Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg fant en liten bolero til 98kr på HM som blir perfekt over mine bleke gåsehudbefengte armer! :hoppe:

Hvis alt går som planlagt skal mannen og jeg ha mini-julebord for 2 i morgen! :overrasket: Og da får jeg jo brukt kjolen og stasjet meg opp litt! :):hoppe::sminkedokke:

Videoannonse
Annonse
Gjest Dallandra
Skrevet

Hvis alt går som planlagt skal mannen og jeg ha mini-julebord for 2 i morgen!  :overrasket:  Og da får jeg jo brukt kjolen og stasjet meg opp litt!  :)  :hoppe:  :sminkedokke:

Det var smart!! Høres ut som en plan til etterfølgelse!

Skrevet
Så hyggelig!

Skal dere ut?

Yessss! :)

Det var smart!! Høres ut som en plan til etterfølgelse!

:Nikke:

Skrevet

Hva??? Ingen gratulasjoner her??? :overrasket:

Jeg som hadde forventet at hele kg var opptatt av meg? :sjarmor:

(ironiflagget er vel unødvendig siden dere har hoppet og gratulert i dagboka, bloggen og egen tråd til meg ;) )

Skrevet

:ler: Glemte jeg å gratulere deg her? Det blir for mange steder for meg. :ler:

Er bare innom for å holde liv i dagboka og ønske alle en god helg!! Husk å slappe av og kose dere, selv om det bare er en uke igjen til jul.

Selv må jeg bake pepperkaker på nytt. :grine: Etter at ungene pyntet med MENGDER av melisglasur på dem og de ble helt myke som oppvaskkluter. :grine: Nå kjøper jeg ferdig deig altså. :frustrert:

Skrevet

Har ikke engang rukket å komme meg etter gårsdagens julebord för jeg må gjöre meg istand til et nytt et. Noen som vil steppe inn for meg i kveld? :)

Skrevet

Ja, det er jo bare 5 arbeidsdager igjen :hoppe:

Eller, det er jo bare 4, skal ha fri på fredag :hoppe:

Skrevet

Jeg har min første arbeidsdag i dag, begge sover så for øyeblikket er det ikke slitsomt :)

Men det skal nå bli godt å få juleferie alikevel. MASSE som må ordnes. Dessuten fikk jeg voksen poeng i går, for jeg sydde julegardiner :)

Skrevet

Håper alle har det bra! Litt liten aktivitet her om dagen?

Lykke til på jobb Jerle!

Skrevet

Jeg har bare en arbeidsdag igjen! :sjarmor: Og i kveld skal jeg på fest! :danse:

Skrevet

23 timer siden noen var her sist???????? :overrasket: Hva har skjedd?

*tar ansvar* :Hehe:

Når du er ferdig med jobb, kan du komme hit og vaske litt for meg da?

Skrevet

Bra noen føler ansvar, jeg føler i grunn bare trøtthet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...