Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

:klem:

Synes det har kommet frem mange fornuftige tanker om situasjonen her. Er veldig enig i det Delinda skriver jeg også.

Dessuten Sjarmtroll, er det jo ikke sikkert at det var den berømte mailen din som gjorde at han kuttet ned på kontakten? Kanskje det hadde blitt sånn uansett. Og at han tenker sånn som HildeSol sier.

Du får legge ham på is så lenge og heller tine ham opp til høsten. I mellomtiden må du nyte sommeren! Godværet er sikkert snart tilbake.

Ha en god natt alle sammen.

Håper det gikk bra hos tannlegen Annie!

:briller2:

Endret av loffen
Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Jepp jeg er enig med de andre her. Dessuten skal jeg til København på fredag(reiser torsdag), så da tenker jeg at jeg skal få strammet han opp litt :)

*Niko går bort til en kjekk, ung danske: "Heiiii du! Ta å ha mer kontakt med Sjarmtroll, ellers får du MANGE sinte kvinner på nakken. Vi har nemlig planlagt bryllup og signingsferd!"*

Skrevet
*Niko går bort til en kjekk, ung danske: "Heiiii du! Ta å ha mer kontakt med Sjarmtroll, ellers får du MANGE sinte kvinner på nakken. Vi har nemlig planlagt bryllup og signingsferd!"*

Glimrende :ler:

Skrevet

:legrine: Syns jeg ser synet på den overfalte dansken!

Tanna blir bedre og bedre den. Må rotfylle den, men det er ikke før i september.

Skrevet
Når det gjelder regning:

Sist jeg var hos tannlegen, synes han så synd på meg at jeg slapp å betale.

Følte jeg måtte ta opp den her, igjen. Så heldig du er! Dvs - heldig på den måten at du faktisk har sluppet å betale en eneste krone for tannlegen. Det er jo så dyrt. Men jeg misunner deg ikke i forhold til tannlegeskrekken. Det må være grusomt. Må bestille tannlegetime snart altså. Men jeg vet ikke hvilken tannlege jeg skal velge en gang. :forvirret:

I dag er det onsdag. Halveis i uka. (For oss som jobber....) Skal bli deilig med helg igjen. Håper bare det gode været kommer til Oppland. Skal nemlig dit i helga. Og i dag får jeg besøk av min søster. Får vel lage litt god mat og finne på noe gøy.

Skrevet
Håper bare det gode været kommer til Oppland. Skal nemlig dit i helga.

Det gode været er her! :) Dog ikke for varmt enda, men det skal det bli til helgen. Oppland er forresten stort, så det kommer jo ann på hvor du skal hen.

Skrevet

Sambo og jeg er forresten flinke og maler taket hos Prinsessa i dag. Jeg har hjulpet til endel, men må ta hyppige pauser pga nakken. Kos å jobbe sammen. :hjerter_rundt:

Gjest gjest1
Skrevet
Følte jeg måtte ta opp den her, igjen. Så heldig du er! Dvs - heldig på den måten at du faktisk har sluppet å betale en eneste krone for tannlegen. Det er jo så dyrt. Men jeg misunner deg ikke i forhold til tannlegeskrekken. Det må være grusomt. Må bestille tannlegetime snart altså. Men jeg vet ikke hvilken tannlege jeg skal velge en gang.  :forvirret:

Siden nå Annie er ferdig med tannlegen for denne gang kan jeg kanskje fortelle hvorfor han synes så synd på meg.

Jeg kom for å be han skjære fram ei visdomstann jeg hadde hatt trøbbel med mange måneder. Så da tok han bilde og sa at denne tannen måtte trekkes. Jeg fikk jo selvfølgelig nesten nervøst sammenbrudd men stoler på denne manne(som jeg kjenner privat) så da begynner han da..... og det var et sant helvete. Han skulle aldri ha gjort dette. Tanna burde ha blitt operert ut på sykehuset. Men når han først hadde begynt å skjære, måtte han fortsette. Helt seriøst tårene spruta på meg(og jeg var faktisk 26 år :sjenert: ikke et barn) Hun ene tannlegesekretæren kom å holdt meg i hånda :) Hele denne papir kluten rundt halen var full av blod og jeg revnet i munnviken.

Han måtte også sy tre sting inne i munnen etterpå og jeg fikk pencilin for å unngå betennelse. og måtte senere ha tre behandlinger med betennelses dempende(en slik klut han la ned i såret)

Dagen etterpå så jeg ut som jeg var blitt banka opp, kjempe blå på hele høyre kinn og så hoven som om jeg hadde kusma. Så jeg synes i grunn jeg fortjente å slippe å betale ;)

Mange måneder etterpå var mamma hos han og da unnskyldte han seg til henne og sa han bare burde sendt meg til sykehuset og at han håpet jeg turde å komme tilbake.

(noe jeg enda ikke har gjort... :sjenert: )

Puh! Jeg burde pakket og ryddet i stedenfor å spre tannlegeskrekk her :)

Skrevet (endret)

Da skjønner jeg at du ikke måtte betale. Tror jeg hadde saksøkt den tannlegen som hadde gjort noe sånt mot meg! *SKREKK OG GRU!!*

Endret av Annie
Gjest Gjesta
Skrevet (endret)

Hei alle jentene :)

Endelig litt sol igjen, men det er veldig skiftende og ikke særlig varmt :sur: Og jeg som syns dette elendige landet, værmessig, har altfor få sommermåneder som det er - vi trenger sol og vaaaaaaaaaaaaaaarme!!

Jeg er sikker på at jeg er født i feil land når det kommer til været. Det er meget sjeldent for varmt og fryser meg gjennom vinteren, som jeg forøvrig føler er stort sett hele året :gruble:

Hadde jeg hatt friheten og pengene til det, tror jeg jammen jeg skulle blitt klimaflyktning allerede :ler: hvem vil vente til man er pensjonist liksom :icon_lol:

Dansken..

Jeg kan jo ikke vite hva som er tilfelle her. Det er som Miranda i Sex & the city - den beste serien EVER - sa til Carrie når hun analyserte en voicemail fra selveste Mr. Big :hjerte: ; vi kan analysere oss i hjel, men la oss innse det - vi vet fortsatt ikke hvem som drepte Kennedy.

:ler:

Det er bare som sagt ikke så lett for meg å legge ting på hold. Det er litt sånn enten eller med meg skjønner jeg :forvirret:

Enten så gleder jeg meg mye til det som kan skje - eller så er det bedre å "glemme det" og innse at det ikke er noe å glede seg til.

Skulle gjerne sett at jeg kunne legge det vekk for så å hente det frem igjen men. Det er bare det at da lurer jeg meg selv bare, i bakhodet ligger forventningene ;)

Så om det var mailen, eller om det bare skulle gått sånn siden vi uansett ikke kunne ses før høsten, som gjorde at det ble noe roligere nå (les: nada :overrasket: ) - det vet jeg ikke.

Det er vel bare alltid litt kjipt når man går fra såpass mye - til ikke noe.

:sur::tristbla:

BTW; nå skal jeg eeendelig bestille meg den berømte "skoesken" med alle sex & the city episodene - nå trenger jeg ikke å kjede meg på maaaange kvelder :ler::sjarmor:

Blir det noe bedre liksom, krype opp i sofaen og leve seg inn i den evige analyseringen av menn :ler:

Håper dere har en strålende dag jenter! det fortjener dere ;)

Endret av sjarmtroll
Gjest Gjesta
Skrevet
Siden nå Annie er ferdig med tannlegen for denne gang kan jeg kanskje fortelle hvorfor han synes så synd på meg.

Jeg kom for å be han skjære fram ei visdomstann jeg hadde hatt trøbbel med mange måneder. Så da tok han bilde og sa at denne tannen måtte trekkes. Jeg fikk jo selvfølgelig nesten nervøst sammenbrudd men stoler på denne manne(som jeg kjenner privat) så da begynner han da..... og det var et sant helvete. Han skulle aldri ha gjort dette. Tanna burde ha blitt operert ut på sykehuset. Men når han først hadde begynt å skjære, måtte han fortsette. Helt seriøst tårene spruta på meg(og jeg var faktisk 26 år  :sjenert:  ikke et barn) Hun ene tannlegesekretæren kom å holdt meg i hånda :) Hele denne papir kluten rundt halen var full av blod og jeg revnet i munnviken.

Han måtte også sy tre sting inne i munnen etterpå og jeg fikk pencilin for å unngå betennelse. og måtte senere ha tre behandlinger med betennelses dempende(en slik klut han la ned i såret)

Dagen etterpå så jeg ut som jeg var blitt banka opp, kjempe blå på hele høyre kinn og så hoven som om jeg hadde kusma. Så jeg synes i grunn jeg fortjente å slippe å betale  ;)

Mange måneder etterpå var mamma hos han og da unnskyldte han seg til henne og sa han bare burde sendt meg til sykehuset og at han håpet jeg turde å komme tilbake.

(noe jeg enda ikke har gjort...  :sjenert: )

Puh! Jeg burde pakket og ryddet i stedenfor å spre tannlegeskrekk her :)

Gud, det er det verste! :overrasket:

Ikke rart du har lite lyst til å komme tilbake nei :tristbla:

Jeg hadde selv tannlegeskrekk når jeg var mindre, også det takket være en dritt av en ukyndig tannlege :frustrert:

Men, så kom jeg til han jeg er hos nå - og han er såååå flink.

Seriøst, man kjenner jo ikke at han romsterer rundt i munnen jo!

Men, jeg innrømmer at jeg ikke akkurat gleder meg til å dra, det er jo IKKE favorittaktiviteten :forvirret:

Må straks dra dit igjen jeg og, tannkjøttet har trekt seg endel tilbake på et par av de bakre tennene, noe som resulterer i blottlagte tannhalser :forvirret: au.

Skrevet

SATC-skoesken er genial :hoppe:

Leste ikke hele historien din jeg Niko -har ikke tannlegeskrekk og har ikke noe ønske om å få det :sjenert:

Gjest gjest1
Skrevet
Leste ikke hele historien din jeg Niko -har ikke tannlegeskrekk og har ikke noe ønske om å få det  :sjenert:

Når jeg kom fra det med vettet i behold, klarer alle det :sjarmor:

Gjest Gjesta
Skrevet
SATC-skoesken er genial :hoppe:

Leste ikke hele historien din jeg Niko -har ikke tannlegeskrekk og har ikke noe ønske om å få det  :sjenert:

Ikke sant! en satc-medsøster jo :sjarmor:

Gjest Gjesta
Skrevet
Når jeg kom fra det med vettet i behold, klarer alle det  :sjarmor:

:ler:

:klem:

Gjest Gjesta
Skrevet

Det er forøvrig ganske sprøtt at det er over 62 000 visninger på tråden :overrasket:

:icon_lol:

Skrevet
BTW; nå skal jeg eeendelig bestille meg den berømte "skoesken" med alle sex & the city episodene - nå trenger jeg ikke å kjede meg på maaaange kvelder :ler:  :sjarmor: 

Blir det noe bedre liksom, krype opp i sofaen og leve seg inn i den evige analyseringen av menn :ler:

Tror jeg må komme og være hos deg en uke jeg Sjarmis! Jeg har nemlig ikke sett Sex and the city. (Har ikke TV3.)

Skrevet

Niko: :overrasket: :overrasket: OK, jeg har trekt to visdomstenner selv, den ene tanna gjorde det kjempevondt. ("Krøllete" rot), men skal ikke sammenligne i det hele tatt! Skjønner at du fikk det gratis(, men ikke at du kom fra det med livet i behold).

Annie: Jeg skal til Lillehammer - og ser i flere aviser nå at det blir strålende vær. Utenom at VG mener at det blir flau vind. Hater det utrykket... Flau vind..

Sjarmtroll: SATC er gøy. Ser det av og til når jeg kommer hjem fra jobb, men det er jo litt kjedelig med repriser da.. Er ikke skoesken ganske dyr? Eller, den har vel sunket litt i pris nå vil jeg tro..

Gjest Gjesta
Skrevet

Annie:

JAAAA! Det skulle du absolutt ha gjort :-D

Episodene er som skapt for å se sammens med venninner ;)

It's a date.

Jeg kan drømme meg bort i Mr. Big når jeg ikke har Dansken jeg, snufs :grine:

:icon_lol:

Svart katt:

Repriser er ingen hindring her i gården :sjenert:

Jeg har sett absolutt alle episodene og de flester maaange ganger :ler:

Den har vel synket noe siden den kom ut, den koster 1099.- på CDON.com

Skrevet (endret)

For en fryd å lese her i dag, (fra i går og dagen før om jeg ikke tar feil) alri har jeg opplevd at så mange sier seg enig i det jeg har å si! :) :bukke: takk!! :ler:

(mulig det kan være fordi det stort sett vanligvis er litt mer useriøse saker som kommer fra denne kanten.. :)

Uff nå fikk jeg også tannlegeskrekk, har ikke vært der på en stund nei, og har ikke særlig lyst heller nei!

SATC er genialt ja, særlig den skoesken, men problemet er at ingenting blir gjort.. (Delinda i eksamensperioden: hmm, har lest i 20 min, effektivt også! Da fortjener du 1 episode før du fortsetter.. tra la la.. da ble det bare lest 20 min på hele den dagen.. :))

Endret av Delinda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...