Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror Dallandra sovnet over te-koppen sin jeg.. :ler:

Natta vennen! :klem: Og alle andre venner. :klem:

Gjest Dallandra
Skrevet

Ja jeg sovnet tilslutt, og så fikk jeg ligge lenger i morges, men da begynte jeg å hoste igjen så det var bare å stå opp. Og nå har eldstemann fått øyekatarr. :sur:

Forsøker å planlegge dagen. Det må bakes litt, for vi skal ha toårsdag til neste helg. Hadde tenkt å lage Herman cookies for de er sinnssykt gode, men glemte å lage oppstartdeig i går så da spørs det om jeg må droppe det. Den oppstartdeigen skal stå i to dager før den kan brukes.... det kan jo hende at det går bra likevel da.

Tror vi må ta en bytur i dag, legevakt og sånt. Huff. Hvorfor kan ikke noen bare avskaffe sykdom? (spesielt katarrer og forkjølelser)

Skrevet

Huff Dallandra! Mye sykdom paa dere for tiden. Dere maa huske aa ta C-vitamin og tran! hav med ferskpresset appelsinjuice til frokost?

:sikle:

Gjest Dallandra
Skrevet

Sanasol er kjøpt inn, tran.... jeg klarer ikke svelge det selv så da kan jeg ikke tvinge ungene til det heller.

Ungene begynte i bhg i høst, da må vi bare regne med mye sykdom, så langt har vi sluppet unna mye så...

Skrevet (endret)

Stopp regnet, noen! :frustrert:

Endret av loffen
Skrevet

Slutta det aa regne Loffen? Det skjedde ihvertfall noe da jeg sendte oppholdsvaersvibber til deg for det begynte aa regne her igjen. Saa naa skal jeg bare slappe av resten av dagen. Dvs, jeg bör egentlig gjöre noen oppgaver for aa avslutte et kurs jeg burde ha vaert ferdig med for lengst...

Gjest lilletroll
Skrevet
Ungene begynte i bhg i høst, da må vi bare regne med mye sykdom, så langt har vi sluppet unna mye så...

Datteren vår var syk nesten hele første årethun...men så har hun nesten ikke vært syk siden heller da, så da var det vel verdt det..

Slutta det aa regne Loffen?

Det lurte jeg på og

*venter spent på oppdatering*

Skrevet

:ler: Ja det slutta å regne!

Dere greide til og med å få sola til å titte fram! :overrasket:

Og nå regner det igjen! Utrolig eh? :ler: Takk for hjelpen.

Håper alle får en fin lørdagskveld!

Gleder meg til en kveld ute med god mat og drikke og festlig selskap! :ler: Ja dere vet hvem! :sjarmor::ler:

Gjest Dallandra
Skrevet

Men hvor ER dere da??? Dere kan jo ikke bare stikke av og ha et liv når jeg sitter hjemme alene og kjeder meg og ikke har lyst til å gjøre NOE som helst!!! (Bortsett fra å drikke rødvin med lilletroll i den koselige stua mi)

Makan til jenteliga!!!

:ler2:

Gjest lilletroll
Skrevet
Men hvor ER dere da??? Dere kan jo ikke bare stikke av og ha et liv når jeg sitter hjemme alene og kjeder meg og ikke har lyst til å gjøre NOE som helst!!! (Bortsett fra å drikke rødvin med lilletroll i den koselige stua mi)

Makan til jenteliga!!!

:ler2:

Jeg er her også!!! Her er jeg!!! Jeg ER her!!!

Gjest Dallandra
Skrevet

Hei Daria!!!! Gjett om jeg er utslitt i fingrene mine i dag da!

Skrevet

Ser du har vært effektiv ja :ler: Hvordan går det med hosten?

Gjest Dallandra
Skrevet

hoster ivei. Må ha noe i munnen konstant. Nesten som å være gravid dette.

Skrevet

Du har ikke prøvd gammelosten ennå? :ler:

Skrevet
:ler: Har aldri smakt det, og føler vel egentlig ikke noe behov for å gjøre det heller...
Skrevet

:hoppe: Jeg har faatt sjokolademelk og sjokolade!!! Sjokoman? Jeg?!? Naa skal jeg tulle meg inn i pledd lese bok og spise sjokolade! :sjarmor:

Det er bedre enn gammelost :sjarmor: (kaller det egentlig pultost jeg, men det er vel det samme?)

Skrevet

Gammelost og pultost er ikke det samme, uten at jeg har smakt noen av delene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...