Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Anbefalte innlegg

Gjest Dallandra

Jeg sletter forresten dagboka mi og skal forsøke å være uten dagbok en stund .... (:hoho:) Det ble bare sykdom og elendighet der.

Inntil videre iallfall satser jeg på å bruke bloggen min litt mer.

Så er dere informert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta
FQ: Jeg må bare presisere at jeg ikke lo av deg da! Jeg bare fnisa sånn rent generelt.

:ler: Duuuu altså!!!

Jeg sletter forresten dagboka mi og skal forsøke å være uten dagbok en stund ....

Jeg ble helt stressa etter at jeg sletta min jeg, men etterhvert ble det bare godt! Kanskje fordi jeg skriver litt i dagboken min inne på FM.. Men lykke til uten dagbok! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dallandra

:( Savner dagboka mi allerede jeg, det blir liksom ikke det samme å måtte ta omveien innom bloggen min...

... skal se det dukker opp en ny etterhvert.

Ja, jeg må fjerne linken i signaturen min, skal se om jeg får gjort det med en gang.

:hoppe: Mannen har vært og handlet 4årsgave i dag: Ordentlig kraftig tråtraktor MED frontlaster! Han er i ferd med å montere den inne på spisestua nå. Tenker det er en gutt som blir glad på fredag! Vurderer å be ham gå inn på spisestua og hente noe for meg på fredags ettermiddag... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå klar med kamera eller videokamera når han finner den. Sånne øyeblikk MÅ man ha minne av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sletter forresten dagboka mi og skal forsøke å være uten dagbok en stund .... (:hoho:) Det ble bare sykdom og elendighet der.

Inntil videre iallfall satser jeg på å bruke bloggen min litt mer.

Så er dere informert :)

Ja, særlig. Det varte lenge. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Lurer på om jeg blit tatt inn i varmen i bloggen til sjarmtroll igjen jeg :sjenert:

Klart du blir det! Hun har ikke vært her så mye i det siste! Men i morgen kommer hun til meg, så da skal jeg minne henne på det! Thihi, æ glær mæ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klart du blir det! Hun har ikke vært her så mye i det siste! Men i morgen kommer hun til meg, så da skal jeg minne henne på det! Thihi, æ glær mæ!

JEG HAR HATT BESØK!!!!!

Sjarmis og FQ har vært her!!! :hoppe: Skriver mer i bloggen jeg tror jeg.... Sånn for å ikke utlevere for mye her ;) Kan sende deg PM kopi av innlegget Vampis ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe:

Nå er det kanskje for seint Loffen, men det er sikkert ikke lurt å sykle når man har bronkitt. God bedring!

Tror dere det er lurt å dra på step når man egentlig ikke har lyst? :klø: :ler: Hvoooooor er motivasjonen min? :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...