AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Skrevet 5 timer siden Hei!🩷Jeg skal ut å reise i sommer og er i en prosess der jeg er nødt til å ha hårerstatning med klips på hodet.Skrekken er å må ta denne av i sikkerhetskontrollen.Er det noen der ute som har det samme eller vent extensions med klips??Piper det eller ikke?Hadde blitt så takknemlig for svar? Anonymkode: aebc4...0d7
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Skrevet 5 timer siden Jeg har hørt med andre at det av og til piper. De i sikkerhetskontrollen er dog vant med det og vil bare evt kjenne på toppen av hodet ditt. De vil ikke få deg til å ta av noe foran andre. Det er også mulig å fjerne clips og feste med strikk om du vil være helt sikker. Finnes en del videoer av hvordan man gjør det på nett. Anonymkode: a1c64...672 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Skrevet 5 timer siden Det finnes jo tupéer som limes på også, kan det være et alternativ? Anonymkode: 8e38d...6a4
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det finnes jo tupéer som limes på også, kan det være et alternativ? Anonymkode: 8e38d...6a4 Da må jo håret under barberes av, der blir kanskje litt drastisk for en reise? Anonymkode: a1c64...672
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da må jo håret under barberes av, der blir kanskje litt drastisk for en reise? Anonymkode: a1c64...672 Hvis det er noe særlig hår under, det sa ikke TS noe om. Anonymkode: 8e38d...6a4
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis det er noe særlig hår under, det sa ikke TS noe om. Anonymkode: 8e38d...6a4 Hvis TS bruker clips nå så må det jo være en del hår under. Anonymkode: a1c64...672
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis TS bruker clips nå så må det jo være en del hår under. Anonymkode: a1c64...672 Ja jeg aner ikke hvordan tupéer festes. Tenkte kanskje det kunne klipses fast i håret på sidene. Anonymkode: 8e38d...6a4
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja jeg aner ikke hvordan tupéer festes. Tenkte kanskje det kunne klipses fast i håret på sidene. Anonymkode: 8e38d...6a4 Det kan jo hende det er på sidene håret mangler? En hårdel kan dekke hårtap hvorsomhelst på hodet. Anonymkode: e6dd2...f6e
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det kan jo hende det er på sidene håret mangler? En hårdel kan dekke hårtap hvorsomhelst på hodet. Anonymkode: e6dd2...f6e TS får oppklare hvor det er håret mangler da. Anonymkode: 8e38d...6a4
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): TS får oppklare hvor det er håret mangler da. Anonymkode: 8e38d...6a4 Det spiller ingen rolle for spørsmålet. Anonymkode: e6dd2...f6e
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det spiller ingen rolle for spørsmålet. Anonymkode: e6dd2...f6e Jo, det spiller absolutt en rolle for om det finnes alternative måter å feste den på. Anonymkode: 8e38d...6a4
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #12 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jo, det spiller absolutt en rolle for om det finnes alternative måter å feste den på. Anonymkode: 8e38d...6a4 "Jeg må nødt til å ha hårerstatning med klips - piper det eller ikke?" Anonymkode: 73c3c...5d0
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #13 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): "Jeg må nødt til å ha hårerstatning med klips - piper det eller ikke?" Anonymkode: 73c3c...5d0 Ja, gud forby at man tenker utenfor boksen for å foreslå en løsning TS kanskje ikke hadde tenkt på. Anonymkode: 8e38d...6a4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå