Gjest gjest1 Skrevet 12. juli 2006 #2221 Skrevet 12. juli 2006 Hadde jeg kunnet velge ut fra min egen smak hadde jeg nevnt for eks: Clive Owen ... Og.........skal jeg være helt ærlig er det ikke rart jeg liker Dansken da like høy, mørk og veeeldig kjekk samma typen. ← Saaaaaaaaaaaaaaaaaatan, da er det ikke lov til å gi opp altså.
Gjest Gjesta Skrevet 13. juli 2006 #2222 Skrevet 13. juli 2006 Saaaaaaaaaaaaaaaaaatan, da er det ikke lov til å gi opp altså. ← Hei! Nei, du kan så si.......det er ikke veldig gøy om det ikke blir mer, det er ikke det..
Gjest Gjesta Skrevet 13. juli 2006 #2224 Skrevet 13. juli 2006 Jeg bannet da på at jeg skrev et innlegg sent i går med SATC sitater?? Skjønner ikke noe. Vel, her er noen av de: Carrie: I will not be the first one to speak. And if he never calls me again, I'll always think of him fondly. As an asshole. Carrie: I'm homeless! I'll be a bag lady! A Fendi bag lady, but a bag lady!! Carrie: Now let's retrace your steps. Were you on top? Samantha: How is that relevant? Charlotte: You mean you can have them on the bottom? Samantha: Top, bottom, upside down... Carrie: All right, now you're just showing off. Carrie: I wanted a man who'd commit, not a man who was committed. Apparently we have to be more specific Carrie: Men who have had a lot of sexual partners are not called sluts. They're called very good kissers, a few are even called romantics. Carrie: When men attempt bold gestures, generally it's considered romantic. When women do it, it's often considered desperate or psychotic. Carrie: Men are like the New York Times Sunday crossword puzzle: tricky, complicated, and you're never really sure you got the right answer
Sarabi Skrevet 13. juli 2006 #2226 Skrevet 13. juli 2006 Sjarmtroll: Jeg har lest 49 sider av denne boken og syntes det var mye å lese 60 sider til for å finne ut hva som har hendt videre. Jeg kom til at han hadde lagt deg til på msn. Kunne du vært kjempe snill og oppdatert meg på hva som har hendt etter det? P.s jeg synes historien er kjempe søt og at det var tøft gjort av deg å finne han og ta kontakt :D Sarabi
Impala Skrevet 13. juli 2006 #2227 Skrevet 13. juli 2006 Her var det aktivitet siden i går må jeg si. Trodde det var nytt om Dansken jeg, men det var det jo ikke Har bare sett enkelte SATC-episoder, men det jeg har sett har vært utrolig bra da. Så klart jeg blir med på en SATC-helg med god mat og drikke Idag skal jeg reise hjem ogjen, og i kveld får jeg sett min kjære igjen Det er lenge å være borte fra hverandre syns jeg (har ikke sett ham siden lørdag )
Annie Skrevet 13. juli 2006 #2228 Skrevet 13. juli 2006 ALLER FØRST: Velkommen hit Sarabi! Du fant oss!! Annie har ikke bare en ufeilbarlig magefølelse -hun har også telepatiske evner og kan kontakte dansken helt på egenhånd Spørs vel det ja ← Hvem vet....... Annie: Jeg er redd det ville gått endel i Dansken da ja.... Jeg kan jo av og til ikke skrive fort nok for å forklare alt jeg tenker, tenk meg i fri dressur da!! tror ikke jeg hadde holdt kjeft med det første da nei Det eneste dumme er vel at jeg hadde giret meg så opp at jeg hadde satt meg på neste fly med retning Danmark - bare for å møte opp på trappa hans... Se for dere meg som i en überromantisk film, på trappa med tårer i øynene og regn i lufta..."Jeg MÅTTE bare se deg...........!" ← Som, tror det var Hilde Sol skrev, det er essensielt med regn i lufta! Vis meg den mannen som kan si nei til en våt kvinne, med tårer på kinn, håret klistret til ansiktet og sminken rennende...... Jeg reiser kl 0600 til Oslo for å ta båten til København. Så bare vent, jeg skal filleriste alle unge, pene og kjekke dansker jeg møter på min vei. Vær dere sikker Vel, vel jenter... jeg burde sovet for mange timer siden(skal opp kl 0500 - se tidspunktet jeg er her)så da sier jeg god ferie til meg selv og dere. Bare vent sjarmtroll på lørdag har dansken møtt meg og ringer sporenstreks! Pofffffffff, så var jeg borte! (særlig, må bare først....) ← GOD FERIE!!!! Hvem skulle spilt Dansken da? Ta en som likner litt da, så går det an å få et fjes på han ← Tenkte litt på Orlando Bloom jeg, men han Clive fyren var heller ikke dum. En blanding av dem to tror jeg.
Gjest gjest1 Skrevet 13. juli 2006 #2229 Skrevet 13. juli 2006 Tenkte litt på Orlando Bloom jeg, men han Clive fyren var heller ikke dum. En blanding av dem to tror jeg. ← shit! Sånne menn er det vel ikke LOV å gi opp?
Gjest lilletroll Skrevet 13. juli 2006 #2230 Skrevet 13. juli 2006 Hei, hvem er han Clive, da? (har jeg gått glipp av noe?)
Gjest lilletroll Skrevet 13. juli 2006 #2231 Skrevet 13. juli 2006 Som om Dansken har gitt lyd fra seg helt uten å si fra til meg liksom :ler ←
Gjest lilletroll Skrevet 13. juli 2006 #2232 Skrevet 13. juli 2006 Regn i luften er essensielt Men tenk hvilken Hollywood-film dette kunne blitt -heltinen som ser sin utkårede på kafe og setter himmel og jord i bevegelse for å finne ham igjen. Selvsagt med litt kunstneriske friheter her og overdrivelser der og en aldri så liten dose klisjeer, før vår heltinne etter tvil og motgang endelig forenes med helten en gang for alle mens hele jenteligaen står rundt i matchende designerkjoler og klapper henført. Folk gikk mann (eller kanskje heller kvinner...) av huse og intet sete var tørt Hvem ønsker du i hovedrollene? Er jo en typisk Meg Ryan-film, men hun begynner vel å bl litt gammel... ← Hadde definitivt gått og sett den jeg
Gjest StoreSky Skrevet 13. juli 2006 #2233 Skrevet 13. juli 2006 Himmel og hav! Lykke til og håper det blir bryllupp...
Annie Skrevet 13. juli 2006 #2234 Skrevet 13. juli 2006 (endret) En liten oppdatering på tannverken min. Var jo å borret og skrapte og forberedte rotfylling på mandag. Og i dag ringte jeg igjen til tannlegen. Den er nemlig ikke bra enda!!! Har fortsatt vondt og tanna sprenger. Det viste seg at tannlegen hadde GLEMT å gi meg penicillin!!!!! Ikke bra for meg som har nok tannlegeskrekk fra før! Skal opp på apoteket og få medusin nå. Endret 13. juli 2006 av Annie
Gjest Gjesta Skrevet 13. juli 2006 #2235 Skrevet 13. juli 2006 (endret) Sjarmtroll: Jeg har lest 49 sider av denne boken og syntes det var mye å lese 60 sider til for å finne ut hva som har hendt videre. Jeg kom til at han hadde lagt deg til på msn. Kunne du vært kjempe snill og oppdatert meg på hva som har hendt etter det? P.s jeg synes historien er kjempe søt og at det var tøft gjort av deg å finne han og ta kontakt :D Sarabi ← Hei! Hm...en liten oppdatering.. Jeg mailet litt med ham, og han la meg til på msn. Etter det snakket vi myyyyye om alt og ingenting, men det gikk veldig, veldig fint. Han ville gjerne ses, og det før høsten. Det ble et tema om han kanskje skulle ta fly til Norge, kun for å komme på besøk. Men dette måtte være i en viss periode, resten av sommeren var planlagt. Av diverse grunner ble ikke det noe da. Så etter en stund med masse kontakt, fortalte han noe til meg. Jeg sendte en mail tilbake med mine meninger...og det ble stille. Ble kjempe nervøs for at det var det, at jeg hadde sagt for mye - for tidlig. Det var etter denne mailen/i denne perioden det ble mindre kontakt, så ham ikke på msn. Jeg tenkte dette kunne være slutten, at jeg ikke hørte noe mer. Så jeg sendte en mail og sa jeg mente det slik og slik - og om han bare kunne fortelle meg om han fortsatt ville ha kontakt eller ikke..så jeg visste. Denne mailen fikk jeg svar på med en gang Her sto det i det minste at han ikke var hjemme omtrent for tiden, at det var grunnen til at jeg ikke så ham online/at jeg hørte så dårlig fra ham nå for tiden. Og at jeg ikke skulle ta det personlig. Denne mailen kom for 2 uker siden, og jeg har ikke sett/hørt noe fra ham siden det. Tankene går på om den berømte mailen jeg sendte den gangen egentlig "skadet", at han bare ikke får seg til å si det. Eller ikke, om grunnen til at jeg ikke hører noe for tiden er nettopp fordi han ikke er hjemme. At han uansett tenker at det ligger jo i kortene at vi skal ses til høsten, som vi har snakket om hele tiden - og ved å ikke avbekrefte det, er det planen. Og er det slik, tenker vel kanskje ikke han, som meg, over at vi ikke har kontakt på den samme måten heeelt frem til vi ses. Så...jeg tror dette var en kort oppsummering Jeg er noe usikker på hva som egentlig er dealen nå håper på det beste (at alt egentlig er ok, siden han ikke har sagt noe annet) og frykter det verste (at han egentlig ikke er så interessert lengre, at dette bare er en "fin" måte å la det skli over på) Jeg vet rett og slett bare ikke om "planene" enda er det de var. Håper du blir her inne med oss da Endret 13. juli 2006 av sjarmtroll
Gjest Gjesta Skrevet 13. juli 2006 #2236 Skrevet 13. juli 2006 Her var det aktivitet siden i går må jeg si. Trodde det var nytt om Dansken jeg, men det var det jo ikke I KNOW Har bare sett enkelte SATC-episoder, men det jeg har sett har vært utrolig bra da. Så klart jeg blir med på en SATC-helg med god mat og drikke Det er bra!! det blir topp Idag skal jeg reise hjem ogjen, og i kveld får jeg sett min kjære igjen Det er lenge å være borte fra hverandre syns jeg (har ikke sett ham siden lørdag ) Så deilig å få se ham igjen da! :-D ←
Gjest Gjesta Skrevet 13. juli 2006 #2237 Skrevet 13. juli 2006 shit! Sånne menn er det vel ikke LOV å gi opp? ← Hehe, nei du har helt rett Jeg vet ikke om jeg er enig i at Orlando Bloom ligner så mye, men det er som kjent øyet som ser Men jeg tenker kanskje som Annie sa når hun så ham; at han er en HUNK. En blanding av alle kjekke menn, alt i èn Høy, helt mørkt hår, blå øyne
Gjest Gjesta Skrevet 13. juli 2006 #2238 Skrevet 13. juli 2006 En liten oppdatering på tannverken min. Var jo å borret og skrapte og forberedte rotfylling på mandag. Og i dag ringte jeg igjen til tannlegen. Den er nemlig ikke bra enda!!! Har fortsatt vondt og tanna sprenger. Det viste seg at tannlegen hadde GLEMT å gi meg penicillin!!!!! Ikke bra for meg som har nok tannlegeskrekk fra før! Skal opp på apoteket og få medusin nå. ← Herregud da hva i pokker er det med tannleger, tror noen seriøst burde gå over utdannelsen og se om den er tilstrekkelig Masse god bedring til deg vennen!
Gjest Gjesta Skrevet 13. juli 2006 #2239 Skrevet 13. juli 2006 Himmel og hav! Lykke til og håper det blir bryllupp... ← Hei du hehe, ja det var det. Det må virkelig presiseres at ikke alt vi snakker om her inne må tas så alvorlig, men det skjønner vel alle Men at jeg håper på se ham? JAAAA Håper du stikker innom igjen
Annie Skrevet 13. juli 2006 #2240 Skrevet 13. juli 2006 Takk for det Sjarmis! Er seriøst på vei til å bli gal her nå. Dette er VONDT!!!!!! Håper 2 tabletter med penicillin, 2 Paralgin Forte og 1 Ibux tar toppene!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå