Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Skrevet

Unik blir den! Det er jo bare å velge stoff.

Ikke synes jeg det var dyrt heller.

Sikkert moro det. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åj, så flink du er da.. Er ikke "slik" jeg.. Kan jeg bestille en av deg? :)

Gjest Dallandra
Skrevet
Åj, så flink du er da.. Er ikke "slik" jeg.. Kan jeg bestille en av deg?  :)

Å ha lyst til å prøve/være med på kurs betyr ikke det samme som å være flink dessverre ;) Men jeg synes sånt er veldig gøy når jeg har lyst til å holde på med det. ;) Og nå har jeg VELDIG lyst, så det spørs om jeg drar for å lete stoff i ettermiddag... Så kan jeg bruke tiden fram til da på å tegne og lure på hvordan jeg skal gjøre dette.... Og hvis jeg får det til så kan jeg jo sende skrytebilde til dere i jenteligaen :ler:

Skrevet

Ja, det må du! Tenk om alle i ligaen kunne fått helt like vesker da! :ler: Plutselig møtt noen med helt lik.. Thihi..

Gjest Dallandra
Skrevet
:hoho: Jeg ser det for meg!!!!! Hvem hadde falt i bakken først tro?? :ler:
Skrevet

Det hadde vært så utrolig bra!! Hadde du turt å gå bort og prate?..

Gjest lilletroll
Skrevet
Hørt noe enda lilletroll?..

Ja...de ringte og sa at jeg får vite i morgen....så...smøre seg med tålmodighet igjen...

Skrevet
Ja...de ringte og sa at jeg får vite i morgen....så...smøre seg med tålmodighet igjen...

Spennende da... Fra begge steder?.. For det var to av de, du hadde lyst på? Ikke sant..

Gjest Dallandra
Skrevet

Ja det ville jo vært enten å driste seg til det, eller LØPE hjem til PC'n og spørre da... Ög kanskje angre seg etterpå for at motet sviktet??? Hehehe

:troest: (smører lilletroll med tålmodighet)

Gjest lilletroll
Skrevet
Spennende da... Fra begge steder?.. For det var to av de, du hadde lyst på? Ikke sant..

Har ikke hørt noe fra den andre ennå, men det var jo den der de egentlig vill ha en dame på 40-50 år, så der hører jeg vel ikke noe heller....

Skrevet

Det var egentlig en ide.. Alle i ligaen skulle hatt en kjennemerke, slik at vi hadde kjent hverandre, hvis vi tilfeldigvis møtes! Lilla hår, en button, en "hemmelig" ring eller noe! :ler:

Gjest lilletroll
Skrevet
Det var egentlig en ide.. Alle i ligaen skulle hatt en kjennemerke, slik at vi hadde kjent hverandre, hvis vi tilfeldigvis møtes! Lilla hår, en button, en "hemmelig" ring eller noe!  :ler:

Hadde vært kjempestilig!! Et tegn slik at vi umiddelbart hadde visst!!

Skrevet

:legrine:

Det hadde vært utrolig morsomt. Ser det for meg!

Jeg leste for leeeenge siden at det fantes noe slikt for homofile menn. En liten dings man hadde i lomma etc som begynte å pipe når det var andre homofile menn (med dings) i nærheten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...