Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Dere snakker om hotte menn.

Jeg så nettopp Charlies Angels og jeg har bare et par bilder som illustrerer hva jeg sikter til:

Ååååå så fjortis jeg var nå. I know. Klarte bare ikke å dy meg.

Dessuten tar jeg jobben for Jentene her inne.

Lover - det skal ikke gjenta seg.

Endret av Trille
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hærlig sjarmis!! :ler:

Er bare innom en tur for å betale noen reginger. Skal hoppe i dusjen og legge meg snart. Jeg har hatt en så utrolig fin helg sammen med kjæresten min altså. Skulle ønske jeg også hadde muligheten for å legge ut noen bilder her nå. Var helt fantastiske farger på fjellet i dag. Vi gikk en lang og deilig tur. Spise boller og drakk kakao. Før vi kom ned til bilen igjen var det blitt mørkt. Men himmelen var både lilla, rød og orange. Åh, jeg elsker denne årstiden. Ha en kjempe god natt jenter! -Og selvfølgelig Alf!

:klem:

Skrevet

Jeg er ikke her altså :sjenert:

Måtte bare lese meg litt frampå.

Skrevet
Men jeg har forresten sett ham live -noen som er misunnelige?  :sjarmor:

Det har jeg også faktisk. Av en eller annen grunn befant jeg meg på førpremiéren av den tredje Ringenes Herre-filmen. Jeg som aldri har likt LOTR-filmene en gang. Uansett, da var jo noen av de skuespillerne der og viste seg frem..

En KORT helg er over. Dvs, den er ikke over før oppgaven jeg holder på med er ferdig... Sukk. Har hatt verdens fineste helg da. Sånn ca hvert fall. (Uten at noe spennende egentlig skjedde. Det har bare vært en fin helg..)

Skrevet
Det har jeg også faktisk. Av en eller annen grunn befant jeg meg på førpremiéren av den tredje Ringenes Herre-filmen. Jeg som aldri har likt LOTR-filmene en gang. Uansett, da var jo noen av de skuespillerne der og viste seg frem..

Det var der jeg også var... ;) Er heller ingenh LOTR-fanatiker, men så de to første på to dager mer eller mindre under tvang, og ble så nysgjerrig på hvordan det endte at jeg måtte se treeren så fort som mulig. Og så hørtes det jo litt gøy ut med kjempelerret, show og skuespillere...

Skrevet
Det var der jeg også var... ;) Er heller ingenh LOTR-fanatiker, men så de to første på to dager mer eller mindre under tvang, og ble så nysgjerrig på hvordan det endte at jeg måtte se treeren så fort som mulig. Og så hørtes det jo litt gøy ut med kjempelerret, show og skuespillere...

Så morsomt! Jeg fikk tilbud og billig billett av ei venninne og dro fordi det nettopp hørtes gøy ut med litt show og i det hele tatt. Måtte forte meg å se de to første filmene i dagene før denne preméren og vel.. Det var seks (eller noe sånt?) kjedelige timer. :sjenert: Men jeg likte veldig godt Hobbit-landskapet/husene og sånn - og musikken. De to tingene er egentlig det beste med filmene.

Den øvrige handlingen har jeg glemt.

Skrevet
Noen synspunkter på "nye" meg forresten??

Kjempefin :)

Da er det uheldigvis ny arbeidsuke. Merker at høsten er litt drepen for arbeidslysten ja, kunne godt tenkt meg ett par ukers ferie nå :forvirret:

Gjest Dallandra
Skrevet
Kjempefin :)

Da er det uheldigvis ny arbeidsuke. Merker at høsten er litt drepen for arbeidslysten ja, kunne godt tenkt meg ett par ukers ferie nå  :forvirret:

Som jeg skulle sagt det selv. Og det faktum at jeg nettopp har hatt ei uke fri gjør det ikke lettere å være på jobb. Dessuten så er skuldrene stive og hodet litt så dær. Bra jeg ikke har så mye undervisning i dag.

Skrevet
Så morsomt! Jeg fikk tilbud og billig billett av ei venninne og dro fordi det nettopp hørtes gøy ut med litt show og i det hele tatt. Måtte forte meg å se de to første filmene i dagene før denne preméren og vel.. Det var seks (eller noe sånt?) kjedelige timer.  :sjenert: Men jeg likte veldig godt Hobbit-landskapet/husene og sånn - og musikken. De to tingene er egentlig det beste med filmene.

Den øvrige handlingen har jeg glemt.

Hvordan går dette an? (Har vært Ringenes Herre fan siden 12-13 års alderen :sjenert: )

Gjest Dallandra
Skrevet

Som vi har snakket litt om i div dagbøker så fant Daria og jeg den ultimate sløveisofaenmedSATCkosedressen da vi var i Trondheim i helga. Nå har vi bestemt oss for å dele herligheten med dere, og jeg har nettopp tatt en sjefsbeslutning på at vi tar den her i ligaboka. Vi våget dessverre ikke å terge butikkpersonalet med å prøve den og ta bilde av oss i den, og tenkte ikke på å ta bilde av den på hengeren heller.

Men altså. Den var lilla. Knall lilla. Og det er jo supermoderne akkurat nå. Bukse og jakke med glidelås. Jeg husker dessverre ikke om det var hette på.

Neste punkt skal Daria få ta seg av.

Skrevet

Tror den hadde hette, men vil ikke banne på det... Det den derimot hadde, var, som så mange andre sånne dresser, innfelt stripe langs ermer og ben. men ikke i stoff i en annen farge, å nei, her var det tettitett med paljetter! Flere centimeter bredt med paljetter i hvitt og to lillanyanser (hvis jeg husker rett) fra øverst til nederst :overrasket:

Ta en pause her og prøv å gjett prisen på dette vidunderet...

Skrevet

Aner meg at den var dyr, men kan en sånn, i mine øyne, forferdelig dress koste mer enn 1500?

Skrevet

Ja, det kan den... Og delene ble solgt hver for seg...

Skrevet

Å herregud, så dyrt :overrasket:

Hvilket fancy og ultrahipt merke var dette?

Gjest Dallandra
Skrevet

Nei... hvilket merke var det??? Buksa kostet iallfall 2399 og jakken 3399, var det ikke det de kostet da Daria? Sjokkerende dyrt iallfall.

Skrevet
Nei... hvilket merke var det??? Buksa kostet iallfall 2399 og jakken 3399, var det ikke det de kostet da Daria? Sjokkerende dyrt iallfall.

Nesten like mye som jeg betalte for den vindtette og vanntette OG pustende Gore Tex dressen min det jo.... :overrasket:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...