Delinda Skrevet 7. juli 2006 #2101 Skrevet 7. juli 2006 Hei alle sammen! Håper hele jenteligaen har en bra dag! Bare noen timer til helg nå! Flott du tenker på oss selv om du er på quarten sjarmtroll :D (vel ikke bare oss du tenker på da men...... )
Gjest Gjesta Skrevet 7. juli 2006 #2102 Skrevet 7. juli 2006 Klart jeg tenker masse på dere I dag er det ikke bra vær her engang, veldig synd. Våknet opp til regn liksom Får se hva man finner på utover dagen, hvordan været blir og alt. Håper dere får en kjempe fin dag - kos dere masse
Delinda Skrevet 7. juli 2006 #2103 Skrevet 7. juli 2006 Siden det er dårlig vær er det jo ikke noe gøy på quarten, da kan du jo like så godt være her med oss :D
Gjest Gjesta Skrevet 7. juli 2006 #2104 Skrevet 7. juli 2006 søte du Nå ser det ut som det klarner opp her men selvfølgelig skal jeg være her og! *vil så gjerne snakke med Dansken nå*
Malama Skrevet 7. juli 2006 #2105 Skrevet 7. juli 2006 Det er koooselig å doppe innom her og lese alt det festlige dere skriver. LANGT mer oppmuntrende enn det jeg burde gjøre, ettersom jeg egentlig er på jobb...
Annie Skrevet 7. juli 2006 #2106 Skrevet 7. juli 2006 Fikk ikke blitt blodgiver. Fikk nemlig psoriasis da jeg gikk gravid, og de salvene jeg bruker er ikke forenlige med å være blodgiver. Synd, for dette var noe jeg virkelig ville, men men.....¨ Så kjedelig med regn på festival Sjarmis! Var på Kalvøya for MAAAANGE år siden og så Lenny Kravitz, Rainmakers m.fl. og det pøsregnet. Helt til Rainmakers kom på scenen. Da ble det sol!
Daria Skrevet 7. juli 2006 #2107 Skrevet 7. juli 2006 Men da har du hvertfall prøvd Var blodgiver da jeg bodde i Oslo, men her blir det dessverre for kronglete
Delinda Skrevet 7. juli 2006 #2108 Skrevet 7. juli 2006 Jeg provde ogsaa aa bli det for noen aar tilbake, men siden jeg hadde hatt elveblest naar jeg var liten (uten at noen fant ut hvrfor) fikk ikke jeg heller gi blod.. Det var kijpt for jeg hadde ogsaa lyst.. Men forresten naar du var ferdig der (de tappet meg litt likevel forste gangen, kanskje vanlig det) saa hadde jeg kjempe blaae ringer under oynene Kom ut og saa ut som jeg var halvdod, kritt hvit i ansiktet og blaa under oynene..
Impala Skrevet 7. juli 2006 #2109 Skrevet 7. juli 2006 (endret) Det var jo synd Annie Har tenkt på det jeg også, men jeg har både sprøyte- og sykehusskrekk, så det er grunnen til at det foreløpig har blitt med tanken. Fint vær her enda, og nå skal vi grille Endret 7. juli 2006 av Yamaha
loffen Skrevet 8. juli 2006 #2110 Skrevet 8. juli 2006 Hei alle sammen. Så mye morsomt dere kommer på hernå! Det var litt av en mannfolk-beskrivelse Hope! Det er sannelig 23 grader og sol i dag også! Skal bare pakke litt grillmat og badetøy, så drar vi på besøk til noen som er på en hytte ikke langt fra sjøen. Det blir hyggelig. Synes litt synd på de som er inne på jobb i det fine været. Ellers har vi hatt en herlig tur til Malmö. Det er en veldig fin by. Vi bodde på Hilton, i 17nde etasje med heis på utsiden. Det ble ikke København men Göteborg istedet på torsdag. Så ble det litt kortere vei hjem og ungene fikk en tur på Liseberg. Kos deg på Quart Sjarmtroll, Dansken skriver når har kan vettu. Og Annie; jeg hadde aldri i verden turt å bli blodgiver jeg. Blir svimmel bare ved tanken..
Annie Skrevet 8. juli 2006 #2111 Skrevet 8. juli 2006 Bare synd jeg ikke fikk bli blodgiver.... Men, men, sånn er livet. Det er fantastisk vær her også i dag. Eneste aberet er at jeg savner prinsessa noe forferdelig, og det er over en uke til jeg skal hente henne... Sambo hjelper fortsatt broren sin, så jeg vet ikke helt hva jeg skal finne på i dag. Burde reist på stranda, men gidder ikke alene. Tror jeg skal gå ned til naboen og få henne til å sette på kaffen, så kan jeg slå i hjel litt tid der, før jeg reiser og handler.
Gjest Gjesta Skrevet 8. juli 2006 #2112 Skrevet 8. juli 2006 I dag har solen endelig tittet frem igjen Det var veldig herlig, kanskje det kan bli en flott avsluttning på festivalen. Det var veldig dumt at du ikke kunne være blodgiver Annie. Men stort pluss for initiativ!! Jeg vet ikke jeg...ja, han må jo skrive når han får tid..men jeg merker vel ganske tydelig at kontakten er blitt noe mindre etter denne berømte "episoden" som egentlig ikke var en episode heller, vet ikke hva jeg skal kalle det. Så.... Jeg vet ikke. Forsøker å holde oppe håpet, men det er rart med det etterhvert som dagene går. Håper dere har en strålende dag alle sammen! Nå skal jeg og en hel gjeng jenter ut og spise en sen frokost
Gjest Gjesta Skrevet 8. juli 2006 #2113 Skrevet 8. juli 2006 Her kommer jeg innom en liten tur og så er det ingen nye svar enda??? Har dere et liv eller
Annie Skrevet 8. juli 2006 #2114 Skrevet 8. juli 2006 (endret) I dag har jeg ikke liv. Eller dvs. Jeg kjenner at jeg lever! Jeg har tannverk!!! Greit å vite at man lever, men ikke på den måten! Endret 8. juli 2006 av Annie
Gjest Dallandra Skrevet 9. juli 2006 #2115 Skrevet 9. juli 2006 Au, stakkars Annie. Jo her har vi et liv, i går fikk vi endelig (!!!) litt regn, det klarnet opp lufta og frisket opp oss mennesker sånn at vi orker å gjøre noe igjen. I dag er det også overskyet så arbeidslysten er litt større. Min siste "fridag" før jeg skal være sommervikar, det blir uvant å jobbe 6 dager i uka framover mot normalt 3 kvelder + en lørdag nå og da. Det skal bli litt godt, og så blir jeg jo den som får pakke ut høstvarene. Klær.
Gjest Gjesta Skrevet 9. juli 2006 #2116 Skrevet 9. juli 2006 Stakkars Annie så vondt da! du må komme deg til tannlegen vennen, håper uasnett det er bedre i dag enn i går Det er jo sååå stille her om dagen - kom dere tilbake nå som det er dårligere vær og da! I kveld skal jeg bare kose meg med en god film, et nyinnkjøpt moteblad under pleddet. kos Forøvrige tanker...... Jeg savner Dansken har så utrolig, utrolig lyst til å snakke med ham nå. *vil ikke ha de tankene jeg starter å ha rundt dette* Håper dere koser dere kjære søte piger
Gjest lilletroll Skrevet 9. juli 2006 #2117 Skrevet 9. juli 2006 Hei alle sammen - jeg føler for gratulasjoner, så her kommer det : Jeg har bursdag i dag :-D
Gjest Gjesta Skrevet 9. juli 2006 #2118 Skrevet 9. juli 2006 Hei alle sammen - jeg føler for gratulasjoner, så her kommer det : Jeg har bursdag i dag :-D ← GRATULERER MED DAGEN LILLETROLLET VÅRT!! Håper du har hatt en strålende bursdag :-D
Sun Mei Skrevet 9. juli 2006 #2119 Skrevet 9. juli 2006 Og jeg kan godt titte frem litt siden du synes det er litt stille Jeg har jo fulgt deg siden den spede begynnelse
Gjest Dallandra Skrevet 9. juli 2006 #2120 Skrevet 9. juli 2006 Gratulerer med dagen lilletroll Håper du har hatt en fin dag og at kvelden blir enda bedre!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå