Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det bare hos meg mørkt tema ikke virker?

Windows 10/Firefox. Når jeg klikker på hjulet der jeg kan velge mørkt/lyst tema, blir jeg bare sendt til toppen av siden.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei @Zenobia.

Nattmodus-funksjonen er noe teknisk ansvarlig @TSP har utviklet og integrert i forumet, så jeg kan dessverre ikke fortelle mye om den eller hva som skjer. Jeg vet at vi venter en større teknisk oppdatering i nærmere fremtid, og kan spekulere i om det kan ha sammenheng med det å gjøre, men vet ikke noe sikkert. For tiden har @Forumansvarlig ferie, så jeg tagger @Forumassistent i tilfelle hun vet noe mer eller kan få håndtert det.

Rhodiola, admin.

• Liker 1
Skrevet

Vil bare tilføye: Mørkt tema fungerer på nettbrett (Android/Firefox) og mobil (android/Firefox).

Håper det bare er en pekefeil i windows-koden (hjulet responderer jo, det bare tar meg til toppen av siden istedenfor å skifte til mørkt tema)

• Liker 2
  • 3 uker senere...
Skrevet

Noen som er tilbake fra ferie snart? 

Håper dette bare er en liten feil, siden mørkt tema funker både på mobil og nettbrett (Android)

Funker mørkt tema for Apple-brukere? Mac, iphone, ipad ...

• Nyttig 1
Skrevet
Zenobia skrev (17 timer siden):

Noen som er tilbake fra ferie snart? 

Håper dette bare er en liten feil, siden mørkt tema funker både på mobil og nettbrett (Android)

Funker mørkt tema for Apple-brukere? Mac, iphone, ipad ...

Da har jeg snakket med teknisk og det skal være i orden. Fungerer det hos deg nå? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Forumansvarlig skrev (5 timer siden):

Da har jeg snakket med teknisk og det skal være i orden. Fungerer det hos deg nå? 

:juhu: Ja! Tusen takk :thankyou:

Endret av Zenobia

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...