AnonymBruker Skrevet 12. juni #1 Skrevet 12. juni Jeg dater en mann, han har en profosjonell jobb, men merker han reiser rundt mye på lange strekninger. Hva hadde dere tenkt om dere datet en mann som gjorde det? Jeg synes han virker litt shady, og hemlighetsfull. Tar han litt useriøs også. Snart 40 år. Anonymkode: 3639c...2c9
AnonymBruker Skrevet 12. juni #2 Skrevet 12. juni Det er ihvertfall ikke noe godt utgangspunkt for noe hvis du synes han virker shady, hvorfor fortsetter du å date han? Anonymkode: 69ca5...6cc 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni #3 Skrevet 12. juni Det er din usikkerhet på at han har en kvinne i hver havn han reiser til. Det beste for deg er nok å finne han som jobber fra 8 til 4 og kommer rett hjem etter arbeid, ser på dagsnytt 18 og debatten kl 21 og går og legger seg kl 2234 hver kveld, hverdag som helg, og som ikke har et sosialt liv eller historie. Anonymkode: 99342...d20 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni #4 Skrevet 12. juni Hva jeg hadde tenkt om en mann som reiser en del i jobben? Det er mange som gjør det. Hva du mener med shady og hemmelighetsfull er umulig gjette seg til. Men det er dårlig gjort av deg å date han om du ikke tar han seriøst. Anonymkode: d94fa...5e3 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni #5 Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg dater en mann, han har en profosjonell jobb, men merker han reiser rundt mye på lange strekninger. Hva hadde dere tenkt om dere datet en mann som gjorde det? Jeg synes han virker litt shady, og hemlighetsfull. Tar han litt useriøs også. Snart 40 år. Anonymkode: 3639c...2c9 Det er milliarder av mennesker der ute, ts. Du skylder ingen av dem verken en real sjanse, en sjanse til eller så mye som et «hei». Menn er i tillegg den uten sidestykke mest voldelige og emosjonelt ustabile gruppen i samfunnet. Er du noe annet enn helt sikker på en mann? Dropp han. Finnes flere fisk, om du vil ha fisk. (Ikke ta til takke med rotten fangst, liksom). Og om du ikke finner annet enn rotten fangst? Du er, rent statistisk sett, bedre stilt som singel kvinne enn som kvinne i et alt annet enn utmerket forhold (og selv da er du bedre tjent som særboer). Anonymkode: 7f37b...2fb
AnonymBruker Skrevet 12. juni #6 Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg dater en mann, han har en profosjonell jobb, men merker han reiser rundt mye på lange strekninger. Hva hadde dere tenkt om dere datet en mann som gjorde det? Jeg synes han virker litt shady, og hemlighetsfull. Tar han litt useriøs også. Snart 40 år. Anonymkode: 3639c...2c9 Jeg synes det er shady med folk som har rettskriving som en 12-åring og som legger ut teite innlegg for å skape en diskusjon ut av ingenting. Hva er en "profesjonell jobb", forresten? Alle betalte jobber er per definisjon profesjonelle. Anonymkode: 5c259...a78 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå