Zenobia Skrevet 12. juni #1 Skrevet 12. juni Er det bare hos meg mørkt tema ikke virker? Windows 10/Firefox. Når jeg klikker på hjulet der jeg kan velge mørkt/lyst tema, blir jeg bare sendt til toppen av siden. 1
Rhodiola Skrevet 13. juni #2 Skrevet 13. juni Hei @Zenobia. Nattmodus-funksjonen er noe teknisk ansvarlig @TSP har utviklet og integrert i forumet, så jeg kan dessverre ikke fortelle mye om den eller hva som skjer. Jeg vet at vi venter en større teknisk oppdatering i nærmere fremtid, og kan spekulere i om det kan ha sammenheng med det å gjøre, men vet ikke noe sikkert. For tiden har @Forumansvarlig ferie, så jeg tagger @Forumassistent i tilfelle hun vet noe mer eller kan få håndtert det. Rhodiola, admin. 1
Zenobia Skrevet 17. juni Forfatter #3 Skrevet 17. juni Vil bare tilføye: Mørkt tema fungerer på nettbrett (Android/Firefox) og mobil (android/Firefox). Håper det bare er en pekefeil i windows-koden (hjulet responderer jo, det bare tar meg til toppen av siden istedenfor å skifte til mørkt tema) 2
Zenobia Skrevet onsdag kl. 14:22 Forfatter #4 Skrevet onsdag kl. 14:22 Noen som er tilbake fra ferie snart? Håper dette bare er en liten feil, siden mørkt tema funker både på mobil og nettbrett (Android) Funker mørkt tema for Apple-brukere? Mac, iphone, ipad ... 1
Forumansvarlig Skrevet torsdag kl. 07:58 #5 Skrevet torsdag kl. 07:58 Zenobia skrev (17 timer siden): Noen som er tilbake fra ferie snart? Håper dette bare er en liten feil, siden mørkt tema funker både på mobil og nettbrett (Android) Funker mørkt tema for Apple-brukere? Mac, iphone, ipad ... Da har jeg snakket med teknisk og det skal være i orden. Fungerer det hos deg nå? 1 1
Zenobia Skrevet torsdag kl. 13:50 Forfatter #6 Skrevet torsdag kl. 13:50 (endret) Forumansvarlig skrev (5 timer siden): Da har jeg snakket med teknisk og det skal være i orden. Fungerer det hos deg nå? Ja! Tusen takk Endret torsdag kl. 13:51 av Zenobia
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå