Daria Skrevet 3. juli 2006 #2021 Skrevet 3. juli 2006 Hadde ikke gjort noe om jeg hadde vært på den Robbie-konserten heller. De øynene. *smelt* Og det som er så , er at søsteren min jobba her om dagen, og da kom det to rike fyrer og kjøpte seg klær for 50 000 eller noe i den duren, de var nyrike og hadde bare tatt seg en tur til Oslo for å shoppe, og nå skulle de videre på Robbie-konsert hadde de funnet ut. Og de inviterte henne med, gratis hotell og mat og transport og alt sammen. Og hun takka nei! Og hvorfor sa hun ikke at hun hadde en søster som var ugift, singel, blakk og desperat? Makan! ← Hvorfor får aldri jeg sånne tilbud?
Gjest gjest1 Skrevet 3. juli 2006 #2022 Skrevet 3. juli 2006 Hvorfor får aldri jeg sånne tilbud? ← Jeg glemte å nevne at hun bruker D i BH.
Daria Skrevet 3. juli 2006 #2023 Skrevet 3. juli 2006 Jeg glemte å nevne at hun bruker D i BH. ← Det gjør jeg også, men det er fortsatt langt mellom tilbudene... Men det er også langt mellom de rike, kjekke jetset-mennene her på øya også, kan jo skylde på det
Gjest gjest1 Skrevet 3. juli 2006 #2024 Skrevet 3. juli 2006 Det gjør jeg også, men det er fortsatt langt mellom tilbudene... Men det er også langt mellom de rike, kjekke jetset-mennene her på øya også, kan jo skylde på det ← Åkei, så var det ikke puppene, da. Jeg tror nok mannfolka heller ville ha en fastboende med seg, enn en øyboer. Det er vel forklaringen? ---- Men hvor er du Sjarmtrollet??
Delinda Skrevet 3. juli 2006 #2025 Skrevet 3. juli 2006 Ja hvor er sjarmtroll?????? hallo? Dumt sporsmaal! I Danmark saa klart!!!! Men paa tide hun kommer seg inn hit i den virkelige verdenen og faar se sangen!!
Gjest gjest1 Skrevet 3. juli 2006 #2026 Skrevet 3. juli 2006 Ja hvor er sjarmtroll?????? hallo? Dumt sporsmaal! I Danmark saa klart!!!! Men paa tide hun kommer seg inn hit i den virkelige verdenen og faar se sangen!! ← Ja... Men, men. Da kan jo vi planlegge bryllyp så lenge. Jeg står for sangen og taffelmusikk. (Kid-a er musiker, selvsagt, og spiller både klarinett, piano, fløyte, trommer og gitar på en gang.) Dere da? Farger? Hårfrisyre? Hmm...
Delinda Skrevet 3. juli 2006 #2027 Skrevet 3. juli 2006 drit, jeg husker ikke helt hva jeg sa jeg skulle, tror planen var aa vaere prest ala joey i friends, men saa fikk jeg lov aa vaere brudepike! (haaper jeg da) Sannheten er vel egentlig at jeg ikke har noen talent aa stille med
Gjest Dallandra Skrevet 3. juli 2006 #2028 Skrevet 3. juli 2006 Delinda, kanskje vi kan være sånne som står ved kirkedøra og deler ut program til gjestene. Eller, program eller hva det nå heter, sånn hefte hvor det står hva som skal skje i hvilken rekkefølge, tekstene på sangene vi skal synge og sånn. Det har jeg gjort en gang før og det gikk utrolig greit selv for meg som heller ikke har særlig mye talent å stille med. (Bortsett fra at jeg snakker etpar språk rimelig bra da, så kommer det utenlandske gjester eller noen turister som har gått seg vill og bare vil se på den vakre kirken, eller det vakre tinghuset, eller whatever, så kan jeg ta på meg å konversere litt med dem) Nå har jeg ikke hengt meg på og fått bli med på bryllupet tidligere da, men i verste fall så kan jeg kle meg ut og være en sånn "wedding crasher" eller hva det nå heter på norsk. Noen ablegøyer må det vel gå an å få til.
Delinda Skrevet 3. juli 2006 #2029 Skrevet 3. juli 2006 Det er jeg med paa! Om vi ikke maa krasje det, saa tror faktisk jeg ogsaa at jeg skal klare aa dele ut bryllups prgrammet!! naa ble jeg lettet
Delinda Skrevet 3. juli 2006 #2030 Skrevet 3. juli 2006 hmm, naa saa jeg akkurat sjarmtroll her (vi ser deg!!! ) og du skrev, men naa er du borte!! Sikkert saa imponert over sangen at du ikke vet hvor du skal begynne Du maa ikke vaere borte saa lenge om gangen jo!!!
Gjest Gjesta Skrevet 3. juli 2006 #2031 Skrevet 3. juli 2006 Her er jeeeeeeeeeeeeeeeeg! Stor, varm til dere alle sammen, gamle OG nye :-D for mange fine innlegg de siste dagene!! Her var jeg "redd" det kom til å ha være stille her - men så er det jo FULL aktivitet!! Ble helt rørt jeg!! Jeg må jo bare komme med en ekstra takk til en av våre nye medlemmer til Jenteligaen, Hope - for en aldeles fantstisk sang!! :-D Svart katt har rett, jeg ble veldig rørt og veldig, veldig glad Så utrolig gøy, tuuuuuuusen takk!! Velkommen skal dere være både Hope og Kid-a, dere her selvfølgelig herved medlemmer i Jenteligaen Jeg er dessverre ikke i Danmark nei Men jeg kan trøste meg med at jeg er i Krs da - og i morgen starter Quartfestivalen!! en liiiiten trøst Jeg håper jeg snakker med Dansken snart, at jeg rekker det før han drar på ferie og, da vet jeg jo ikke hvordan det er med nett Men.........august nærmer seg med stormskritt Jeg skal svare på flere av enkeltinnleggene nå fortløpende jenter, jeg har bare en ting å si: keep up the good work! Vi må holde koken oppe til det første møtet nå.. :-D love you all!
Gjest Gjesta Skrevet 3. juli 2006 #2032 Skrevet 3. juli 2006 hmm, naa saa jeg akkurat sjarmtroll her (vi ser deg!!! ) og du skrev, men naa er du borte!! Sikkert saa imponert over sangen at du ikke vet hvor du skal begynne Du maa ikke vaere borte saa lenge om gangen jo!!! ← jeg ble ikke borte, jeg bare bladde meg frem og tilbake mellom sidene litt nei, fy meg - jeg var borte en liten stund nå, det er jo ikke bra Jeg lover bot og bedring ærede medlemmer, jeg må jo gå frem med et godt eksempel tross alt
Delinda Skrevet 3. juli 2006 #2033 Skrevet 3. juli 2006 Aa du er saa sot!! Naa er vi glad du er tilbake!!
Gjest Gjesta Skrevet 3. juli 2006 #2034 Skrevet 3. juli 2006 Delinda, kanskje vi kan være sånne som står ved kirkedøra og deler ut program til gjestene. Eller, program eller hva det nå heter, sånn hefte hvor det står hva som skal skje i hvilken rekkefølge, tekstene på sangene vi skal synge og sånn. Det har jeg gjort en gang før og det gikk utrolig greit selv for meg som heller ikke har særlig mye talent å stille med. (Bortsett fra at jeg snakker etpar språk rimelig bra da, så kommer det utenlandske gjester eller noen turister som har gått seg vill og bare vil se på den vakre kirken, eller det vakre tinghuset, eller whatever, så kan jeg ta på meg å konversere litt med dem) Nå har jeg ikke hengt meg på og fått bli med på bryllupet tidligere da, men i verste fall så kan jeg kle meg ut og være en sånn "wedding crasher" eller hva det nå heter på norsk. Noen ablegøyer må det vel gå an å få til. ← Hørt på makan, selvfølgelig er dere, Delinda og Dallandra SELVSAGTE gjester Meget god evne det Dallandra - at du kan konversere med utenlandske gjester, det kommer nok heeeeelt sikkert noen av de (nå får dere heller halshugge meg, dere gjester som evnt snikleser og som syns det er helt håreisende at jeg snakker om bryllup og at vi tar av her)
Gjest Gjesta Skrevet 3. juli 2006 #2035 Skrevet 3. juli 2006 drit, jeg husker ikke helt hva jeg sa jeg skulle, tror planen var aa vaere prest ala joey i friends, men saa fikk jeg lov aa vaere brudepike! (haaper jeg da) Sannheten er vel egentlig at jeg ikke har noen talent aa stille med ← Tull og tøys, du har nok MYE å stille opp med - og dessuten, her tenker jeg det blir fritt spillerom for alle til å gjøre det helst vil Jeg lover å ikke ble helt "bridezilla"
Gjest Gjesta Skrevet 3. juli 2006 #2036 Skrevet 3. juli 2006 Aa du er saa sot!! Naa er vi glad du er tilbake!! ← Å gode du! Jeg er tilbake vet du - og jeg skal være her og oppdatere på tross av festival. Det finnes da viktigere ting må skjønne!
Gjest Gjesta Skrevet 3. juli 2006 #2037 Skrevet 3. juli 2006 Ja... Men, men. Da kan jo vi planlegge bryllyp så lenge. Jeg står for sangen og taffelmusikk. (Kid-a er musiker, selvsagt, og spiller både klarinett, piano, fløyte, trommer og gitar på en gang.) Dere da? Farger? Hårfrisyre? Hmm... ← Fantastisk - musikere og greier, hvor skal dette ende?? Det må da være det beste samarbeidsprosjektet noensinne
Gjest Gjesta Skrevet 3. juli 2006 #2038 Skrevet 3. juli 2006 DER. Nå har jeg lest HUNDRE sider med dette her. Endelig ferdig!!! Jeg har vært temmelig nervøs, for sånn rundt 70 sider eller noe, så begynte jeg å skrive sang, så kom jeg til den delen hvor Dansken var forduftet - og tenkte "Får jeg ikke lagt ut sangen?" Kriiiiiiseeee! Men nå ser jo ting bra ut igjen, sa nå legger jeg ut sangen! Så, here we go: (Musevisa er melodien, håper jeg... hehe) Når nettene blir lange og nettet lokker deg Så logg deg på din msn, hvor Dansken venter deg Det har blitt en vane, vi vet jo alle det - Å stalke kjekke mannfolk som du møter på café Heisann og hoppsann, dansken er så kjekk Noe av det peneste du noen gang har sett Heisann og hoppsann, bryllup er på tur Og blir jeg ikke invitert, så blir jeg jævlig sur Jeg har tenkt på gave og bynt’ på slankekur (Versace-kjolen er en smule trang for min figur) Men samma kan det være, bare jeg blir bedt I bryllupet til Sjarmtrollet jeg alderi har sett Heisann og hoppsann, Dansken er så bra Han gjorde så vi oppretta en Jenteliiiiiga Heisann og hoppsann, bryllup er i gang Og blir jeg ikke invitert så sladrer jeg til han! Det begynte der i byen, du så han første gang Du kjente det i magen og alt sa bare pang Du begynte å fantasere om giftemål og barn Og måtte skrive ned på nett om denne kjekke kar’n Heisann og hoppsann, du er jævlig tøff Som innrømmer å stalke menn du påenmåte ikke har møtt (haha) Heisann og hoppsann, snaps og salami Jeg elsker Danmark nå, det må jeg bare si Nå blir det snart noen unger med danske etternavn De skal hete Annie, Loffen, Hope og Karl Johan På Kvinneguidens forum der finner du en flokk Med forlovere og brudepiker, en jordmor og en kokk Heisann og hoppsann, jeg gleder meg jeg nå Til Danmarkstur og bryllupsfest med Versace-kjolen på Heisann og hoppsann, masse lykke til Jeg kan skrive rosa sang til festen om du vil! Sånn! Hva syns dere jenter? Fortjener jeg en plass i Jenteligaen jeg også eller? ← Igjen: dette er bare helt fantastisk!!! :bukke: :bukke: :bukke: :bukke:
Gjest gjest1 Skrevet 3. juli 2006 #2039 Skrevet 3. juli 2006 (endret) Delinda, kanskje vi kan være sånne som står ved kirkedøra og deler ut program til gjestene. Eller, program eller hva det nå heter, sånn hefte hvor det står hva som skal skje i hvilken rekkefølge, tekstene på sangene vi skal synge og sånn. Det har jeg gjort en gang før og det gikk utrolig greit selv for meg som heller ikke har særlig mye talent å stille med. (Bortsett fra at jeg snakker etpar språk rimelig bra da, så kommer det utenlandske gjester eller noen turister som har gått seg vill og bare vil se på den vakre kirken, eller det vakre tinghuset, eller whatever, så kan jeg ta på meg å konversere litt med dem) Nå har jeg ikke hengt meg på og fått bli med på bryllupet tidligere da, men i verste fall så kan jeg kle meg ut og være en sånn "wedding crasher" eller hva det nå heter på norsk. Noen ablegøyer må det vel gå an å få til. ← Genialt. Vi har egen tolk! Jeg tipper dette bryllupet kommer til å bli viden kjent etter hvert (Tenk om du og Dansken blir invitert til Oprah, Sjarmtroll!!! ) og da trenger vi noen som kan ta seg av slike ting. Jeg må jo bare komme med en ekstra takk til en av våre nye medlemmer til Jenteligaen, Hope - for en aldeles fantstisk sang!! :-D Svart katt har rett, jeg ble veldig rørt og veldig, veldig glad Så utrolig gøy, tuuuuuuusen takk!! Velkommen skal dere være både Hope og Kid-a, dere her selvfølgelig herved medlemmer i Jenteligaen ← Jeg sier takk fra både meg og Kid-a for at vi får være medlemmer! Vi har allerede laget andrestemme på bryllupssangen, men den er ikke helt ferdig enda - da vi mangler litt mer info om brudgommen. men, men. Det kommer jo! (Kid-a nevnte forøvrig at hun kunne sjekke lakenet etter bryllupsnatta, for det er jo temmelig flaut at mora di skal gjøre det liksom. Generøst tilbud vil jeg si. ) Igjen: dette er bare helt fantastisk!!! :bukke: :bukke: :bukke: :bukke: ← Endret 3. juli 2006 av Hope
Daria Skrevet 3. juli 2006 #2040 Skrevet 3. juli 2006 (Kid-a nevnte forøvrig at hun kunne sjekke lakenet etter bryllupsnatta, for det er jo temmelig flaut at mora di skal gjøre det liksom. Generøst tilbud vil jeg si. ) ← Kan jo melde meg til å lese noe passende i bryllupet jeg da, burde ha nok av diktbøker og annet å ta av...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå