Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Gjest lilletroll
Skrevet
:Nikke:

Nettopp jenta mi!

Fokuser på den måten og hvem vet hva som venter bak neste sving?

*krysser masse fingre for deg*

:klem:

Takk for fingerkryssing!! :klem:

Han ringte i dag, da og sa at avgjørelsen var utsatt nok en gang, så det var ikke at de ikke ville ansette meg, de bare måtte ha et par ting til på plass slik som at de eventuelt trengte en i mer enn 50% stilling. :hoppe: Det står mellom meg og èn annen bare nå...... *krysser fingrene veeeldig*

:hoppe:  :hoppe:  :hoppe: 

vi fikk den!!!

Overtagelse om ca to uker!

KJEMPEGRATULERER!!!!!!!!! :hoppe:

Jo jeg! Sikkert fordi jeg er frisør selv at jeg blir så eitrende forbanna! De klarer jo ikke å holde på kunder om de ikke gjør som kundene sier og vil ha det!  :sur:

Nemlig - det er grunnen til at når jeg skulle klippe meg nå reiste jeg mange mange timer for å komme til den ene frisøren her i verden jeg kjenner som har greid å bare klippe tuppene mine i alle år når det er det jeg har bedt om.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer, Vampyra!

Og så flott Lilletroll! Skikkelig nervepirrende!

Og hvor har du vært i hele sommer, Sjasmin? Har ikke sett deg på evigheter her.

Skrevet

Ååh shit.

Straffen for å ha laget en alt for god middag, er at man spiser alt for mye og blir sinnsykt mett.

Oh åhh..

Gjest lilletroll
Skrevet
Ååh shit.

Straffen for å ha laget en alt for god middag, er at man spiser alt for mye og blir sinnsykt mett.

Oh åhh..

Der er jeg heldig, for jeg kan ikke lage mat :ler:

Skrevet

Å så herlig å lese så mange innlegg fra dere i dag jenter :klem:

Just what the doctor ordered for meg om dagen ;)

Og kjeeempe koselig at du hadde skrevet endel i dag Annievennen, håper dere koser dere masse akkurat nå :):klem:

Jeg kjenner som tidligere nevnt meeget godt til frisørproblematikken :sur:

Men jeg har et par stykker jeg stoler på og digger - og jeg tar meg store friheter for å ende hos de :ler:

Da blir det så bra atte :sjarmor:

Jeg skal skrive mer snart, har bare et par ting jeg må ordne før jeg kan sette meg ned og ta kveldsjobben min; skrive der jeg må på KG :ler:

Skrevet

Jeg skal skrive mer snart, har bare et par ting jeg må ordne før jeg kan sette meg ned og ta kveldsjobben min; skrive der jeg må på KG :ler:

HVA? :overrasket:

:ler:

Skrevet
Han ringte i dag, da og sa at avgjørelsen var utsatt nok en gang, så det var ikke at de ikke ville ansette meg, de bare måtte ha et par ting til på plass slik som at de eventuelt trengte en i mer enn 50% stilling. :hoppe:  Det står mellom meg og èn annen bare nå...... *krysser fingrene veeeldig*

Akkurat dette skjedde meg nå sist- og da fikk jeg jobben!!! Så sender masssssse jobbvibber din vei!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Skrevet

Krysser tær, fingre og knær for Lilletroll i hele helga! :)

Skrevet

Lykke til, Lilletroll!! Med alle de kryssede fingrene her inne, skulle det ikke forundre meg om det går bra!! ;) Det gikk jo bra for Vampyra!

Og hvor har du vært i hele sommer, Sjasmin? Har ikke sett deg på evigheter her.

Jeg har vært på landet blant sauer og kyr! :smilyblomst: ...lite internett-liv hos foreldra mine... :ler: Også har vi enda ikke fått internett i leiligheten, så jeg er bare inne en gang i blant..! ...men jeg har fått oppdatert meg litt et par ganger, likevel... :)

En ting frisør-skrekk-venner: Sier dere ifra til frisøren når du ikke er fornøyd...? :hår: :frustrert:

Gjest Dallandra
Skrevet

En ting frisør-skrekk-venner: Sier dere ifra til frisøren når du ikke er fornøyd...?  :hår:  :frustrert:

Næsj... tør jo ikke det. Da risikerer jeg jo at de vil gjøre det enda værre i forsøket på å gjøre det bedre. Som regel så reiser jeg da heller 15 mil til en frisør jeg VET klarer jobben, og betaler dyrt. Men nå er ikke det noe problem lenger for nå har jeg jo funnet en super frisør her jeg bor!!

Jo, - hvis det er en farge som har blitt helt uakseptabel, så gjør jeg det.

Skrevet

...jeg er som regel så feig at jeg later som jeg er veldig fornøyd...

"...litt uvant, selvfølgelig...hehe..", er min standardkommentar...

Hvorfor blir jeg aldri tøffere?? :sur:

Skrevet
Krysser hender og føtter og jeg! -så det så!  :ler:

Jøss! Du imponerer - ditt slangemenneske!

Skrevet

Joda, jeg har klaget og grått mange ganger jeg!! Men neste gang går jeg til en annen frisør, og da er det 'på'an igjen'. :digge:

Skrevet
...jeg er som regel så feig at jeg later som jeg er veldig fornøyd...

"...litt uvant, selvfølgelig...hehe..", er min standardkommentar...

Hvorfor blir jeg aldri tøffere??  :sur:

:Nikke: meg også... Jeg vil også bli tøffere..!! :sur: Men heldigvis har jeg funnet - endelig!! - en frisør jeg stort sett blir fornøyd med!! :)

Skrevet

Nå har jeg sannelig brukt alt for mye tid her inne i dag. Det er bare Lamaen som slår meg. :ler:

Så nå sier jeg natta og drøm søtt alle sammen!! :):klem:

Selv skal jeg drømme om Toblerone, som jeg MÅ kjøpe i morgen..

Skrevet

Natt natt, Loffen!

...begynner selv å lure på om jeg har vært her LITT for lenge i kveld... :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...