AnonymBruker Skrevet i går, 10:05 #1 Skrevet i går, 10:05 En liten Norgespakke ble sendt til meg på onsdag-for 2 dager siden. Hadde bestilt en dyr salve som jeg er avhengig av som de var utsolgt for her på apoteket, så jeg måtte bestille den fra et annet apotek i en annen landsdel. Fikk melding i post-appen både på onsdag og i går, at pakken ville komme til meg mandag 15 juni. Syntes det var lang tid, men Posten er jo treg. Siden det skulle ta å lang tid, hadde jeg ikke nok salve igjen til mandag, så måtte kjøpe en lignende salve som ikke er i nærheten av å være så bra, på apoteket her som jeg måtte bruke i mellomtiden. I dag tidlig fikk jeg melding om at pakken lå i postkassen min😯og jeg skjønner ikke hvorfor posten kan sende ut én melding, for så gjøre noe helt annet. Irriterende å ha brukt penger på denne dyre salven, som jeg ikke hadde kjøpt hvis jeg hadde visst at salven kom i dag. Anonymkode: 75387...273
AnonymBruker Skrevet i går, 13:11 #2 Skrevet i går, 13:11 AnonymBruker skrev (3 timer siden): En liten Norgespakke ble sendt til meg på onsdag-for 2 dager siden. Hadde bestilt en dyr salve som jeg er avhengig av som de var utsolgt for her på apoteket, så jeg måtte bestille den fra et annet apotek i en annen landsdel. Fikk melding i post-appen både på onsdag og i går, at pakken ville komme til meg mandag 15 juni. Syntes det var lang tid, men Posten er jo treg. Siden det skulle ta å lang tid, hadde jeg ikke nok salve igjen til mandag, så måtte kjøpe en lignende salve som ikke er i nærheten av å være så bra, på apoteket her som jeg måtte bruke i mellomtiden. I dag tidlig fikk jeg melding om at pakken lå i postkassen min😯og jeg skjønner ikke hvorfor posten kan sende ut én melding, for så gjøre noe helt annet. Irriterende å ha brukt penger på denne dyre salven, som jeg ikke hadde kjøpt hvis jeg hadde visst at salven kom i dag. Anonymkode: 75387...273 Men du skal vel ikke slutte å bruke den når den ene er tom? Da har du jo allerede til neste runde. Ikke lett å gjøre folk fornøyde. Det blir galt enten de er raske eller trege. Og leveringstiden er bare estimert. Anonymkode: 31ced...523 4
AnonymBruker Skrevet i går, 13:15 #3 Skrevet i går, 13:15 De gjør så godt de kan. Av og til går det jammen fortere også. Men, neste gang kjøper du 2 salver, så har du en i backup Anonymkode: 9445e...5e5 3
AnonymBruker Skrevet i går, 13:25 #4 Skrevet i går, 13:25 Det er jo bare å la være å hente den før til mandag, så slipper du å bli skuffet over at de klarte å levere den tidligere. Anonymkode: 3fbcb...dd1 5 3
AnonymBruker Skrevet i går, 13:33 #5 Skrevet i går, 13:33 Sjeldent man hører at folk klager over at noe blir levert tidligere enn antatt, noen liker bare å være misfornøyde🤣🤣 Anonymkode: 8aa48...679 5
Hedda79 Skrevet i går, 13:41 #6 Skrevet i går, 13:41 (endret) Leveringsdatoene i appen er jo ofte bare estimater, og noen ganger går transporten raskere enn beregnet. Jeg tror også Posten får færre klager ved å være litt på den sikre siden og sette estimert leveringstid litt senere, fremfor å love en tidlig levering som de kanskje ikke klarer å holde. Da er det nok bedre at folk blir positivt overrasket når pakken kommer før tiden. Den ene salven kan du jo spare til senere. Forresten - hvis du er så avhengig av salven, hvorfor kjøpte du den ikke bare i butikk først som sist? Endret i går, 13:43 av Hedda79 la til noe 1
AnonymBruker Skrevet i går, 13:50 #7 Skrevet i går, 13:50 Ånei, pakken kom 1 virkedag tidligere enn estimert 😱 Her må regjeringen på banen. Postsjefen må gå! Anonymkode: b588a...785 5
AnonymBruker Skrevet i går, 13:53 #8 Skrevet i går, 13:53 Nei guri man skal jaggu klage over at det kommer for raskt også! Anonymkode: 41276...882 3
AnonymBruker Skrevet i går, 13:58 #9 Skrevet i går, 13:58 Du fikk den en dag før. Hvilken krise…. Anonymkode: 0e0a5...cd9
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #10 Skrevet 7 timer siden Én virkedag før antakelig leveringsdato er ingen rot… Anonymkode: 3b3d2...a3b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå