AnonymBruker Skrevet fredag kl. 19:13 #1 Skrevet fredag kl. 19:13 Føler jeg konstant tenker på nakken min og da får jeg enda mer vondt, hvordan skal jeg klare og slappe av i den:(? Anonymkode: f4adc...232
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 19:19 #2 Skrevet fredag kl. 19:19 Jeg gjorde noen rolige bevegelsesøvelser som hjalp meg veldig. Du kan kontakte en fysioterapeut for å få noen øvelser tilpasset deg. Ellers finner man jo også mye nyttig på YouTube. Anonymkode: 917a4...52c
Bendit Skrevet fredag kl. 19:30 #3 Skrevet fredag kl. 19:30 Varmepute fra clas ohlson , koster cirka 500 kr. (Ikke massasje, bare varme)😊
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:58 #4 Skrevet fredag kl. 21:58 Fysio, lege og kiro. Anonymkode: 4d929...9aa
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 22:02 #5 Skrevet fredag kl. 22:02 Kanskje du har mange muskelknuter. Verdt å betale noen runder med rygg og nakkemassasje? Anonymkode: 9564c...997
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 14:32 #6 Skrevet lørdag kl. 14:32 Jeg har stiv nakke, ikke fordi jeg tenker på den, men fordi den er stiv. Det som hjelper meg: - Varmeflaske i nakken/varmepute man varmer i mikroen - Massasjepute med varme (min er fra Enklere liv) - Kiropraktor og øvelser Anonymkode: 5f450...de8 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 15:47 #7 Skrevet lørdag kl. 15:47 Distraher deg selv slik at du ikke tenker på den? Ta et aktivt valg om å ikke fokusere på den? Jeg har veldig nytte av trening, øvelser, og en time til massasje i ny og ne. Massasjen gjør meg bevisst på hvor spenningene sitter slik at jeg kan jobbe med dem selv. Anonymkode: bca1f...23e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå