Gå til innhold

Elle Interiør - smartinger?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

For ca. 1 år siden kjøpte jeg 10 utgaver (eller noe slikt) av Elle interiør i bursdagsgave til en venn. Dette var et konsept de reklamerte for i bladet. Jeg sendte inn en slik liten lapp som var lagt inn i bladet, hvor jeg bestilte gaven til vennen min. Litt senere kom det en giro i posten, som jeg selvfølgelig betalte.

Ett år er gått, og nå er det kommet en ny regning i posten - en regning for mitt Elle-abonnement.... Men dette er jo bare bullshit! Det var helt soleklart at jeg kun bestilte det antall blad som stod på lappen jeg sendte inn - jeg tegnet ikke noe ordinært abonnement! ... Men de prøver seg.

Jeg har blitt utsatt for det samme med KK tidligere. Den gangen sendte jeg brev til forbrukerombudet, hvorpå KK beklaget så meget "svikten i rutinene".

Jeg fatter ikke at de som jobber i slike blader gidder å synke så dypt.

Sirit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja dette har jeg også vært borti. Gjør det samme som du gjorde med KK-problemene dine du. De kan ikke få holde på med denne snikinga i fred!!

Trifolii

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Men pleier det ikke stå med pytteliten skrift at abbonementet løper til det blir sagt opp??

Er forøvrig ganske enig i at det er slitsomt med overivrige selgere (om det er bokklubber, lodd eller ukeblader) som aldri gir slipp på navnet ditt!!

Hilsen Lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg synes det er helt greit at de gjør det på den måten.

Da slipper du å ringe og be om ny regning hvis du vil fortsette abonnementet og du får heller ingen purring om du ikke betaler. Da oppfatter de at du ikke vil fortsette.

Problemet er bare når det gjelder presenter, dvs et abonnement som man gir bort. Helt enig at det er sleipt å sende ny regning til deg da. Istedenfor kunne de forsøkt seg på å sende regning til hun som mottok bladene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...