Gå til innhold

Jenteligaen


Gjest Gjest for øyeblikket

Anbefalte innlegg

Du er heldig, HildeSol. Jeg vil også til tannlegen. Jeg får bare aldri somla meg til å bestille time. - I tillegg er jeg meget skeptisk til regningen som vil komme. :icon_neutral:

Endret av Svart Katt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1
Jeg skal til tannlegen kl 16! HJEEEEELP! :grine:

Føler med deg, jeg har sinnsyk tannlegeskrekk og har i dag avbestilt timen min for tredje året på rad. Sist jeg var der var ikke tannlegen snill!

Lykke til! :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Du er heldig, HildeSol. Jeg vil også til tannlegen. Jeg får bare aldri somla meg til å bestille time. - I tillegg er jeg meget skeptisk til regningen som vil komme.  :icon_neutral:

Når det gjelder regning:

Sist jeg var hos tannlegen, synes han så synd på meg at jeg slapp å betale. Han sa jeg kun kunne betale det jeg fikk igjen hos trygdekontoret(altså fikk igjen på det jeg IKKE hadde betalt)

Det gjorde jeg også, men utgiftene for meg ble 0,- :ler:

Det var forresten 4 tannlegebesøk, der jeg trakk ei visdomstann og hadde 3 behandlinger etterpå. Han tok også bilder og ga meg smertestillende. Så jeg tror det skulle vært dyrt.

Endret av Niko
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Nå jentene mine.......

Har hatt noen gryende tanker de siste dagene angående dette med Dansken..

Jeg snakket med Annie isted og, og hun er vel om ikke annet enig med meg i at han prioriterer nok ikke dette så mye nå....

Det er ikke skjedd noe spesielt altså, ikke en ny mail eller noe.

Men kanskje nettopp derfor - det er ikke noe kontakt nå.

Som jeg har skrevet, etter den lille "hendelsen" fikk jeg til slutt en mail, og den kan jo forsåvidt tolkes positivt nok, kanskje.

Men saken er, at den kan også tolkes mer som en "høflighetsmail" om man vil det.

Og det er bare nada kontakt nå, på alle måter.

Jeg har bare ikke lyst til å vente til høsten og fortsatt tenke at det var som det var, at det var bestemt at vi skulle møttes og alt.

Bare for at det skal gå en måned eller noe, så viser det seg at vi ikke kommer til å gjøre det.

Sånn sett hadde jeg jo selvfølgelig ønsket at han bare kunne sagt dette, som det er, særlig siden jeg spurte direkte om han liksågodt ville kutte ut kontakten.

Men det ville han jo tydeligvis ikke si, hvilke motiver som ligger bak det vet ikke jeg, om det er det at han ikke vil være "slem", ikke er tøff nok til det - jeg vet ikke.

Men at jeg ikke skulle ta det personlig, siden han knapt var hjemme nå.

Men altså...det er bare ikke noe igjen her. Og jeg har allerede gått en del uker nå og håpet.

Vil bare ikke gjøre det enda mer nå - heller bare innse at sagaen om Dansken er over, så blir jeg ikke enda mer skuffet senere.

For det er visst dumt nok nå å innse :tristbla:

Trenger ikke å repetere alt det jeg har sagt tidligere om hvor utrolig betatt jeg var, hvor mye jeg gleder meg til vi kunne møtes..alt det.

Jeg er litt trist nå, jeg må innrømme det.

At jeg liksom ikke skal ha noen forhåpninger lengre om ham - om neste gang vi skulle snakkes, prøve å la være å se på bildene av ham.

Men..

Jeg håper da virkelig at alle dere som har vært her inne fra starten av, og dere nye - fortsetter å være her!

Dette er og blir Jenteligaen, bare uten den "lille" detaljen, den kjekke Dansken :tristbla:

:cry:

Stor :klem: til dere alle - dere er så gode atte. Takk for pågangsmotet dere ga meg når det gjelder dette, jeg kom da ihvertfall hit.

:hjerte:

Endret av sjarmtroll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å høre at du tror at det er slik du tror det ender med deg og Dansken. Men jeg skjønner veldig godt at du er redd for å få forhåpninger når ting er som de er nå. Det støtter jeg deg i, for det er ikke greit å vente på noe - som kanskje ikke kommer. Du/VI kan jo bare legge hele saken på is, for det er et eller annet her som gjør at jeg føler at det ikke er hundre prosent avsluttet ennå. Han må på en måte si eller gjøre noe som enten setter det siste punktumet eller starter et nytt kapittel.

Jeg håper selvfølgelig fortsatt at han skal komme tilbake og unnskylde at han har vært så avholden den siste tiden, men jeg synes ikke du/VI skal sitte å være triste. Det er det ikke verdt. :klem:

Håper du fortsatt har det bra og at du har masse å fylle tiden med. Uansett hva utfallet blir - har du jo absolutt fått mange venner her inne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg har sagt til Sjarmtroll; jeg syns hun burde la tiden gå nå til høsten. Da kommer de helt sikkert til å støte på hverandre uansett, og da skjønner han at han har vært dum som ikke har prioritert Sjarmtrollet vårt mer! ;)

Og skulle det ikke bli som jeg tror, så leger tiden alle sår snuppa, og innen da kan det være noe annet lurt som har dukket opp! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men nå må jeg reise å handle. Er "ulten som en sulv"! Har ikke spist skikkelig siden morran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Takk for gode svar dere, det hjelper alltid å diskutere saken med ligaen min!

Da får jeg ut mine egne tanker og med litt synspunkter fra andre, er det mulig man ser det annerledes.

Men, foreløpig tenker jeg som jeg gjorde før i dag..

Annie: det er ikke heeeelt sikkert vi dumper på hverandre da, det er jo mulig man blir som to skip i natten og tilfeldigvis ikke ses.

Takk for snakken isted vennen!! forbered deg på at det blir noen til ;):klem:

lilletroll:

Etter hvilken mail? etter den "oppklarende" jeg sendte ham med spørsmål om han ville fortsatt ha kontakt? Ja, vi snakket etter det. Men ikke etter den korte jeg svarte ham på for snart 2 uker siden nei, han har ikke vært på msn etter det som jeg har sett..

Svart katt:

Takk for godt svar :klem:

Du har helt rett i det du skriver, det er slik jeg føler det.

Det er ikke greit å vente på noe som ikke kommer når man har ønsket det mye.

Jeg og, har til nå, følt at det er NOE her som føles uavsluttet...det føles virkelig slik :forvirret: dessverre.

Jeg hadde og håpet han kunne si eller gjøre noe for å sette et evnt punktum, gav ham også sjangsen til det men..det er ikke sikkert han ønsker det. Av enn eller annen grunn.

Ja, jeg har absolutt fått mange venner her!! :) og det er jeg kjempe glad for, virkelig. Og det skal da uansett bestå :)

Men trist er jeg nok..

:tristbla:

Analyser gjerne i vei med meg jenter! ( :ler: )

(Redigert meg selv litt ;) )

Endret av sjarmtroll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:(

DEt kan jo være at han syns det er så lenge til høsten og det er jo vanskelig å holde liv i noe når det er lenge til dere skal sees, og en ikke vet sikkert hva som skjer, og han er jo kanskje redd for å ha for store forhåpninger han også.. På en måte er det jo kanskje bra dette (om det ender med at dere sees til høsten) at dere på en måte har gitt opp og lagt det på is, så møtes dere og har det kjempe bra i lag og "klikker" skikkelig! I stedet for at dere holder kontakten hver dag med lange prater om alt mulig og fremtiden og det på en måte ligger helt i kortene at dere kommer til å bli et par, for så å møtes med verdens største forhåpninger, da er det jo helt umulig at de oppnåes, og da blir en jo kjempe skuffet!

Er jo sånn med ting en har drømt lenge om, og har tenkt mye på hvordan det skal bli og hvor bra det kommer til å bli.. Så når en står der, og virkeligheten aldri blir like bra som det en trodde, og alle drømmene knuses..

(dårlig sammenligning, men som med en fest, dere har snakket om i måneder og det skal bare bli den supre festen, antrekket har lagt fremme like lenge som planene, drinnkene står klare i kjøleskapet, gjesten har fått beskjed for mange uker siden osv (jeg kan godt fortsette..:)) da blir det alltid en skuffende fest..

Derimot en fest du ikke har lyst å gå på, er trøtt og sliten, kjenner ikke så mange, har ikke noe å ha på deg (osv :)) da kan det jo bare gå en vei, og det er opp fra slik en trodde det skulle bli.. Med lave forventninger er det lett å bli fornøyd.. Så en ødelegger litt for sseg selv med høye forventninger :)

Husker ikke helt hva jeg skulle skrive når jeg begynte her, det ble vel bare babbel, vet ikke om der skjønner hva jeg mente.. Uansett, så klart vi er her sjarmtroll!! Med eller uten Dansken, er her vi, er jo det venner er til! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Søte gode Delinda! :klem:

Ja, jeg skjønner akkurat hva du mener..du har helt rett i det du sier.

Det er jo nettopp sånn, at man setter seg selv opp for et fall om man har den type kontakt frem til man møtes.

Ikke det at det ikke trenger å gå bra da og, for flere har det sikkert gått bra for, men det er utvilsomt en liten risk å ta.

Jeg har vel tenkt det samme selv, og tenkt at det kanskje er det han og tenker.

Derav svaret jeg fikk når jeg spurte rett ut om han kanskje ikke hadde lyst til å ha mer kontakt - hvor han bare sier at det er fordi han ikke er hjemme.

Er det som du sier, da er jo det en naturlig nok reaksjon, at han roer det litt ned - men vil ikke si at han vil avslutte det heller.

Må nesten le litt nervøst når du skriver det med at det nesten blir sånn at det tas for gitt at man blir et par, utav så mye kontakt.

Det var vel litt den fellen jeg/vi gikk i før den berømte mailen antar jeg - at det ble litt for mye, litt for tidlig.

Hm...........du ga meg litt å tenke på nå kjære Delinda ;)

Tenk om det bare hadde vært derfor. Og jeg som hadde bestemt meg for å "gi opp" nå og alt :forvirret:

Ellers er det et DRITTvær her, jeg vil jo ha sommer og sol jeg :sur:

Men da blir det tid til litt shopping i dag da :sjarmor:

Ha en strålende dag jenter og kom innom og analyser litt da!! :ler:

:klem:

:hjerte:

Endret av sjarmtroll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner alle tankene dine veldig godt jeg Sjarmtroll. Hadde garantert tenkt det samme. Men nå er nå gutter en gang sånn at de ikke tenker som oss, så sannsynligheten for at han fortsatt vil ha kontakt er stor - det er bare det at han ikke lar det styre livet sitt akkurat nå - for dere har jo en avtale om å møtes til høsten (har dere ikke det da ?:ler: ?) Så da holder han på med sitt, og tror at alt er bra.

Liker ikke at det er så stor forskjell på tankemønsteret (les: analyyseringsbehovet ;) ) til jenter og gutter. Det skaper så store og ofte unødvendige problemer/konflikter. Men..kanskje godt vi ikke vet hvordan det hadde vært hvis vi hadde vært helt like heller :legrine:

Du må nok bare smøre deg med tålmodighet. Du kan jo kanskje blokkere han på msn - så ser du om/når han er på, men han ser ikke deg med en gang. Så logger du deg på en stund etter han.. Sånn i tilfelle han har blokkert deg så ser jo han når du er på. Det kan tenkes han tenker at du er på "hele tiden", og derfor blokkerer han.. Vet ikke om det er sånn, bare noen raske tanker som dukket opp akkurat nå... :forvirret:

Det regner her i dag også. Kjedlig. Men det har ført til at jeg har fått vasket badet. Og så har jeg vært på trening. Egentlig litt stolt av meg selv - har trent 3 dager på rad :hoppe:

Nå tenkte jeg meg ut på en liten shoppingrunde. Se om jeg kan finne noen nye klær :danse: :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange fornuftige ord her syns jeg, spesielt fra Delinda :)

Du må nok bare smøre deg med tålmodighet Sjarmtroll, selv om det ikke er lett. Du må iallefall ikke gi slipp på ham enda...

Har faktisk vært ganske bra vær ehr idag, men det skal visst ikke vare :tristbla:

Ha en fortsatt fin dag jenter :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sabia

Jeg signerer Delinda jeg. Ta det kuli til frem høsten (LETT å si - I know...) og så se hva som skjer når tiden nærmer seg for skolestart... Jeg mener fortsatt at toget ikke har gått enda!!!

Stå på og nyt sommeren!!! Den som venter på noe godt osv... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jo, jeg tenker litt som Delinda. Det er vel en av "teoriene" som til og med jeg må innrømme er noe mer "logisk" :ler:

7v8:

Men nå er nå gutter en gang sånn at de ikke tenker som oss, så sannsynligheten for at han fortsatt vil ha kontakt er stor - det er bare det at han ikke lar det styre livet sitt akkurat nå - for dere har jo en avtale om å møtes til høsten (har dere ikke det da ? ?) Så da holder han på med sitt, og tror at alt er bra.

Du sier noe ;)

I utgangspunktet er også dette noe som i teorien høres noe logisk ut - men så er det hva man innbiller seg selv da :sjenert::ler:

Du har rett. Hva vet vi om menn...de er enklere enn oss..de trenger ikke å verken få bekreftelse i hytt og pine eller gi den..de skiller sak og person bedre..de forholder seg mer til "fakta" som de er..

(merk, ingen jenter skal føle seg truffet av det jeg skriver her - det er sikkert nok av dere som ikke er like håpløse som meg ;) )

Hm........det du sier her er jo i samme gata som det Delinda sier egentlig.

Da er nemlig spørsmålet: har vi fortsatt en avtale om å møtes til høsten?

Det er jo det som er saken.

Det jeg VET, er at vi definitivt har hatt planer om det, saken var vel heller at han skulle ta fly fra Danmark til Norge for å se meg tidligere :sjenert: , om vi rakk det.

Men dette måtte i så fall skje i en liten periode hvor han hadde tid til det, og det er bak oss nå. Resten av sommeren var allerede planlagt.

Logisk sett, så skulle man tro at ikke før det kommer en mening om det motsatte av å ses - så er det det som er i kortene :forvirret:

Og som tidligere skrevet her, han sier at det bare er fordi han ikke er hjemme omtrent for tiden.

All sunn fornuft tilsier jo at det liksom fortsatt er planen - men det er bare det at jeg nødig vil være "blind" og ikke ta hint her...

Det er jo heller ikke ukjent at disse mennene kan være litt konfliktskye - at det er det at han bare vil la det skli over til ikke noe........ :forvirret:

:klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjesta
Jeg signerer Delinda jeg. Ta det kuli til frem høsten (LETT å si - I know...) og så se hva som skjer når tiden nærmer seg for skolestart... Jeg mener fortsatt at toget ikke har gått enda!!!

Stå på og nyt sommeren!!! Den som venter på noe godt osv...  ;)

Ja, er du gal - hadde jeg visst at ting fortsatt var "på", skulle jeg fint ventet leeeenge på å se ham jeg.... :sjenert:

Det er som du sier, den som venter på noe godt.

Det er bare det at jeg ikke akkurat har lyst til å gå og vente, glede meg..bare for at jeg ikke hører noe mer.

:forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Du må nok bare smøre deg med tålmodighet. Du kan jo kanskje blokkere han på msn - så ser du om/når han er på, men han ser ikke deg med en gang. Så logger du deg på en stund etter han.. Sånn i tilfelle han har blokkert deg så ser jo han når du er på. Det kan tenkes han tenker at du er på "hele tiden", og derfor blokkerer han.. Vet ikke om det er sånn, bare noen raske tanker som dukket opp akkurat nå... :forvirret:

Ser hva du mener..

Men jeg har ikke selv vært på omtrent den siste tiden, og jeg ser ham overhodet ikke der. Jeg kan og få oversikt over hvem som er pålogget av mine kontakter på mobil - og han har ikke vært på som jeg har sett.

Så enten er han virkelig ikke online, eller så er jeg blokkert. Sånn er det.

Så flink du har vært som har trent 3 dager på rad!! :-D

Jeg MÅ starte å trene igjen jeg og snart :forvirret: jeg skal jeg skal jeg skal.....veldig snart....... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter teorien om at menn er enkle jeg ;) Han har jo sagt at han er lite hjemme for tiden -bare det at han sier fra om sånt, er jo egentlig et godt tegn... :) *sender over det lille jeg har av tålmodighet, så du har noe å smøre deg med fram til høsten*

Ellers så tror jeg Delinda har et poeng når hun snakker om forventninger -vi her inne har vel hjulpet til med å bygge dem opp en smule :sjenert: Er jo ikke alle som har en hel gjeng med bryllupsplanleggere før de egentlig har et forhold ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Støtter teorien om at menn er enkle jeg ;) Han har jo sagt at han er lite hjemme for tiden -bare det at han sier fra om sånt, er jo egentlig et godt tegn... :) *sender over det lille jeg har av tålmodighet, så du har noe å smøre deg med fram til høsten*

Ellers så tror jeg Delinda har et poeng når hun snakker om forventninger -vi her inne har vel hjulpet til med å bygge dem opp en smule  :sjenert:  Er jo ikke alle som har en hel gjeng med bryllupsplanleggere før de egentlig har et forhold ;)

:klem:

:ler: nei, du har rett - det er ikke alle som er så HELDIGE å ha det ;)

Men fra spøk til alvor, det har ikke skrudd opp forventningene noe mer det.

Jeg kan spøke med det her inne jeg og, men jeg skiller mellom "vårt" rom her inne og fakta.

Jeg tolker bare ut fra hva vi har hatt av faktisk kontakt..

Det var vel bare det at jeg angrer på den mailen jeg sendte den gangen - at det kan ha endret ting.

Men det kan jeg jo ikke gjøre noe med, ikke annet enn å si til ham at det ble "feil", og det har jeg jo gjort.

Dere er så herlige så! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...