Gjest Gjesta Skrevet 22. april 2006 #1 Skrevet 22. april 2006 Så har jeg klart det IGJEN. Hostet stemmen nesten helt bort slik at det er veldig anstrengende å snakke. Jeg vet at jeg skal forsøke å holde kjeft mest mulig, og ikke hviske, men utover det er jeg blank. For ordens skyld: Det er snakk om en vanlig forkjølelse, om enn av det sterkere slaget. Jeg har hatt feber, men er nå feberfri. Så: Noen gode kjerringråd?
Gjest Thalassa Skrevet 22. april 2006 #3 Skrevet 22. april 2006 hva med sitron? litt sitron i urtete f.eks? sitron skal være bra bakterie dreper og hjelper kanskje litt på? Lykke til
Gjest Gjesta Skrevet 22. april 2006 #4 Skrevet 22. april 2006 Sprit er nok litt i heftigste laget for meg, hvis det da ikke er snakk om konjakk eller whisky. Jeg får lage meg masse grønn te med sitron i, og fortsette med å holde kjeft.
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2006 #5 Skrevet 22. april 2006 jajajaja konjakk eller whiskey går jo kjempebra! drikk det da! skynd deg, polet stenger om 3 timer!!!! ur tete??!?!?!
Gjest Gjesta Skrevet 22. april 2006 #6 Skrevet 22. april 2006 jajajaja konjakk eller whiskey går jo kjempebra! drikk det da! skynd deg, polet stenger om 3 timer!!!! ur tete??!?!?! ← Jeg har et velfylt barskap Men den biten får kanskje vente til i kveld?
Gjest GreenSky Skrevet 22. april 2006 #7 Skrevet 22. april 2006 Ja, lag te av fersk ingefær. Drikk mye av det.
Gjest Gjesta Skrevet 22. april 2006 #8 Skrevet 22. april 2006 Ja, lag te av fersk ingefær. Drikk mye av det. ← Hvordan gjør jeg det?
Gjest GreenSky Skrevet 22. april 2006 #9 Skrevet 22. april 2006 (endret) Enkelt, du kjøper en fersk ingefær, fjerner skallet, hakk ingefærien i biter, legg bitene i et kaffefilter ( jo mere ingefær jo bedre) Legger kaffefilter og ingefær i en kopp, og hell på kokende vann. Vent 10 min. Litt spesiell smak, smaker en blanding av sitron og pepper, men det smaker ikke vondt. Kan ev søtes. edit: skriveleif Endret 22. april 2006 av GreenSky
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå