Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Skrevet
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
Videoannonse
Annonse
Gjest lilletroll
Skrevet
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

Jeg så dette innlegget FØR jeg leste sammenhengen og var sikker på at det var danskekontakt igjen - ikke lure meg sånn :frustrert:

Skrevet
Jeg så dette innlegget FØR jeg leste sammenhengen og var sikker på at det var danskekontakt igjen - ikke lure meg sånn :frustrert:

:legrine:
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg tror jeg ler meg ihjel:

(lilletroll @ 12.07.2006 (18:54) )

Jeg så dette innlegget FØR jeg leste sammenhengen og var sikker på at det var danskekontakt igjen - ikke lure meg sånn

Til og med JEG reagerte instinktivt på det :legrine::ler::legrine::ler:

Som om Dansken har gitt lyd fra seg helt uten å si fra til meg liksom :klaske::flau: :ler

(Delinda)Aaa, unnskyld lille venn!!! Var virkelig ikke meningen!!

Er du ogsaa som meg at noen ganger er det nesten til mer en prater om det til mindre tenker en egentlig paa det for da har det blitt luftet og kommet ut.. (kanskje lettere aa vite hva en skal synes og tro da) og til mindre en prater om det til mer tenker en paa det! noen ganger da vel og merke..

aesj med det tullet her skjoenner vel alle at det lille blinkskuddet jeg hadde tidligere bare var forbigaaende 

Nei naa prater ikke vi mer om dette.. La oss gaa tilbake til jenteliga treffet..

TULLEJENTA MI!!!!!!! :klem::ler:

Du og jeg er like ;) skjønner veldig godt hva du mener!

Men NEI, du har ikke sagt noe feil - jeg tenker AKKURAT like mye på Dansken uansett jeg..var bare tilfeldigvis noen dager hvor jeg "fortrengte" at jeg savnet kontakten. Så gikk det plutselig opp for meg igjen hvor utroooooolig koselig det var å chatte sammen, de fine mailene, hvor deilig det var å glede seg..

:forvirret::tristbla:

Og alt jeg vil nå er å ha det sånn igjen! helst i går :ler:

Så er det bare litt frustrerende å overhodet ikke vite om det blir sånn igjen liksom.

Annie:

Jeg hadde malt med deg, skravlet med deg - MENS jeg tenkte på Dansken :sjarmor:

Du vet vi jenter - MULTITASKING. :ler:

:klem:

Skrevet
Annie:

Jeg hadde malt med deg, skravlet med deg - MENS jeg tenkte på Dansken :sjarmor:

Du vet vi jenter - MULTITASKING.  :ler:

Du har rett. :ler: Og antakelig hadde vi snakket MEST om Dansken! :hjerter_rundt::ler:

Skrevet (endret)

:ler:

Jeg trodde også Dansken hadde tatt kontakt igjen da jeg så den store JAAAA'en.

Selv har jeg ikke fått sett så mange episodene av SATC, men de jeg så var bare herlige. Blir gjerne med på sånn treff jeg altså. Tar med en dunk eller to med rødvin. :sjarmor: (*Male først, vin etterpå*)

edit: skjønner ikke at jeg kan få inn så mange skrivefeil..

Endret av loffen
Skrevet
Jeg tror jeg ler meg ihjel:

Til og med JEG reagerte instinktivt på det :legrine:  :ler:  :legrine:  :ler:

Som om Dansken har gitt lyd fra seg helt uten å si fra til meg liksom :klaske:  :flau:  :ler

:hoho:

Annie har ikke bare en ufeilbarlig magefølelse -hun har også telepatiske evner og kan kontakte dansken helt på egenhånd :ler:

Du har rett. :ler: Og antakelig hadde vi snakket MEST om Dansken!  :hjerter_rundt::ler:

Spørs vel det ja :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

Først vil jeg bare si til dere alle sammen....................................

Jeg simpelthen elsker dere hele gjengen :hjerte::klem:

Gleder meg til å se om det er nye innlegg og ler meg enten halvt i stykker, eller så blir jeg helt glad inni meg :) helst en blanding av de to nevnte :ler:

(HildeSol) Annie har ikke bare en ufeilbarlig magefølelse - hun har også telepatiske evner og kan kontakte dansken helt på egenhånd

Fantastisk skrevet og my thoughts exactly :legrine:

TENK OM DU KUNNE DET DA kjære Annie??? :icon_lol:

Loffen:

du har skjønt det!! maaaaasse rødvin hører med til SATC kveld - vi må da gjøre det i ekte carrie - miranda - charlotte - samantha ånd! :sjarmor:

Annie:

Jeg er redd det ville gått endel i Dansken da ja.... :sjenert:

Jeg kan jo av og til ikke skrive fort nok for å forklare alt jeg tenker, tenk meg i fri dressur da!! tror ikke jeg hadde holdt kjeft med det første da nei ;)

Det eneste dumme er vel at jeg hadde giret meg så opp at jeg hadde satt meg på neste fly med retning Danmark - bare for å møte opp på trappa hans...

Se for dere meg som i en überromantisk film, på trappa med tårer i øynene og regn i lufta..."Jeg MÅTTE bare se deg...........!"

:ler::ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

Og ja, jeg er jævlig god på å lage meg romantiske (hotte om du vil :ler: ) fantasier i hodet :sjenert::sjarmor::ler:

God natt alle sammen!

Skrevet (endret)
Se for dere meg som i en überromantisk film, på trappa med tårer i øynene og regn i lufta..."Jeg MÅTTE bare se deg...........!"

Regn i luften er essensielt :Nikke: Men tenk hvilken Hollywood-film dette kunne blitt -heltinen som ser sin utkårede på kafe og setter himmel og jord i bevegelse for å finne ham igjen. Selvsagt med litt kunstneriske friheter her og overdrivelser der og en aldri så liten dose klisjeer, før vår heltinne etter tvil og motgang endelig forenes med helten en gang for alle mens hele jenteligaen står rundt i matchende designerkjoler og klapper henført. Folk gikk mann (eller kanskje heller kvinner...) av huse og intet sete var tørt ;) Hvem ønsker du i hovedrollene? Er jo en typisk Meg Ryan-film, men hun begynner vel å bl litt gammel... ;)

Endret av HildeSol
Gjest gjest1
Skrevet

Så trist med Dansken :( Noen burde dra til Danmark og filleriste han litt for at han er så... uengasjert? Han går virkelig glipp av en super jente i deg Sjarmtroll, det har jeg virkelig på følelsen. :snufs:

Gjest gjest1
Skrevet
Så trist med Dansken :( Noen burde dra til Danmark og filleriste han litt for at han er så... uengasjert? Han går virkelig glipp av en super jente i deg Sjarmtroll, det har jeg virkelig på følelsen. :snufs:

Jeg reiser kl 0600 til Oslo for å ta båten til København. Så bare vent, jeg skal filleriste alle unge, pene og kjekke dansker jeg møter på min vei. Vær dere sikker :ler:

Vel, vel jenter... jeg burde sovet for mange timer siden(skal opp kl 0500 - se tidspunktet jeg er her)så da sier jeg god ferie til meg selv og dere.

Bare vent sjarmtroll på lørdag har dansken møtt meg og ringer sporenstreks! :sminkedokke:

:vinke::vinke::vinke::vinke: Pofffffffff, så var jeg borte!

(særlig, må bare først....)

Gjest Gjesta
Skrevet (endret)
Regn i luften er essensielt :Nikke: Men tenk hvilken Hollywood-film dette kunne blitt -heltinen som ser sin utkårede på kafe og setter himmel og jord i bevegelse for å finne ham igjen. Selvsagt med litt kunstneriske friheter her og overdrivelser der og en aldri så liten dose klisjeer, før vår heltinne etter tvil og motgang endelig forenes med helten en gang for alle mens hele jenteligaen står rundt i matchende designerkjoler og klapper henført. Folk gikk mann (eller kanskje heller kvinner...) av huse og intet sete var tørt ;) Hvem ønsker du i hovedrollene? Er jo en typisk Meg Ryan-film, men hun begynner vel å bl litt gammel... ;)

Ikke sant........det ville jo blitt den nesten Store filmen!

Det verste er at man trenger ikke å ta seg så store kunstneriske friheter vet dere, det er jo crazy nok hele greia i seg selv :ler:

Hovedrollen........hm - det må jeg tenke på :sjarmor:

Tenk om bare historien fikk en lykkelig slutt i virkeligheten og :tristbla:

Endret av sjarmtroll
Gjest Gjesta
Skrevet
Jeg reiser kl 0600 til Oslo for å ta båten til København. Så bare vent, jeg skal filleriste alle unge, pene og kjekke dansker jeg møter på min vei. Vær dere sikker :ler:

Vel, vel jenter... jeg burde sovet for mange timer siden(skal opp kl 0500 - se tidspunktet jeg er her)så da sier jeg god ferie til meg selv og dere.

Bare vent sjarmtroll på lørdag har dansken møtt meg og ringer sporenstreks! :sminkedokke:

:vinke:  :vinke:  :vinke:  :vinke:  Pofffffffff, så var jeg borte!

(særlig, må bare først....)

Søte, gode du. Bra du prioriterer oss før du legger deg :klem:

Jeg skulle sendt deg et bilde, så vet du om du ser ham :sjarmor:;):ler:

Ha en kjempe fin tur!! vi venter her vi, stikk innom så snart du er tilbake :)

Gjest gjest1
Skrevet

Hvem skulle spilt Dansken da? Ta en som likner litt da, så går det an å få et fjes på han ;)

Gjest gjest1
Skrevet

Forresten: Siden jeg skal filleriste alle på min vei i Danmark så synes jeg alle bør stikke innom dagboken min og skrive en hilsen, den er nemlig den MINST besøkte dagboken i hele universet. Og DET sier jo litt :ler:

Jepp, skal sove nå, må bare få med mannen min til sengs....

Gjest gjest1
Skrevet
Søte, gode du. Bra du prioriterer oss før du legger deg :klem:

Jeg skulle sendt deg et bilde, så vet du om du ser ham :sjarmor:  ;)  :ler:

Ha en kjempe fin tur!! vi venter her vi, stikk innom så snart du er tilbake :)

Send gjerne bilde :sjarmor:

Det kan jo være jeg kan stikke innom en internett kafe i Køben da og oppdatere dere på hvordan kjekke, unge dansker tar filleristingen :sjenert:

Gjest Gjesta
Skrevet (endret)

Ja, la oss ihvertfall være enig i at han er noe uengasjert for tiden........ :forvirret::tristbla:

Men, what's a girl to do..........

Jeg vet han og syns det hele var gøy og spesielt - at det startet som det gjorde.

Han innrømmet at jeg hadde gjort inntrykk og at våre samtaler preget ham.

Om det bare gikk over, eller om det er som noen sier her at han bare har lagt det litt på is pga tiden det må ta før vi ses, at han er veldig opptatt/lite hjemme og i hans øyne faktisk har en avtale om å møtes til høsten OG i tillegg har sagt i fra at jeg IKKE skal ta det personlig at han er lite online nå og at vi dermed uansett tar det opp igjen når høsten kommer - vet ikke.

Puuuh, det ble en lang og uoversiktelig setning :ler: siste tanker i èn lang tankerekke ;)

Takk for komplimentet vennen :klem:

Håper bare Dansken fortsatt tenker det samme.........

Endret av sjarmtroll
Gjest Gjesta
Skrevet (endret)
Hvem skulle spilt Dansken da? Ta en som likner litt da, så går det an å få et fjes på han ;)

å shit..........................

Hadde jeg kunnet velge ut fra min egen smak :sjarmor: hadde jeg nevnt for eks:

Clive Owen

George Clooney

:sjarmor:

Og.........skal jeg være helt ærlig er det ikke rart jeg liker Dansken da ;) like høy, mørk og veeeldig kjekk :sjenert::sjarmor: samma typen.

Ikke sant Annie??

Endret av sjarmtroll

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...