AnonymBruker Skrevet 12. juni #1 Skrevet 12. juni I slutten av februar i år ble jeg "bitt" av en hund. Skriver bitt i anførselstegn fordi det var mer et risp enn et skikkelig bitt. Fikk et bittelite arr som først var lyserosa, og plaget meg ikke. Arret er på undersiden av haka så det er ikke veldig synlig, men vises om jeg holder hodet helt bent/rett fram. I det siste har arret blitt hvitt og ser ut som en overmoden kvise. Noen som hvorfor arr blit hvite, og om det er sannsynlig at dette vil endre seg og bli mindre synlig med tiden? Det ser jo slettes ikke bra ut 🙈 Har vurdert å kjøpe en skalpell og lage et lite snitt for å se om jeg kan klemme ut noe "talg" eller noe, men det er kanskje ikke så lurt 🤭 Bilde: Anonymkode: 44b9d...957
forkjølajente Skrevet 12. juni #3 Skrevet 12. juni (endret) Feil tråd Endret 12. juni av forkjølajente
AnonymBruker Skrevet 12. juni #4 Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Mmmm… prøvd å klemme den? Anonymkode: 1264c...290 Ja, men det kommer ingenting ut. Kjennes "hardt" ut på en måte. Kjennes ikke ut som en kvise egentlig.. Anonymkode: 44b9d...957
AnonymBruker Skrevet 12. juni #5 Skrevet 12. juni Jeg har fått noe liknende i et arr! Nå ligner det på en vorte 😅 jeg skjønner fortsatt ikke om det er noe rart arrvev eller en faktisk vorte… Anonymkode: 46102...dc8
AnonymBruker Skrevet 12. juni #6 Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg har fått noe liknende i et arr! Nå ligner det på en vorte 😅 jeg skjønner fortsatt ikke om det er noe rart arrvev eller en faktisk vorte… Anonymkode: 46102...dc8 Så snodig 🤔 Jeg vurderer rett og slett å bestille meg en legetime for å få en mening av en lege selv om det er rent kosmetisk og det muligens er litt "overkill" for noe så lite🙈 Anonymkode: 44b9d...957
AnonymBruker Skrevet 13. juni #7 Skrevet 13. juni Anbefaler deg å gå til privat hudlege. Da kan du få et klart svar på hvorfor det ble slik og også få fjernet det. Det er meget usannsynlig at fastlegen kan gjøre noe med dette, og han vil nok heller ikke henvise deg videre. Anonymkode: 2c584...db3
AnonymBruker Skrevet 13. juni #8 Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (7 timer siden): Så snodig 🤔 Jeg vurderer rett og slett å bestille meg en legetime for å få en mening av en lege selv om det er rent kosmetisk og det muligens er litt "overkill" for noe så lite🙈 Anonymkode: 44b9d...957 IKKE gå til fastlegen i allefall, for alt mulig relatert i ansiktet eller nær, hudlege absolutt. og jeg ville i allefall ikke skåret eller klemt dette i stykker selv, vent og snakk med hudlege. Du må sikkert bestille privat som noen sier, ventetid på sykehuset er ofte lang. Anonymkode: 3760c...119
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå