Perine Skrevet 12. juni #1 Skrevet 12. juni Jeg synes det dukker opp så mye rart rundt dette arrangementet, og hører stadig om deltakerland som ikke får innreisetillatelse, enkeltspillere og en dommer, slipper ikke inn i landene som arrangerer kampene. Når en av spillerne ikke slipper inn, så kan det antakelig påvirke utfallet av kampene. Skal politikerne avgjøre årets VM? Hvorfor hadde ikke Fifa(?) avklart dette på forhånd? Man kan jo lure på hva som er vitsen. Nå står det om Thomas Partey nektet innreise til Canada – mister Ghanas første VM-kamp og det har vært mange andre saker om supportere, frykten for ICE, billettprisene og masse annet. Jeg følger ikke med på sporten, men får jo med meg en del av "støyen" via media. Det er jo et gigantisk arrangement, og sikkert ikke lett å finne et nøytralt sted å arrangere det på, men dette her fungerer vel ganske dårlig? Hva reagerer dere på?
Bacteria Skrevet 13. juni #2 Skrevet 13. juni Det har vært reaksjoner på at amerikanerne drar i gang et svært show i pausen. Etter modell av Super bowl. Dette er helt fremmed for europeisk fotball. Ellers var det jo buing når «the Islamic republic of Iran» sitt flagg ble bært inn. Det gamle «løve og sol» flagget som dissidenter bruker er forbudt å vifte med.
sommermor Skrevet 14. juni #3 Skrevet 14. juni Thomas Partey nektes visum rett og slett fordi han er tiltalt for 5 tilfeller av voldtekt. 6 1
Bacteria Skrevet 14. juni #4 Skrevet 14. juni sommermor skrev (17 minutter siden): Thomas Partey nektes visum rett og slett fordi han er tiltalt for 5 tilfeller av voldtekt. B Hulsker kom vel ikke inn heller. Han er vel også dømt for noe, var det ikke noe rasismerelatert? Kan bare glemme å komme inn i US hvis du er straffedømt.
NordicViking Skrevet 14. juni #5 Skrevet 14. juni sommermor skrev (3 timer siden): Thomas Partey nektes visum rett og slett fordi han er tiltalt for 5 tilfeller av voldtekt. Han er nektet visum til Canada. I følge canadiske myndigheter kan den som har begått eller er dømt for en forbrytelse bli nektet adgang til landet. Partey er tiltalt, men han er ikke dømt. Men det rare er at han har fått visum til USA! Han kan derfor spille kamper i Boston og Philadelphia, men ikke i Toronto. 2
Blikket Skrevet 14. juni #6 Skrevet 14. juni NordicViking skrev (7 timer siden): Han er nektet visum til Canada. I følge canadiske myndigheter kan den som har begått eller er dømt for en forbrytelse bli nektet adgang til landet. Partey er tiltalt, men han er ikke dømt. Men det rare er at han har fått visum til USA! Han kan derfor spille kamper i Boston og Philadelphia, men ikke i Toronto. Det er mulig at Canada ser strengere på at han er tiltalt enn det USA gjør. Han er ennå ikke dømt, og har hørt før og at Canada muligens er ennå strengere med Visum i forhold til slike forhold enn USA.
Stina234 Skrevet 6. juli #8 Skrevet 6. juli Trump sin innblanding i rødt kort saken. Jeg blir helt oppgitt, for noen korrupte egoister både Trump og Gianni. 4
Bacteria Skrevet 6. juli #9 Skrevet 6. juli Stina234 skrev (11 minutter siden): Trump sin innblanding i rødt kort saken. Jeg blir helt oppgitt, for noen korrupte egoister både Trump og Gianni. Hvis dette stemmer er det helt krise. Skammelig. Men vi vet jo at Trump er i særklasse korrupt. 1 1
NordicViking Skrevet 6. juli #11 Skrevet 6. juli Stina234 skrev (2 timer siden): Trump sin innblanding i rødt kort saken. Jeg blir helt oppgitt, for noen korrupte egoister både Trump og Gianni. Den engelske spilleren Jarell Quansah ble utvist etter en VAR-sjekk i kampen mellom England og Mexico. Betyr det at hans straff nå kan gjøres betinget, slik at han kan brukes i kampen mellom Norge og England? Hvis England får avslag på en anke, så kan de bare vise til hva som skjedde med den amerikanske spilleren. 1
Bacteria Skrevet 6. juli #12 Skrevet 6. juli https://vm.tiktok.com/ZNRE1FY2h/ Denne må sees. Er på TikTok da 😝 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå