AnonymBruker Skrevet 13. juni #1 Skrevet 13. juni Jeg synes det er sååå moro med rollerblades, men ser man bare helt snål ut og vil få altfor masse oppmerksomhet for å være en særing hvis man plutselig farter rundt på det? Anonymkode: 28294...4d2 1
AprilLudgate Skrevet 13. juni #2 Skrevet 13. juni Jeg er så teit at jeg synes det er kleint. Muligens fordi jeg assosierer det med dopmiljø på 90tallet. Var liksom de som fartet rundt rusa på kokain 😅 Men asså livet er jo for kort til å unngå noe gøy. Jeg synes sparkesykkel og er teit 🫠😆 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni #3 Skrevet 13. juni go for it! Får rumpe som Therese Johaug 😍 Anonymkode: 8f7ee...1e2
AnonymBruker Skrevet 13. juni #5 Skrevet 13. juni Det ser gøy ut, men kleint og farlig. Anonymkode: 3eb0b...e55
Grønnsaksvaffel Skrevet 13. juni #6 Skrevet 13. juni Noen særinger reagerer kanskje på folk på rollerblades, men livet er for kort til å bry seg om dem. 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni #7 Skrevet 13. juni Bedre med det enn alle de elektriske sparkesyklene. Gå på det du. Lat som om du er på Santa Monica piere i Pasific blue! Anonymkode: bdae2...83b 2 1
visp Skrevet 13. juni #9 Skrevet 13. juni Det er jo ingen som ser hva andre gjør lengre; om det ikke er gjennom skjermen Gjør det du syns er gøy, det er bare bra for deg.
Tango24 Skrevet 15. juni #11 Skrevet 15. juni Savner mine, brukte de aktivt som fremkomstmiddel i en lengre periode. De ble dessverre borte i en flytting. Kom i rimelig bra form når det ble nokså mange mil i uka. Nå skal jeg jammen meg se om jeg finner en tilsvarende modell.
AnonymBruker Skrevet 15. juni #12 Skrevet 15. juni Jeg prøvde barnas rulleskøyter og oppdaget at 44-årige meg ikke tør dette mer. For redd for å falle Anonymkode: 19d53...78b
AnonymBruker Skrevet 15. juni #13 Skrevet 15. juni Når men er over 40 år er dette risikosport. Hvis du faller er det ca. 50%/50% om du dør eller blir invalid. Anonymkode: 3eb0b...e55
AnonymBruker Skrevet 15. juni #14 Skrevet 15. juni Synes ikke det er kleint, jeg synes folk er tøffe som tør! Anonymkode: efa99...e46
AnonymBruker Skrevet 15. juni #15 Skrevet 15. juni Hva med en dame i slutten av 50-årene på rollerblades da? Som riktignok er dritgod og spmvhoder seg til sykkelstier (pluss til og fra hjemmet/sykkelstiene. Om i fullt beskyttelsesmundur (hjelm, albuebeslytter, knebeskytter, håndleddsbeskytter)? Anonymkode: fd20b...eb8
Lur Venn Skrevet 15. juni #17 Skrevet 15. juni Blades har vel vært ut for vanlige folk siden 1999, tilogmed de narkomane slutta å bruke tidlig på 2000 tallet 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni #18 Skrevet 15. juni Lur Venn skrev (15 minutter siden): Blades har vel vært ut for vanlige folk siden 1999, tilogmed de narkomane slutta å bruke tidlig på 2000 tallet Haha, litt vittig å lese disse innleggene 😂 Jeg gikk på rulleskøyter da jeg var barn, men så ble de borte under flytting. Da jeg var i tenårene kom rollerblades-bølgen, og det var så sykt gøy! Jeg fikk det aldri av foreldrene mine og ønsket meg det så enormt. Jeg testet et par for moro skyld nå for ikke så lenge siden, og jeg syntes det var like gøy, og samtidig slitsomt. Mye morsommere enn å sykle! Men greia er at jeg nok ser på det litt som dere gjør.. 🙈 Veldig synd det har blitt så borte, det er jo både aktivt, moro og enklere å ta med enn en sykkel. Anonymkode: 28294...4d2 1
Maskinfører Skrevet 15. juni #19 Skrevet 15. juni Ikke ofte jeg ser folk på rolleblades mest på slutten av 1990 tallet og 2000 tallet hadde ett par selv på den tiden ☺️
AnonymBruker Skrevet 15. juni #20 Skrevet 15. juni Det har blitt sykt populært blant ungene på skolene i området her nå! Plutselig har alle det. Prøvde sønnen min sine, ikke like tøff lenger kjente jeg. Anonymkode: b58d7...73b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå