Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet
Og jeg kan godt titte frem litt siden du synes det er litt stille ;) Jeg har jo fulgt deg siden den spede begynnelse :)

Det er snilt det :-D

Egentlig ganske spesielt det, at det er så mange av dere som er her enda - så mange uker etterpå..

Håper det blir mer å rapportere..

:klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uker???? Det er da blitt måneder er det ikke :klø:

Gjest Gjesta
Skrevet
Uker???? Det er da blitt måneder er det ikke :klø:

hehe, joda - jeg skrev "så mange uker etterpå" og det høres feil ut, det gjør det :ler:

Det er gått tre måneder i slutten av denne måneden :overrasket:

Skrevet

GRATULERER MED DAGEN LILLETROLL!!! :bursdag::dagens-rose::bursdag:

Skrevet

I dag har jeg forresten ikke vondt i tanna. Så sambo og jeg skal ut på vår årlige barnefriutåspise på Peppes. ;)

Gjest Gjesta
Skrevet
I dag har jeg forresten ikke vondt i tanna. Så sambo og jeg skal ut på vår årlige barnefriutåspise på Peppes. ;)

Deres årlige(!) utogspisepåpeppesmiddag??

Dere skulle unnet dere det litt oftere syns jeg vennen ;) hadde jeg bodd i nærheten av deg skulle jeg vært nanny, så kunne det MINST vært den månedlige :ler:

Gjest lilletroll
Skrevet

Takk for gratulasjoner (For de ble dere jo ikke særlig tvunget til å komme med :ler: )

Dagen har vært veldig koselig og fin, selv om jeg ikke har fått feriet med mannen pga jobb. Nå er snuppa lagt og jeg skal ha en kveld helt for meg selv med nesen LANGT nedi sjokoladeposen og med film i senga. Stort bedre kan det ikke bli :) (så lenge mannen min er borte selvfølgelig)

Gjest Gjesta
Skrevet
Takk for gratulasjoner (For de ble dere jo ikke særlig tvunget til å komme med :ler: )

Dagen har vært veldig koselig og fin, selv om jeg ikke har fått feriet med mannen pga jobb. Nå er snuppa lagt og jeg skal ha en kveld helt for meg selv med nesen LANGT nedi sjokoladeposen og med film i senga. Stort bedre kan det ikke bli :)  (så lenge mannen min er borte selvfølgelig)

Klart vi ville gratulere deg uansett snuppa :klem:

Kos deg med sjokoladeposen og film i senga - det er digg!!

(Så lenge man ikke har annet å hygge seg med ja ;) )

Skrevet (endret)

Gratulerer med dagen lilletroll :bursdag:

Ellers så har jeg forflyttet med nordover til Nord-Trøndelag, og her var det ikke så fint vær som hjemme. Men det er jo ikke så veldig overreaskende det da. Det pleier å bli dårligere når jeg kommer hjem :ler:

Har ikke gjort noenting idag, og det har egentlig vært utrolig deilig.

Ha en fortsatt fin søndag jenter :klem:

Endret av Yamaha
Gjest Gjesta
Skrevet

Så synd da Yamaha. Håper dere er heldigere med været de neste dagene!

Nå er film nr 1 sett, så nå må jeg sette på nr 2 ;)

Kost deg ute med sambo Annie?

Skrevet

JA nå har vi vært og kost oss. God mat, men Peppes har forferdelig service!!! :sur: Når vi bestillte fikk vi vite at maten ville komme om 15-20 min. HELT OK! Men når jeg må gå å etterlyse den etter 35 minutter og det tar ENDA 7 minutter før den kommer, da blir jeg ikke vennlig innstillt til personalet! At de i tillegg prøvde å ta betaling for en stor brus som var liten, er nok et eksempel på at jeg syns de gjør en elendig jobb de som jobber der. Det virker i tillegg som om de favoriserer og prioriterer de som ringer og bestiller for hjemkjøring.

Neste gang blir det ikke Peppes!

Skrevet

GRATULERER MED DAGEN LILLETROLL! :bursdag: (Dessverre forsinket med 16min..)

Enig med Annie ang. servicen på Peppes. Hver gang så lover vi oss selv at det er siste gangen. :ler: Sist var til og med kaffen kald.

Det høres deilig ut med film i senga og sjokolade..Det er passe nå som været er sånn som her nå. 12 grader, stiv kuling og et helvetes regnvær. Håper det ikke varer så lenge.

Yamaha: hjertet ditt har sluttet å banke! :overrasket:

Ellers har jeg bare en fornuftig ting å si i kveld: FORZA ITALIA!! :hoppe:

Gjest Gjesta
Skrevet

Hm, ikke lagt merke til at servicen til peppes ikke er så god jeg, men så er det ganske lenge siden jeg har vært der og.

Derimot servicen på Big Horn :forvirret: ihvertfall i Krs, den er IKKE god!

Så har vi vært så uheldige å få den samme servitrisen noen ganger på rad, og hun kan ikke akkurat ta stolthet i jobben sin nei.

Synd det er så god mat der bare ;)

Skrevet

Nå har de kundeundersøkelse på Peppes. Gjett om jeg ga dem det glatte lag!!

HER kan dere legge inn det dere syns.

Skrevet

Lenge siden sist jeg var på Peppes -vi har ikke sånt her ute i ødemarka... men sist jeg var der gfemte de teen jeg bestilte (men jeg fikk den gratis da de endelig kom på den..) og da jeg ba om regningen litt tidlig fordi jeg skulle nå en buss, glemte de det også... Men det er ikke bare Peppes, på Dolly opplevde jeg at glemte å komme med en av dessertene, men husket å sette den på regningen...

Gjest lilletroll
Skrevet

Jeg bestilte pizza på hjemkjøring fra Dollys en gang jeg...bestilte kl 1830 og fikk den 2230......ny rek??

Skrevet
Yamaha: hjertet ditt har sluttet å banke!  :overrasket: 

Nei, det banker som bare det det :sjarmor:

Jeg kan ikke huske at jeg har opplevd så dårlig service på Peppe's, men nå er det en god stund siden jeg har vært der også.

Idag regner det, så det blir nok en tur på byen og litt shopping sammen med mamma etterpå. Er jo gøy det også.

Ha en fin mandag jenter :klem:

Skrevet

Jeg skal til tannlegen kl 16! HJEEEEELP! :grine:

Skrevet

:troest:

Men tenk så mye bedre det blir etterpå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...