Gjest Gjesta Skrevet 12. juli 2006 #2181 Skrevet 12. juli 2006 (endret) Ikke rart alle er enige med deg vet du snuppa - veldig kloke ord fra din kant (og om jeg først skal fore tankene mine med teorier, er det jo helt klart en fordelaktig en for min del :-D ) Jeg tenker at om jeg skal bestemme meg for å ikke gi opp...men fortsette å håpe, så trenger jeg de teoriene vet du! Satc-jente du og ja! Jeg har en helt glimrende ide; jenteligane møtes for satc-maraton, med vin, is, sjokolade og hele sulamitten Endret 12. juli 2006 av sjarmtroll
Delinda Skrevet 12. juli 2006 #2184 Skrevet 12. juli 2006 Dere er søte! Jeg er også med! Hadde vært utrolig koselig! Men hvor er alle fra? Mulig det blir litt vanskelig i realiteten (var det tull sa du?? må du slutte opp, her tar vi alt dønn seriøst, (kjolen min henger allerede i skapet, og nei jeg mener ikke jeg skal ha på meg kjole på SATC kvelden, men i bryllupet ) jeg er iallefall i oslo... Sjarmtroll i Kristiansand.. Etter en liten titt på kvasir kartet, Bamble er kanskje midt i mellom? Men dere andre da? Er Bamble langt unna dere?
Annie Skrevet 12. juli 2006 #2185 Skrevet 12. juli 2006 En kveld/uke med Jenteligaen kan umulig være for langt unna????
Daria Skrevet 12. juli 2006 #2186 Skrevet 12. juli 2006 SATC er genialt ja, særlig den skoesken, men problemet er at ingenting blir gjort.. (Delinda i eksamensperioden: hmm, har lest i 20 min, effektivt også! Da fortjener du 1 episode før du fortsetter.. tra la la.. da ble det bare lest 20 min på hele den dagen.. ) ← Høres ut som min eksamenslesning det -pausene ble mye lenger enn lesestundene...
Delinda Skrevet 12. juli 2006 #2187 Skrevet 12. juli 2006 Hehe, du har helt rett Annie!! Du er virkelig en smart jente HildesSol: Ja jeg har virkelig store problemer med det der.. Mulig jeg ikke er/blir så smart av det, men det er jo iallfall mye mye gøyere!
Daria Skrevet 12. juli 2006 #2188 Skrevet 12. juli 2006 Jeg har en helt glimrende ide; jenteligane møtes for satc-maraton, med vin, is, sjokolade og hele sulamitten ← Jeg er med! En kveld/uke med Jenteligaen kan umulig være for langt unna???? ← Alt går, bare man vil Og det må hvertfall bli en helg, tror det tar nærmere 40 timer...
Daria Skrevet 12. juli 2006 #2189 Skrevet 12. juli 2006 HildesSol: Ja jeg har virkelig store problemer med det der.. Mulig jeg ikke er/blir så smart av det, men det er jo iallfall mye mye gøyere! ← Jeg sto jeg...
Gjest lilletroll Skrevet 12. juli 2006 #2190 Skrevet 12. juli 2006 Men dere andre da? Er Bamble langt unna dere? ← nei, bor der
Annie Skrevet 12. juli 2006 #2191 Skrevet 12. juli 2006 Da får du hive ut resten av de som bor i huset, så innvaderer vi huset ditt en langhelg!
Delinda Skrevet 12. juli 2006 #2192 Skrevet 12. juli 2006 gjoer du?? Hehe, har du plass til oss da? Ble forresten litt interessert i Bamble jeg naa, er det en stor plass? Er det ca midt mellom Oslo og Kristiansand? Og til slutt burde jeg ha hoert om den foer?
Gjest lilletroll Skrevet 12. juli 2006 #2193 Skrevet 12. juli 2006 gjoer du?? Hehe, har du plass til oss da? Ble forresten litt interessert i Bamble jeg naa, er det en stor plass? Er det ca midt mellom Oslo og Kristiansand? Og til slutt burde jeg ha hoert om den foer? ← Nå vet jeg ikke hvor tallrik jenteligaen egentlig har blitt, men jeg har jo god plass jeg Bamble er en kommune, og den er stor i areal, men ikke folketall. Det er IKKE et sted du burde ha hørt om, nei (er omtrent AKKURAT mellom Oslo og Kristiansand for øvrig)
Gjest Dallandra Skrevet 12. juli 2006 #2194 Skrevet 12. juli 2006 Jeg skjønner at Sex and the City er noe jeg absolutt burde ha fått med meg, men har aldri hatt sånn kanal som serien går på så her er jeg helt grønn. Imidlertid så er jeg ganske god på tirsdagskveldene på TV2 og har iallfall fått meg en ny helt der... Og i dag fikk jeg tilbud om jobb. Eller var det jobbintervju? Er ikke 100% sikker, men 90% kanskje på at det var det første. Søkte på en jobb som jeg har fått avslag på, men nå hadde dukket opp en annen stilling, kunne jeg være interessert i den? Og ettersom han ville ha ting på plass før han går ut i ferie til helga, kunne jeg komme i morgen? Han nevnte ikke noen andre og jeg fikk egentlig forståelsen av at det er et jobbtilbud, men jeg sto der alene midt i butikken og var ordentlig tatt på senga samtidig som jeg håpet håpet håpet at det ikke skulle komme inn noen kunder akkurat da. For det tar seg jo ikke akkurat veldig bra ut. Så nå er jeg litt spent. Brukte ledige stunder resten av dagen til å finne fram til et passe uformelt antrekk uten dongeri og lave utringninger, så sånn sett så er jeg nok klar for det meste. Hmmm... ingen smiley som biter negler...???
Gjest Gjesta Skrevet 12. juli 2006 #2196 Skrevet 12. juli 2006 At jeg tuller med at vi skal ha Jenteligatreff?? are you crazy - selvfølgelig må vi det snart!! :-D Er kjempeseriøs jeg! Dere er hjertelig velkommen til Kristiansand, så kunne vi kooooost oss masse, kanskje tatt en tur ut om kvelden, eller bare kose oss inne Ellers er jeg åpen for forslag til når/hvor jeg (Delinda, du må ikke engang sette igang fantasiene mine igjen om Dansken, med at du ser for deg bryllupet og greier jeg er nemlig inne i en veeeeeldig savne periode mens jeg klarte å legge det litt vekk tidligere, er jeg nå igang igjen med å tenke mye på ham. Det har vel ikke virket slik på dere, at jeg ikke har tenkt så masse men men slik var det - men gode forsetter om å roe ned er visst borte igjen ja Nå er jeg mer sånn; jeg har da vært sååå flink og ventet tålmodig (?) lenge nå - fortjener et lite hei nå ! ) Dallandra; lykke til på jobbintervju!! så gøy :-D
Annie Skrevet 12. juli 2006 #2197 Skrevet 12. juli 2006 Om du har for mye tid til å tenke kan du komme hit Sjarmis. Her er det lister som skal males, en skrivepult som skal slipes og males, hyller som skal grunnes og males, en dør som skal males, kjøleskap og fryser som skal vaskes GRUNDIG, gulver som skulle vært vasket, klær som skulle vært rydda bort, senger som skulle vært skifta på, planter som burde hatt vann for lenge siden, støv som burde vært vasket vekk, noe mer tro? KOM ARBEIDSLYST OG TRENG DEG PÅ, HER SKAL DU MOTSTAND FINNE!
Gjest Gjesta Skrevet 12. juli 2006 #2198 Skrevet 12. juli 2006 Men du skjønner det snuppa mi, at det er meeeer enn nok ting jeg kan henge fingerene i, eller skal jeg si, BURDE henge fingrene i...det er bare det at jeg en ekstremt flink til å tenke på tross av alt jeg Ellers skulle jeg kommet og hjulpet deg jeg snuppa Det er ALLTIDS plass til en tanke eller to på den kjekke Dansken...
Annie Skrevet 12. juli 2006 #2199 Skrevet 12. juli 2006 Pøh, Jeg skal vedde på at du ikke får tid til å tenke når vi setter i gang malekoster og skravla!
Delinda Skrevet 12. juli 2006 #2200 Skrevet 12. juli 2006 (endret) Aaa, unnskyld lille venn!!! Var virkelig ikke meningen!! Er du ogsaa som meg at noen ganger er det nesten til mer en prater om det til mindre tenker en egentlig paa det for da har det blitt luftet og kommet ut.. (kanskje lettere aa vite hva en skal synes og tro da) og til mindre en prater om det til mer tenker en paa det! noen ganger da vel og merke.. aesj med det tullet her skjoenner vel alle at det lille blinkskuddet jeg hadde tidligere bare var forbigaaende Nei naa prater ikke vi mer om dette.. La oss gaa tilbake til jenteliga treffet.. La oss ha Jenteliga treffet hjemme hos deg Annie, saa kan vi ha dugnad foerst, og vin og kos senere!! Endret 12. juli 2006 av Delinda
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå