AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #1 Skrevet 21 timer siden (endret) På disse datingappene blir det jo nesten bare utseende å velge etter. De fleste skriver ikke stort. Det blir jo så vanvittig overfladisk og "kjapt"; for mye skjegg, for sur, for mye bilder av bil/motorsykkel, bilde med annen dame (?), elendig bilde med åpen do og rot baby osv. Anonymkode: adc64...742 Endret 15 timer siden av Matas 1
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #2 Skrevet 20 timer siden Du trykker like på de du synes er attraktive, og hvis dere får match så ser du om vedkommende klarer å holde en samtale igang, gjør de ikke det så går du videre. Anonymkode: 44b9e...291
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #3 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du trykker like på de du synes er attraktive, og hvis dere får match så ser du om vedkommende klarer å holde en samtale igang, gjør de ikke det så går du videre. Anonymkode: 44b9e...291 Problemet er jo at det er kanskje 1 av 200 som er attraktiv ish, og de lyser det enten player eller svindel av. Nærmer meg 50 så utvalget er jo ikke så bra. Mange attraktive på rundt 35 da, men prøver unngå å gå så langt ned i alder. Mange i den alderen liker meg også, men antar menn bare liker "alle" og sorterer etterpå? Anonymkode: adc64...742 2
visp Skrevet 20 timer siden #4 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Problemet er jo at det er kanskje 1 av 200 som er attraktiv ish, og de lyser det enten player eller svindel av. Nærmer meg 50 så utvalget er jo ikke så bra. Mange attraktive på rundt 35 da, men prøver unngå å gå så langt ned i alder. Mange i den alderen liker meg også, men antar menn bare liker "alle" og sorterer etterpå? Anonymkode: adc64...742 Om det er de rundt 35 du naturlig liker, så er du vel mer ute etter en sengekamerat og ikke en kjæreste? Da skriver du vel det også blir det sikkert noe napp. Ellers får det bli elle melle også fokuserer du på den du lander på til du vet om det er aktuelt å gå videre eller ei.
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #5 Skrevet 20 timer siden visp skrev (5 minutter siden): Om det er de rundt 35 du naturlig liker, så er du vel mer ute etter en sengekamerat og ikke en kjæreste? Da skriver du vel det også blir det sikkert noe napp. Ellers får det bli elle melle også fokuserer du på den du lander på til du vet om det er aktuelt å gå videre eller ei. Nei, ikke ute etter bare sengekamerat, men gubber med langt grått skjegg, grått eller null hår, ganske mye kilo for mye og generelt ser eldre ut selv om de er bare sent i 40 åra eller tidlig 50 åra er ikke attraktivt på et bilde sånn. Godt mulig de er herlige menn flere av dem og en jer kunne levd med, men hvordan skal man kunne vite det? Når bildet gir avsmak så velger man jo ikke ham for å se om han er snill liksom. Hadde det enda vært litt tekst om dem å lese så ville jo det vært bedre. Mange skriver rett ut, spør om du lurer på noe, så de gidder jo tydeligvis ikke gjøre en innsats med å dele, vil ha damene til å gjøre all jobben, og DE sveiper jeg hvertfall raskt bort. Anonymkode: adc64...742 1
visp Skrevet 20 timer siden #6 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, ikke ute etter bare sengekamerat, men gubber med langt grått skjegg, grått eller null hår, ganske mye kilo for mye og generelt ser eldre ut selv om de er bare sent i 40 åra eller tidlig 50 åra er ikke attraktivt på et bilde sånn. Godt mulig de er herlige menn flere av dem og en jer kunne levd med, men hvordan skal man kunne vite det? Når bildet gir avsmak så velger man jo ikke ham for å se om han er snill liksom. Hadde det enda vært litt tekst om dem å lese så ville jo det vært bedre. Mange skriver rett ut, spør om du lurer på noe, så de gidder jo tydeligvis ikke gjøre en innsats med å dele, vil ha damene til å gjøre all jobben, og DE sveiper jeg hvertfall raskt bort. Anonymkode: adc64...742 Ja, men det vel litt sånn det er å lete etter en partner i litt høyere alder? Det er jo egentlig ikke helt naturlig. Jeg skjønner godt at du ikke liker å måtte velge kun utifra bilder, jeg hadde vært fullstendig lost for det sier meg nada, og syns det er litt lurere for deg å møte opp på noe fysisk. Kanskje sånne singeltreff? Da ser man jo glimt i øyet og sånne ting som mennesker egentlig er litt avhengig av å se for å vurdere den andre.
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #7 Skrevet 19 timer siden Det med at de vil ha damene gjøre all jobben er dessverre helt sant da jeg har opplevd det hele veien. Allikevel klager menn over manglende innsats fra oss 🙄 Det er bare å lese på KG, så skjønner du det. Jeg har vært der du er flere ganger opp gjennom årene. Det jeg gjorde var å date forskjellige typer, dvs noen var relativt kjekke, andre ikke så kjekke, noen hadde pondus, manglende hår, osv. Mine to lange samboerskap var med menn som ikke var attraktive, men de hadde personlige egenskaper som jeg etterlyste. Dermed anbefaler jeg deg om å senke kravene til utseende. En del ganger kan du oppdage at profilbildene ikke står i stil med virkeligheten eller omvendt. Våg å være åpen og nysgjerrig. Du vinner mer på det! Anonymkode: 0bd35...409
Matas Skrevet 15 timer siden #8 Skrevet 15 timer siden Tråden er gjenåpnet etter endring av tittel. Matas, mod.
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #9 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Problemet er jo at det er kanskje 1 av 200 som er attraktiv ish, og de lyser det enten player eller svindel av. Nærmer meg 50 så utvalget er jo ikke så bra. Mange attraktive på rundt 35 da, men prøver unngå å gå så langt ned i alder. Mange i den alderen liker meg også, men antar menn bare liker "alle" og sorterer etterpå? Anonymkode: adc64...742 hvis du kun finner 1/200 attraktive så burde du kanskje vurdere om du er lesbisk eller aseksuell (ikke at det er noe problem) Anonymkode: 0aaac...940 1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #10 Skrevet 11 timer siden Enkelt. Du velger kun ut de med utfyllende profil. Anonymkode: 2413e...1ff
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #11 Skrevet 11 timer siden Du må rett og slett prøve og feile en del før du finner ut av det. Hva du liker, hvem som funker. Jeg pratet med mange siste 6 mnd, men de færreste kom lenger enn 3-4 dager. Anonymkode: f3465...eb8
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #12 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): hvis du kun finner 1/200 attraktive så burde du kanskje vurdere om du er lesbisk eller aseksuell (ikke at det er noe problem) Anonymkode: 0aaac...940 Av de med rett alder ja... det er attraktive på under 40, men altså har du sett utvalget av menn som kommer opp i min alder? Jeg liker ikke gubber. Anonymkode: adc64...742
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #13 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): hvis du kun finner 1/200 attraktive så burde du kanskje vurdere om du er lesbisk eller aseksuell (ikke at det er noe problem) Anonymkode: 0aaac...940 Nei altså. Menn fra slutten av førtiårene +++ er faktisk sjeldent attraktive utseendemessig. Anonymkode: 5ccc7...b55
Serafin Skrevet 8 timer siden #14 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): På disse datingappene blir det jo nesten bare utseende å velge etter. De fleste skriver ikke stort. Det blir jo så vanvittig overfladisk og "kjapt"; for mye skjegg, for sur, for mye bilder av bil/motorsykkel, bilde med annen dame (?), elendig bilde med åpen do og rot baby osv. Anonymkode: adc64...742 Da driter du i de appene og så kommer du deg på singelarrangementer hvor du treffer folk i det virkelige liv. F.eks. Pitch a friend på Carls i Oslo. Eller vaffeljogg. Eller singelfestival.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå