Gå til innhold

laste ned brenneprogram?


Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_tina_*
Skrevet

hvor kan jeg laste ned det? jeg prøvde å laste ned noe nero greier men måtte laste ned noe annet drit å det gikk ikke..såh...

Videoannonse
Annonse
Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Dessuten kan du bruke Itunes hvis du har det :) Det gjør jeg, veldig kjekt.. :)

Skrevet

Hey!

Det kommer ann på litt hva slags cdplate du prøver å lage.

1. Rein vanlig data-cdplate.

Hva er galt med selve Windows?

Windows xp kommer med innebygget brenneprogram, der du da bare kan kopiere de filene du vil ha på cdplaten direkte på cd-stasjonsbokstaven (høyreklikk, kopier) og når platen er full / du har fått over alt, høyreklikker du på stasjonsbokstaven til brenneren, og velger "brenn disse filene til cd rom" eller no i den duren.

2. Lydplater (audio-cd'er)

Her er Windows Media Player enkelt å bruke. Den nyeste versjonen der har innebygd brenneprogram.

3. Film plater / kopier av dvd'er (til backup etc )

Her er det ett utall av forskjellige programmer som kan brukes.

Alt fra Nero / DVDshrink til utallige man kan finne for eks på Tucows eller på Download.com. (Pass på at du laster ned en gratisversjon og ikke en shareware versjon etc).

.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...