Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Gjest Dallandra
Skrevet

...er ikke så veldig god i dansk da... men fransk kan jeg. Og tallrekka på fransk er minst like vanskelig som den danske,så med litt vilje så kanskje jeg klarer å lære meg den og. Huff, touch med nylagt fransk manikyr var neimen ikke lett. Jeg har et ganske bra utvalg a neggllakk da, kanskej jeg kan bli negllakkutlåner? Klarer sikkert å legge en brukbar fransk manikyr også. Bare jeg ikke må skrive noe på et tastaktur før jeg er sikker på at lakken har tlrket ordentlig.

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet
...er ikke så veldig god i dansk da... men fransk kan jeg. Og tallrekka på fransk er minst like vanskelig som den danske,så med litt vilje så kanskje jeg klarer å lære meg den og. Huff, touch med nylagt fransk manikyr var neimen ikke lett. Jeg har et ganske bra utvalg a neggllakk da, kanskej  jeg kan bli negllakkutlåner? Klarer sikkert å legge en brukbar fransk manikyr også. Bare jeg ikke må skrive noe på et tastaktur før jeg er sikker på at lakken har tlrket ordentlig.

Ja, den øhhh, døøøø, trois, quatre, cinq osv. Hihi.

Vi trenger noen som har med et lager av tamponger sånn i tilfelle! Det fikser du vel?

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har alltid et lager av tamponger i alle vesker og jakker(merkelig i grunn siden jeg ikke har trengt å bruke det på noen år...)

Så da er jeg kanskje selvskreven tampong-dame? Siden jeg alltid har de alikevel?

Kommer liksom ikke på noe annet jeg kan bidra med.... har ikke så mange andre talenter enn at jeg leser minst 2-3 bøker i uka, så jeg kan en del historie :sjenert:

Skrevet

Da gjenstår det å finne et sted som er egnet til dette enorme bryllupet.

Skrevet

Nidarosdomen? Så kan de gjøre som Märtha og Ari og gå på rød løper gjennom sentrum etterpå, mens folkemengden vinker og jubler... :ler:

Gjest gjest1
Skrevet
Nidarosdomen? Så kan de gjøre som Märtha og Ari og gå på rød løper gjennom sentrum etterpå, mens folkemengden vinker og jubler...  :ler:

Nei nei nei. Det skal jo selvsagt være i Danmark, sånn at hele jenteligaen får plass på danskebåten. Egentlig burde vi låne slottskapellet i København (om de har et), også kan vi bare bruke båten for etterpåfest. Kid-a har jo lovet å spille taffelmusikk (jag trodde anglarna fanns osv.) og greier.

Da slår vi noen fluer i ett smekk, kan handle all alkoholen vi trenger til bryllupet der og da, samt røyk, parfyme og annet dill vi vil gi bort i gave. :ler::ler: "Gratttulere med brølløpsdan, her får døkk en karrrtttong med Prince". :sjarmor:

Skrevet

*trekker tilbake alt og slutter meg til Hopes utmerkede plan* :ler:

Gjest gjest1
Skrevet
Nidarosdomen? Så kan de gjøre som Märtha og Ari og gå på rød løper gjennom sentrum etterpå, mens folkemengden vinker og jubler...  :ler:

Dette kan jo gjøres i København også, hva med rød løper opp hele Strøget?

Gjest gjest1
Skrevet
Dette kan jo gjøres i København også, hva med rød løper opp hele Strøget?

Kan jo ikke ha det på Strøget, det høres så vulgært ut. Skal jo være litt smakfullt også dette her. :roll:

Skrevet

Trodde Strøget i København VAR smakfullt jeg?

Gjest gjest1
Skrevet
Trodde Strøget i København VAR smakfullt jeg?

Aldri vært der, men hør på navnet da jente! Vi skal ha bryllup på Støget liksom...

:ler:

Skrevet

Kan jo alltids ta det på Pusher Street istedet :ler:

Gjest gjest1
Skrevet
Kan jo alltids ta det på Pusher Street istedet  :ler:

Ja, det er jo myyyye bedre. :roll:

Skrevet

Mye dårlig fantasi her syns jeg...;)

Gjest gjest1
Skrevet
Mye dårlig fantasi her syns jeg...;)

Har du noe bedre forslag, hæ? Hæ?

Nei, helst skulle dette bryllupet vært på Hawaii f.eks, men det blir jo litt dyrt for brudeparet når Jenteligaen må være med også. (For jeg betaler ikke den reisen, jeg bare sier det sånn på forhånd. Litt betaling må jeg ha for å skrive knakanes gode sanger.)

:ler:

Skrevet

Hei dere.

Først må jeg bare si til Annie at med innlegg nr 1000, så mente jeg at jeg selv har nå passert 1000.. :sjenert:

Også må jeg slutte meg til den fantastiske ideen til Hope med danskebåt-bryllupspresang-shopping og vorspiel i ett. :ler: Genialt!

Jägermeister og Elefant-øl. :sjarmor:

I dag har jeg stelt litt ihagen min, før det blir en veldig på sparket-tur til Malmö i morgen, og videre til...København(!) dagen etter! :overrasket: Jeg har aldri vært der jeg. Selvfølgelig har jeg ikke pakket ennå, resten av familien har funnet frem alle sine ting og lagt seg til å sove..

Så jeg satser på å være faen så effektiv i morgen tidlig! Og jeg gleder meg vilt til å stå opp før 8, det er da jeg virkelig er i slag. :ironi:

Da er jeg ikke innom før om et par dager! Ha det fint alle sammen. :)

Skrevet

God tur :)

Du kan jo gjøre litt bryllups-research når du først er der... :ler:

Skrevet
Hei dere.

Først må jeg bare si til Annie at med innlegg nr 1000, så mente jeg at jeg selv har nå passert 1000.. :sjenert:

:ler: Ja der ser man hvor lett det er å missforstå på nett...!

Skrevet

:) Kan jeg vel!

Natta alle sammen. :Gjesp:

Skrevet
God tur :)

Du kan jo gjøre litt bryllups-research når du først er der...  :ler:

JA, du må finne ut om Strøget er et propert sted eller ikke.

GOD TUR!!! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...