AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Skrevet 5 timer siden Jeg synes det er sååå moro med rollerblades, men ser man bare helt snål ut og vil få altfor masse oppmerksomhet for å være en særing hvis man plutselig farter rundt på det? Anonymkode: 28294...4d2 1
AprilLudgate Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden Jeg er så teit at jeg synes det er kleint. Muligens fordi jeg assosierer det med dopmiljø på 90tallet. Var liksom de som fartet rundt rusa på kokain 😅 Men asså livet er jo for kort til å unngå noe gøy. Jeg synes sparkesykkel og er teit 🫠😆
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden go for it! Får rumpe som Therese Johaug 😍 Anonymkode: 8f7ee...1e2
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Skrevet 4 timer siden Det ser gøy ut, men kleint og farlig. Anonymkode: 3eb0b...e55
Grønnsaksvaffel Skrevet 4 timer siden #6 Skrevet 4 timer siden Noen særinger reagerer kanskje på folk på rollerblades, men livet er for kort til å bry seg om dem. 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Skrevet 4 timer siden Bedre med det enn alle de elektriske sparkesyklene. Gå på det du. Lat som om du er på Santa Monica piere i Pasific blue! Anonymkode: bdae2...83b 1
visp Skrevet 4 timer siden #9 Skrevet 4 timer siden Det er jo ingen som ser hva andre gjør lengre; om det ikke er gjennom skjermen Gjør det du syns er gøy, det er bare bra for deg.
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Skrevet 4 timer siden Bare kult det da! Anonymkode: 518fb...e89 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå