AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Skrevet 12 timer siden Hvilken AI er best? Bruker ChatGPT, pro. Men er åpen for andre løsninger. Anonymkode: 60a8d...28c
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #2 Skrevet 12 timer siden Jeg liker Gemini pro best, synes ChatGPT blir så moraliserende i blant. Anonymkode: 69846...f5c
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Skrevet 11 timer siden Det er egentlig ikke kjempestor forskjell om du bruker de riktig. Med Chatgpt får du pdd veldig mye for pengene, men den må tweakes godt. Claude har fått nye betalingsordninger og er ganske dyrt i forhold imo. Gemini bruker jeg sjeldent, men virker ok som de andre. Les litt på forskningen rundt LLM så vil du f.eks. finne at det er viktigere å spesifisere hva den ikke skal gjøre enn hva den skal gjøre. Anonymkode: a3499...fd8
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Skrevet 10 timer siden Spørs hva du skal bruke den til, og deretter også hvilken modell som brukes. F.eks bruker Gemini litt privat, der funker Flash helt ok til f.eks budsjettering, sparring om trening og kostholdsplan m.m. Men jeg bruker også Claude på jobb, og modellen Sonnet fungerer helt fint til enkle sparreoppgaver, spørsmål og vurderinger, mens jeg bruker Opus hvis den skal utføre større tenkende oppgaver eller bygging. Anonymkode: 35502...b2e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå