Annie Skrevet 29. oktober 2006 #6361 Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Nattinatt alle Jenteligrer. Endret 29. oktober 2006 av Annie
Jerle Skrevet 30. oktober 2006 #6363 Skrevet 30. oktober 2006 Det kunne jeg også gjort Jerle! Hvordan gjør du det? Altså, finner du bilder og sender inn til fotoknudsen eller lignende, eller gjør du mer utav det? ← Vel hvis du har det digitalt er det veldig lett. Jeg har alt digitalt, da bare laster jeg opp de bildene jeg vil ha og bestiller online. Foto Knudsen er veldig bra! Jobben her er å sortere alle de digitale bildene vi har på Pc'n Hvis du ikke har de digitalt har du også mange alternativ. Da kan du (sikkert enklest) kjøpe en kalender du limer inn i selv, finnes mange fine slike på markedet. De finner du i alle bokhandler. Eller du kan gjøre det slik at de blir slik som de jeg lager, men da må du sende inn de 13 bildene(et til forsiden også), nummerere de og sende inn til et fotolabratorium. Da finnes det mange som er bra da også, men Foto Knudsen er veldig bra(og litt dyrere) og har vært best i test mange ganger. Hvis du besiller digitalt før oktober er over, så har de tilbud nå *huff ble dette ulovlig reklame?* Forresten når det gjelder om du kan gjøre mer ut av det, så kan du lage utrolig flotte album, som også er en fin besteforeldre gave. Og selvfølgelig... jepp samme plassen som tideligere nevnt. Opplegget på sidene deres er veldig greit.
Gjest Dallandra Skrevet 30. oktober 2006 #6364 Skrevet 30. oktober 2006 Må se om dette er noe jeg og mannen kan kose oss med i kveld...
Gjest Dallandra Skrevet 30. oktober 2006 #6366 Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Sesi er tilbake!!!! Endret 30. oktober 2006 av Dallandra
Gjest Gjesta Skrevet 30. oktober 2006 #6367 Skrevet 30. oktober 2006 Vi jenter elsker litt mandagsterror fra mystiske menn!!
Gjest Sesi Skrevet 30. oktober 2006 #6368 Skrevet 30. oktober 2006 Sesi er tilbake!!!! ← FOR en koselig velkomst!!! :hoppe:
Gjest Sesi Skrevet 30. oktober 2006 #6369 Skrevet 30. oktober 2006 (Føles som om jeg har vært borte i mndsvis....avhengig jeg?? neeeeiii)
loffen Skrevet 30. oktober 2006 #6370 Skrevet 30. oktober 2006 Godt å se deg igjen Sesi!! Vært på sykkeltur i skogen i det fine været i dag jeg. Og giret på sykkelen fungerer fremdeles ikke som det skal. Kjedet driver å henger seg opp hele tida. Og hakker opp ramma da.. Men: Etterpå skulle mannen låne sykkelen min for å dra bort i butikken, noe jeg ikke liker.. Selvfølgelig klarte han å tryne da han kom inn i gården vår, og laget masse riper, ødela den nye lykta mi, styret etc etc. Dessuten tar nå plutselig skivebremsen borti skruen til støtta så det skrangler skikkelig. 'Det var sånn' sa han da. Ja ja nå er alt bare gæli læll.. Nå er jeg liksom lei meg og drittlei hele 'sykkelstyret'! Måtte bare klage litt nå jeg altså. Håper alle andre har en fin dag da!
Daria Skrevet 30. oktober 2006 #6371 Skrevet 30. oktober 2006 Er jo blitt sykkelhistorien fra helvete dette, skjønner godt at du er lei...
Annie Skrevet 30. oktober 2006 #6372 Skrevet 30. oktober 2006 Tror jeg ville hevet kjøpet på den sykkelen. Det har vært altfor mye tull med den. til mannen.
Jerle Skrevet 30. oktober 2006 #6373 Skrevet 30. oktober 2006 Sesi - du har vært savnet!! Loffen: Hev kjøpet på den sykkelen, du finner sikkert en like bra en annen plass!
loffen Skrevet 30. oktober 2006 #6374 Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Takk, jenter! Lurer litt på om jeg skal heve kjøpet ja. Men jeg finner ikke en annen sykkel som er like 'bra' til den prisen. Her er den forresten: http://www.g-sport.no/gs/templates/Produkt.aspx?id=8091 Kjøpte den på salg jeg da.. Endret 30. oktober 2006 av loffen
loffen Skrevet 30. oktober 2006 #6375 Skrevet 30. oktober 2006 Den er veldig tøff altså. Det hjelper bare ikke.
Gjest Gjesta Skrevet 30. oktober 2006 #6376 Skrevet 30. oktober 2006 *man(n)dagsterror* ← Godt å se deg stikke innom
Annie Skrevet 30. oktober 2006 #6377 Skrevet 30. oktober 2006 Takk, jenter! Lurer litt på om jeg skal heve kjøpet ja. Men jeg finner ikke en annen sykkel som er like 'bra' til den prisen. Her er den forresten: http://www.g-sport.no/gs/templates/Produkt.aspx?id=8091 Kjøpte den på salg jeg da.. ← Kan du ikke ringe G-sport Norge og høre med dem hva du skal gjøre da? Eller importøren av Diamant.
Amadea Skrevet 30. oktober 2006 #6378 Skrevet 30. oktober 2006 Gud, naa leste jeg litt bakover her... Kom over mye rart om rimelige kosedresser og greier... Ogsaa kom jeg paa det med den filmen; Alatriste. IKKE se den! IKKE bra altsaa! Tror du maa ha hovedfag i spansk historie for aa skjönne noe av det der... Bildene var veldig fine, og skuespillerene var ganske bra, men det ble bare for komplisert og langtekkelig. Ellers var den ikke dubbet, Viggo Mortensen snakker spansk med argentinsk aksent. Artig!
Annie Skrevet 30. oktober 2006 #6379 Skrevet 30. oktober 2006 Da skal jeg IKKE se den... Går det bra med deg Amadea? Lenge siden jeg har sett noe til deg.
Gjest Gjesta Skrevet 31. oktober 2006 #6380 Skrevet 31. oktober 2006 Godt å se deg igjen Sesi!! Vært på sykkeltur i skogen i det fine været i dag jeg. Og giret på sykkelen fungerer fremdeles ikke som det skal. Kjedet driver å henger seg opp hele tida. Og hakker opp ramma da.. Men: Etterpå skulle mannen låne sykkelen min for å dra bort i butikken, noe jeg ikke liker.. Selvfølgelig klarte han å tryne da han kom inn i gården vår, og laget masse riper, ødela den nye lykta mi, styret etc etc. Dessuten tar nå plutselig skivebremsen borti skruen til støtta så det skrangler skikkelig. 'Det var sånn' sa han da. Ja ja nå er alt bare gæli læll.. Nå er jeg liksom lei meg og drittlei hele 'sykkelstyret'! Måtte bare klage litt nå jeg altså. Håper alle andre har en fin dag da! ← Jeg hadde krevd tilbake hver eneste krone! Og så hadde jeg litt på mannen som ødelegger og ikke tar på seg ansvaret. Veldig umodent!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå