Gjest Gjest_tina_* Skrevet 22. april 2006 #1 Skrevet 22. april 2006 hvor kan jeg laste ned det? jeg prøvde å laste ned noe nero greier men måtte laste ned noe annet drit å det gikk ikke..såh...
Gjest Bøllefrøet Skrevet 22. april 2006 #4 Skrevet 22. april 2006 Dessuten kan du bruke Itunes hvis du har det Det gjør jeg, veldig kjekt..
Gobi Skrevet 25. april 2006 #5 Skrevet 25. april 2006 Hey! Det kommer ann på litt hva slags cdplate du prøver å lage. 1. Rein vanlig data-cdplate. Hva er galt med selve Windows? Windows xp kommer med innebygget brenneprogram, der du da bare kan kopiere de filene du vil ha på cdplaten direkte på cd-stasjonsbokstaven (høyreklikk, kopier) og når platen er full / du har fått over alt, høyreklikker du på stasjonsbokstaven til brenneren, og velger "brenn disse filene til cd rom" eller no i den duren. 2. Lydplater (audio-cd'er) Her er Windows Media Player enkelt å bruke. Den nyeste versjonen der har innebygd brenneprogram. 3. Film plater / kopier av dvd'er (til backup etc ) Her er det ett utall av forskjellige programmer som kan brukes. Alt fra Nero / DVDshrink til utallige man kan finne for eks på Tucows eller på Download.com. (Pass på at du laster ned en gratisversjon og ikke en shareware versjon etc). .
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå