AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Alene så er han varm, myk og oppmerksom. Når andre er til stede er han kjølig og avvisende, mot kun meg. Jeg blir usikker og forvirret. Hva tenker dere? Anonymkode: 00bb8...4d2
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Kanskje han ikke vil at noen skal se at han liker deg? Høres umoden ut.. Anonymkode: 4dca3...b44 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden Du er ikke et kjæresteemne for han, kun 'god nok' bak skjulte dører. Anonymkode: cf873...2a2 4
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Alene så er han varm, myk og oppmerksom. Når andre er til stede er han kjølig og avvisende, mot kun meg. Jeg blir usikker og forvirret. Hva tenker dere? Anonymkode: 00bb8...4d2 Hva tenker du selv? Det er jo interessant informasjon om man skal spekulere ettersom du burde ha en eller annen magefølelse. Anonymkode: e00c0...e7a
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden Kanskje han er redd for at andre skal merke at han liker deg. Anonymkode: 528d3...7ce
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Alene så er han varm, myk og oppmerksom. Når andre er til stede er han kjølig og avvisende, mot kun meg. Jeg blir usikker og forvirret. Hva tenker dere? Anonymkode: 00bb8...4d2 At han liker oppmerksomheten du gir han, men han er redd andre skal tro det er noe mellom dere. Anonymkode: c2957...7ca 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Alene så er han varm, myk og oppmerksom. Når andre er til stede er han kjølig og avvisende, mot kun meg. Jeg blir usikker og forvirret. Hva tenker dere? Anonymkode: 00bb8...4d2 Hadde holdt meg unna 👍🏼 Anonymkode: 22c58...466 2
AnonymBruker Skrevet 40 minutter siden #8 Skrevet 40 minutter siden Kanskje han vil skjule forholdet fordi han flørter eller holder på med flere samtidig? Du finner langt bedre folk enn dette. Anonymkode: e1b65...f21 1
AnonymBruker Skrevet 36 minutter siden #9 Skrevet 36 minutter siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Alene så er han varm, myk og oppmerksom. Når andre er til stede er han kjølig og avvisende, mot kun meg. Jeg blir usikker og forvirret. Hva tenker dere? Anonymkode: 00bb8...4d2 Dødsforelsket og mental alder på 16. Anonymkode: e2269...f9a
AnonymBruker Skrevet 35 minutter siden #10 Skrevet 35 minutter siden Typisk fuckboy Anonymkode: ab3e2...fcf 1
AnonymBruker Skrevet 23 minutter siden #11 Skrevet 23 minutter siden Knulledokke? Anonymkode: 0f5d2...cf2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå