AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Skrevet 12 timer siden Greit det, men jeg takket nei. Siden det stod at man kunne ta barna sine med seg. Jeg trodde det skulle være en sosial sammenkomst for kolleger, ikke kolleger med barn. Hadde dere gått? Anonymkode: 41888...7cd
Kålrota Skrevet 12 timer siden #2 Skrevet 12 timer siden Det er vel for at det skal være lettere å få det til, kanskje? Ja, jeg hadde reist. Dog uten barna, som alle er voksne. 10 2
Mezzosoprena Skrevet 12 timer siden #3 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Greit det, men jeg takket nei. Siden det stod at man kunne ta barna sine med seg. Jeg trodde det skulle være en sosial sammenkomst for kolleger, ikke kolleger med barn. Hadde dere gått? Anonymkode: 41888...7cd Jeg tror jeg hadde gått, jeg er veldig fleksibel på at andre kan organisere sine sammenkomster akkurat slik de selv ønsker. Hvis det er noe spesielt jeg vil i en slik anledning så får jeg invitere selv da 🙂 8
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #4 Skrevet 12 timer siden Ja, jeg hadde gått. Jeg har da ikke noe i mot kollegaers barn. Anonymkode: 8bc92...4c3 6 2
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #5 Skrevet 12 timer siden Fint med alle alternative opplegg, for de som ikke er så opptatt av den vanlige fylla. Anonymkode: 4de1d...4c2 9 1 3
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #6 Skrevet 12 timer siden Jeg hadde gått, men så liker jeg både barn og en uformell stemning. Anonymkode: 3dcbc...899 6 1
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #7 Skrevet 12 timer siden Kanskje hun har en fin hage som passer bra for barn? Og tenkte det er lettere treffes når man kan ha med barna. Anonymkode: 8bcb9...477 6 1
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #8 Skrevet 12 timer siden Så koselig 😍 fin måte å knytte litt bånd tenker jeg, og en slipper drikkepresset. Anonymkode: ff0c1...738 7 6
Verbena Skrevet 12 timer siden #9 Skrevet 12 timer siden (endret) Jeg hadde gått, Men latt mine store barn være hjemme Hadde det blitt grilling hadde jeg gjerne ville tatt meg et glass vin eller to. Men det er kanskje ikke ønskelig av kollegaen din? Endret 12 timer siden av Verbena 2
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #10 Skrevet 12 timer siden Nei, det er over min "private grense" i jobbsammenheng å ha noe med kollegenes barn å gjøre.. Anonymkode: ac260...3cb
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #11 Skrevet 12 timer siden TS: Opprettet du dette innlegget fordi du lurte på om du burde sagt noe da en ansatt med barn ikke fikk lov til å komme på sommeravslutningen? Shame on you. Anonymkode: 306f8...3f2
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #12 Skrevet 12 timer siden Jeg har små barn og hadde ikke vært kjempegira på å ha dem med, eller møte andres barn Sosiale sammenkomster med barn er noe annet enn kollegatreff synes jeg Anonymkode: 3a1dd...29a 5
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #13 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): TS: Opprettet du dette innlegget fordi du lurte på om du burde sagt noe da en ansatt med barn ikke fikk lov til å komme på sommeravslutningen? Shame on you. Anonymkode: 306f8...3f2 Hæ nei, føler det kommer til å bli mer som en familesamenkomst. Anonymkode: 41888...7cd
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #14 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har små barn og hadde ikke vært kjempegira på å ha dem med, eller møte andres barn Sosiale sammenkomster med barn er noe annet enn kollegatreff synes jeg Anonymkode: 3a1dd...29a Ja, nettopp. Anonymkode: 41888...7cd
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #15 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hæ nei, føler det kommer til å bli mer som en familesamenkomst. Anonymkode: 41888...7cd Du vet at en person med baby som må ta med babyen sin fordi man fullammer, sannsynligvis bare hadde blitt værende en times tid? Så kan de andre fortsette fyllerølpet sitt. Er ikke som at verken kolleger eller en baby i barnevogn tar skade av å være tilstede på samme sted. Dette er ekskludering, ironisk sant? Anonymkode: 306f8...3f2
Hedda79 Skrevet 12 timer siden #16 Skrevet 12 timer siden Så hyggelig og raust gjort av kollegaen din å invitere hjem til grilling. Jeg hadde nok gått, men deltatt uten barn. At noen andre tar med barna sine hadde ikke plaget meg, og jeg synes det er fint at arrangementet er lagt opp slik at flest mulig kan være med. 2
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #17 Skrevet 12 timer siden Tanken er god , men jeg er for introvert til sånt, og det blir ikke bedre med barn. Anonymkode: 41888...7cd 2
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #18 Skrevet 12 timer siden Hadde ikke gått Anonymkode: 328e6...405
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #19 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du vet at en person med baby som må ta med babyen sin fordi man fullammer, sannsynligvis bare hadde blitt værende en times tid? Så kan de andre fortsette fyllerølpet sitt. Er ikke som at verken kolleger eller en baby i barnevogn tar skade av å være tilstede på samme sted. Dette er ekskludering, ironisk sant? Anonymkode: 306f8...3f2 Det er vel neppe snakk om bare babyer her, men barn Anonymkode: 3a1dd...29a
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #20 Skrevet 11 timer siden For et fantastisk initiativ. Gi den personen en klapp på skulderen fra meg og si kudos for godt initiativ. Ps! Det er ikke alle som får barnepass, defor er initiativet bra. I tillegg er det en god bonus for hele familien som får delta i forelderens arbeidsliv.. Er selv oppvokst med dette hvor far inviterte sine kollegaer med familie og har bare godt å si om det. Anonymkode: c01bd...731 2 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå