Gjest lilletroll Skrevet 31. august 2006 #4482 Skrevet 31. august 2006 Håper du hører noe i dag Lilletroll. ← Håper jeg også, men tiden begynner å renne ut igjen....jaja...what's meant to be og alt det der...hvis jeg ikke får akkurat denne er det vel en mening med dèt og...
Gjest Gjesta Skrevet 31. august 2006 #4483 Skrevet 31. august 2006 Håper jeg også, men tiden begynner å renne ut igjen....jaja...what's meant to be og alt det der...hvis jeg ikke får akkurat denne er det vel en mening med dèt og... ← Nettopp jenta mi! Fokuser på den måten og hvem vet hva som venter bak neste sving? *krysser masse fingre for deg*
Gjest gjesta Skrevet 31. august 2006 #4484 Skrevet 31. august 2006 Heisann. Jeg fulgte me dpå denne tråden fra starten av (med et annet nick), men har visst falt helt av lasset i sommer. Men så ble jeg så forferdelig nysgjerrig da... Hvordan går det egnetlig med Dansken???
Gjest Gjesta Skrevet 31. august 2006 #4485 Skrevet 31. august 2006 Hm............... Jeg har tatt den avgjørelsen at jeg ikke skriver om det her inne lengre.. Det var flere grunner til at det ble bestemt - men det hele ble ganske overveldende på et tidspunkt, veeeldig mange fulgte med her inne. Og det var utrolig gøy og jeg er så glad for at så mange ville følge sagaen om meg og Dansken.. Men det ble rett og slett bare mer og mer privat for min del..og flere og flere som leste. Ikke den beste kombinasjonen kanskje Takk for at du spurte Ellers, er vi Jenteligajenter klare for maaange andre temaer å diskutere håper jeg
Gjest gjesta Skrevet 31. august 2006 #4486 Skrevet 31. august 2006 Skjønner godt avgjørelsen din jeg, og skal så klart respektere den selv om jeg blir pittelitt nysgjerrig da Kan godt forstå at det blir overveldende med mange lesere etterhvert som det evt utviklet seg ja. Er klar for andre diskusjonstemaer også jeg
Gjest Dallandra Skrevet 31. august 2006 #4487 Skrevet 31. august 2006 Er inne og ser men hjernen er tom og oppbrukt så ikke forvent noe annet enn usammenhengende vrøvl fra meg i kveld. Vet knapt nok opp ned på meg selv.
Gjest Gjesta Skrevet 31. august 2006 #4488 Skrevet 31. august 2006 Er inne og ser men hjernen er tom og oppbrukt så ikke forvent noe annet enn usammenhengende vrøvl fra meg i kveld. Vet knapt nok opp ned på meg selv. ← Men vi er da ikke alltid like sammenhengende eller fornuftige her inne heller vennen, så det tror jeg går heeeeeeelt fint
Gjest Gjesta Skrevet 31. august 2006 #4489 Skrevet 31. august 2006 Skjønner godt avgjørelsen din jeg, og skal så klart respektere den selv om jeg blir pittelitt nysgjerrig da Kan godt forstå at det blir overveldende med mange lesere etterhvert som det evt utviklet seg ja. Er klar for andre diskusjonstemaer også jeg ← Det er bra at du forstår Velkommen skal du være her inne - jeg tipper på at det blir en spennende høst her inne i Jenteligaen uansett jeg Håper du og kan kose deg her inne
Gjest Gjesta Skrevet 31. august 2006 #4490 Skrevet 31. august 2006 (endret) BØØØØ! Du vart skræmt no?! Ikke spør... Ble bare litt rar jeg nå.. Endret 31. august 2006 av Silla:)
Gjest Gjesta Skrevet 31. august 2006 #4491 Skrevet 31. august 2006 BØØØØ! Du vart skræmt no?! Ikke spør... Ble bare litt rar jeg nå.. ← Dette blir bare mer og mer gøy må jeg si. Hvor skal det hele ende??
Gjest Gjesta Skrevet 31. august 2006 #4492 Skrevet 31. august 2006 Dessuten jenter, dette må sies. Det er ytterst uvant at dere ikke henger her inne alle sammen om kveldene! Jeg mistenker dere alle for å ha fått et liv - og ser frem til høsten hvor aktivitetene forhåpentligvis minsker Nei da, bra at dere har bedre ting å gjøre. Jeg er bare mer og mer der jeg begynte å være og pleier å være, i et skravlehumør
loffen Skrevet 31. august 2006 #4493 Skrevet 31. august 2006 Tja jeg er egentlig ganske tom oppe i øverte etasjen selv, men det er vel ikke annet enn som forventet eller i det minste nokså normalt i et tilfelle som mitt.
loffen Skrevet 31. august 2006 #4494 Skrevet 31. august 2006 Herregud Toblerone!! Med den avataren din i nær omkrets kommer jeg til å bøtte innpå med sjokolade i mengder i tiden fremover, hvis du henger her inne. Ja da natta alle og nei jeg er ikke full. Drikker bare grønn te. Aha! Der har vi det. (Må slutte med den dritten der assa.)
Annie Skrevet 31. august 2006 #4495 Skrevet 31. august 2006 BØØØØ! Du vart skræmt no?! Ikke spør... Ble bare litt rar jeg nå.. ←
Annie Skrevet 31. august 2006 #4496 Skrevet 31. august 2006 Herregud Toblerone!! Med den avataren din i nær omkrets kommer jeg til å bøtte innpå med sjokolade i mengder i tiden fremover, hvis du henger her inne. Ja da natta alle og nei jeg er ikke full. Drikker bare grønn te. Aha! Der har vi det. (Må slutte med den dritten der assa.) ← Du er så morsomt Loffen!
Gjest gjesta Skrevet 1. september 2006 #4497 Skrevet 1. september 2006 Men toblerone er jo den beste sjokoladen som finnes da. Særlig den hvite
Gjest Gjesta Skrevet 1. september 2006 #4498 Skrevet 1. september 2006 Hmm, liker ikke Toblerone jeg.. Men kanskje jeg begynner å gjøre det nå!?! Liker de kinder sjokoladene jeg! Åhh, de er gode!
Gjest Gjesta Skrevet 1. september 2006 #4499 Skrevet 1. september 2006 Jeg har fremdeles ikke hørt noe fra megler, så man kan si at nervene er i høyspenn
Gjest Gjesta Skrevet 1. september 2006 #4500 Skrevet 1. september 2006 Så utrolig spennende Vapyra! Når går fristen ut?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå