AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Skrevet 8 timer siden Vi klarer ikke å bestemme oss mellom disse tre navnene: Emma, Solveig eller Mina Hvilket navn liker dere best ? 😊 Anonymkode: 5848b...058
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Skrevet 7 timer siden Aner ikke jeg, men jeg heter Solveig. Ta det som et tegn? Anonymkode: 3a288...f17 2 1
Sniff76 Skrevet 7 timer siden #4 Skrevet 7 timer siden Jeg synes altfor mange heter Emma og at det er oppbrukt. Synes Solveig er fint navn 😊 Solveig og Mina er ganske ulike så jeg synes at det spørs litt på hvordan de klinger sammen med etternavn, deres navn og evt søsken. 2 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Skrevet 7 timer siden Av de tre ville jeg tatt Mina. Men høres i mine ører litt ut som en forkortelse for et annet navn Anonymkode: 62549...734
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #7 Skrevet 7 timer siden Solveig ja. Og i hvert fall ikke Emma som er så oppbrukt. Anonymkode: b6f72...406 2 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #9 Skrevet 7 timer siden Mina er finest. Emma er oppbrukt og Solveig er for gammeldags. Anonymkode: ac984...2b1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #10 Skrevet 7 timer siden Solveig er nydelig. Anonymkode: 309e1...900 1 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #11 Skrevet 7 timer siden Frk. Viaggio skrev (11 minutter siden): Solveig! "Alle" heter Emma og Mina. Solveig er på 28.plass på topplisten over jentenavn, Mina er på 65.plass. Nesten 14 000 nordmenn heter Solveig. Nesten 5 000 heter mina, så nei, «alle» heter ikke mina. Det er faktisk nesten like mange Solveig som Emma her i landet. Ikke overrasket over at folk her stemmer for Solveig, kg elsker kjerringnavn😅 Jeg hadde gått for Mina, det er et kjempefint navn. Emma er oppbrukt og Solveig er for kjerring for min smak. Anonymkode: 30182...fb9 1
Sniff76 Skrevet 7 timer siden #12 Skrevet 7 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Solveig er på 28.plass på topplisten over jentenavn, Mina er på 65.plass. Nesten 14 000 nordmenn heter Solveig. Nesten 5 000 heter mina, så nei, «alle» heter ikke mina. Det er faktisk nesten like mange Solveig som Emma her i landet. Ikke overrasket over at folk her stemmer for Solveig, kg elsker kjerringnavn😅 Jeg hadde gått for Mina, det er et kjempefint navn. Emma er oppbrukt og Solveig er for kjerring for min smak. Anonymkode: 30182...fb9 Hjelper ikke at det er like mange Solveig som Emma, når Emma har vært veldig populært i mange år og skolene og bhg er fylt av jenter med det navnet. Solveig er nok litt mer spredt i aldersgrupper. Kanskje Emma er litt mindre populært nå, men det var i alle fall veldig mye brukt i mange år her vi bor (Østlandet). I klassene til våre barn som nå er i tenårene, var/er det stort sett 2-3 Emma i hver (altså av 15-20 barn). Endret 7 timer siden av Sniff76 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #13 Skrevet 7 timer siden Solveig🥰 Men hvis du vil ha andre forslag, syns jeg Ada eller Aud er finere. Det er så mange Emma’er og Mina’er der ute. Anonymkode: 74ca6...9de 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #14 Skrevet 7 timer siden Mina. Ada er også koselig, men av de tre definitivt Mina. Anonymkode: 8ad15...ace
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #16 Skrevet 6 timer siden Mina, alle dager i uka! Anonymkode: 359b9...cb0
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #17 Skrevet 1 time siden Ikke Emma! Det er alt for oppbrukt. Jeg ville gått for Solveig. Mina har jeg ingen assosiasjoner til. Anonymkode: ef91c...e08 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #18 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Solveig er på 28.plass på topplisten over jentenavn, Mina er på 65.plass. Nesten 14 000 nordmenn heter Solveig. Nesten 5 000 heter mina, så nei, «alle» heter ikke mina. Det er faktisk nesten like mange Solveig som Emma her i landet. Ikke overrasket over at folk her stemmer for Solveig, kg elsker kjerringnavn😅 Jeg hadde gått for Mina, det er et kjempefint navn. Emma er oppbrukt og Solveig er for kjerring for min smak. Anonymkode: 30182...fb9 Men de fleste som heter Solveig er født før 1970. Det har blitt litt mer populært de siste årene, da. Sikkert som en motreaksjon mot alle disse veldig oppbrukte navnene som har vært populære de siste årene, korte navn med mye vokaler (som Ada og Emma). Er mer futt i en Solveig, liker det. Anonymkode: 86813...339 2
fru Alving Skrevet 1 time siden #19 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Solveig🥰 Men hvis du vil ha andre forslag, syns jeg Ada eller Aud er finere. Det er så mange Emma’er og Mina’er der ute. Anonymkode: 74ca6...9de Ja kaller dere ungen for Aud så skal dere få en premie.
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #20 Skrevet 1 time siden Min datter heter Emma jeg gir blanke f i alle som misliker at flere heter det samme. Det viktigste wr at du liker navnet ^_^ Anonymkode: 62daa...51d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå