Gjest Gjest_Nysgjerrig_* Skrevet 22. april 2006 #1 Skrevet 22. april 2006 (endret) I henhold til Kvinneguidens regler er reklame for eget foretak ikke tillatt. Se gjerne her angående annonsemuligheter. Arwen (mod) Endret 22. april 2006 av Arwen
Gjest filosofia Skrevet 22. april 2006 #2 Skrevet 22. april 2006 Jeg tror ikke på noe som helst form for "naturlig" prevensjon bortsett fra til nød amming. Har du problemer med prevensjon basert på hormoner, så kan du prøve kobberspiral eller pessar. Spiralen kan gi noe mer menstruasjonsblødning men er ellers ok sier de venninner som har.
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2006 #3 Skrevet 22. april 2006 I henhold til Kvinneguidens regler er reklame for eget foretak ikke tillatt. Se gjerne her angående annonsemuligheter. Arwen (mod) ← Jeg reklamerte ikke for eget foretak for jeg har ike prøvd det, men lurte på om noen hadde prøvd det og evt kunne gi meg en tilbakemelding.
Gjest Gjest_nysgjerrig_* Skrevet 22. april 2006 #4 Skrevet 22. april 2006 Jeg tror ikke på noe som helst form for "naturlig" prevensjon bortsett fra til nød amming. Har du problemer med prevensjon basert på hormoner, så kan du prøve kobberspiral eller pessar. Spiralen kan gi noe mer menstruasjonsblødning men er ellers ok sier de venninner som har. ← Takk for tilbakemelding. Men har du gått inn på den linken jeg skrev og lest om Donna?
Iceglow Skrevet 22. april 2006 #5 Skrevet 22. april 2006 Donna? Det “spyttmikroskopet”? Jeg har ikke prøvd det selv, men jeg skal innrømme at jeg har vært nysgjerrig når jeg har sett det til godt under 200 lappen på ebay Men egentlig har jeg svært liten tro på spyttbasert fertilitetskontroll. Har lest enkelte innlegg og lignende av folk som har forsøkt, og de har fått utslag i alle retninger, fruktbar under de mest infertile periodene, og ufruktbar dagen før EL osv. Jeg har ennå til gode å høre fra noen som er fornøyd og ikke reklamerer for den. Så jeg holder meg til sekretskjekk, temping og en EL test nå og da
Gjest Gjest_nysgjerrig_* Skrevet 22. april 2006 #6 Skrevet 22. april 2006 Donna? Det “spyttmikroskopet”? Jeg har ikke prøvd det selv, men jeg skal innrømme at jeg har vært nysgjerrig når jeg har sett det til godt under 200 lappen på ebay Men egentlig har jeg svært liten tro på spyttbasert fertilitetskontroll. Har lest enkelte innlegg og lignende av folk som har forsøkt, og de har fått utslag i alle retninger, fruktbar under de mest infertile periodene, og ufruktbar dagen før EL osv. Jeg har ennå til gode å høre fra noen som er fornøyd og ikke reklamerer for den. Så jeg holder meg til sekretskjekk, temping og en EL test nå og da ← Tusen takk for tilbakemelding! Det var donna "spyttmikroskopet" jeg mente ja. Det hjalp veldig med tilbakemelding for har bare sett det på hjemmesiden "deres" og ser kostet det dobbelt så mye! Har kanskje tenkt å benytte det så da var det veldig greit å vite! Får se om jeg tar sjansen men det er jo egentlig bare å prøve å se, ihvertfall når det var halve prisen. Ville vært litt kjipt å ta sjans når det kostet over 500 kr det stedet jeg så den. Igjen takk. God helg!
Trampe Skrevet 22. april 2006 #7 Skrevet 22. april 2006 Jeg tror ikke på noe som helst form for "naturlig" prevensjon bortsett fra til nød amming. ← Bare en kommentar: Amming er IKKE prevensjon. Jeg kjenner flere som har blitt gravide mens de fullammet, og to av mine venninner er blitt til på den måten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå