Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ok, jeg gruer meg litt. Det er allerede fotball overalt i alle medier. Samtidig, det er stas at Norge har greid å kvalifisere seg. 28 år siden sist. 

For egen del, hadde en stor opplevelse for 28 år siden. Befant meg i Paris under finalen mellom Brasil og Frankrike. Sto foran hoved rådhuset hvor der var storskjerm, sammen med tusenvis av franskmenn. Stemningen var til å ta og føle på. Så vant Frankrike. Hele byen eksploderte. En fantastisk opplevelse. 

Nå vet vi ikke hvor langt Norge kommer, jeg skal iallfall se de kampene. Har dog bakgrunn fra Trondheim og Rosenborg, så fotball er en vanesak for meg. 

Hvor mange av dere andre her inne er opptatt av VM?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La oss ta litt historie. Norge har et skrekkelig lavt antall deltakelser i fotball vm. 1938 - 1994 - 1998 - 2026.

Tror ikke folk helt forstår akkurat hvor stort det er for Norge å spille i vm nå. Det snakkes om 28 år, men før 1994 ble det nok snakket om 56 år. Man kunne risikere å leve et helt liv og daue uten å se Norge spille i vm, lol. 

• Nyttig 1
Skrevet

Her har Mannen og jeg gledet oss i flere uker allerede 😄

...og... Rosenborg ❤️

Skrevet

Jeg er opptatt av fotball generelt ikke bare VM-

Barcelona, Spania ♥️

AnonymBruker
Skrevet

Juhu! Go fotball 😎 Alenemor her med fotballgale gutter i barneskolealder. De gleder seg veldig og jeg prøver å sette meg inn i fotball greier og få oversikt over kamper. De må få se alle kampene når de er så interessert tenker jeg. Selv må jeg bare prøve å forstå hvor stort det tydeligvis er for mange. Så ja! Vi er klare! Alt for barna! Alt for Norge! 🇳🇴🇳🇴🇳🇴 

Anonymkode: be9df...a4d

Skrevet

Hvorfor gruer du deg? ❤️

selv kunne jeg ikke brydd meg mindre, ikke mannen heller 😅 men plages ikke noe av det, bare hører at det er litt ekstra prat om det.

AnonymBruker
Skrevet

Ser du ikke at vi allerede har en stor VM-tråd? 

Anonymkode: e7255...a97

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ser du ikke at vi allerede har en stor VM-tråd? 

Anonymkode: e7255...a97

Finn på noe annet enn å leke moralpoliti. 

La dama få opprette de trådene hun ønsker. Hun er et lyspunkt på KG. 

Anonymkode: 6e102...055

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...