se ham snart :sur::sjarmor:

Ha en strålende, vaaaaaarm kveld jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Hei du:) Jeg er kommet for å bli jeg nå.. -Hvis dere vil ha meg her da..

Klart vi vil ha enda en søt jente inne hos oss :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...