Gå til innhold

Posten roter med leveringstider

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En liten Norgespakke ble sendt til meg på onsdag-for 2 dager siden.

Hadde bestilt en dyr salve som jeg er avhengig av som de var utsolgt for her på apoteket, så jeg måtte bestille den fra et annet apotek i en annen landsdel.

Fikk melding i post-appen både på onsdag og i går, at pakken ville komme til meg mandag 15 juni.

Syntes det var lang tid, men Posten er jo treg.

Siden det skulle ta å lang tid, hadde jeg ikke nok salve igjen til mandag, så måtte kjøpe en lignende salve som ikke er i nærheten av å være så bra, på apoteket her som jeg måtte bruke i mellomtiden.

I dag tidlig fikk jeg melding om at pakken lå i postkassen min😯og jeg skjønner ikke hvorfor posten kan sende ut én melding, for så gjøre noe helt annet.

Irriterende å ha brukt penger på denne dyre salven, som jeg ikke hadde kjøpt hvis jeg hadde visst at salven kom i dag.

Anonymkode: 75387...273

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

En liten Norgespakke ble sendt til meg på onsdag-for 2 dager siden.

Hadde bestilt en dyr salve som jeg er avhengig av som de var utsolgt for her på apoteket, så jeg måtte bestille den fra et annet apotek i en annen landsdel.

Fikk melding i post-appen både på onsdag og i går, at pakken ville komme til meg mandag 15 juni.

Syntes det var lang tid, men Posten er jo treg.

Siden det skulle ta å lang tid, hadde jeg ikke nok salve igjen til mandag, så måtte kjøpe en lignende salve som ikke er i nærheten av å være så bra, på apoteket her som jeg måtte bruke i mellomtiden.

I dag tidlig fikk jeg melding om at pakken lå i postkassen min😯og jeg skjønner ikke hvorfor posten kan sende ut én melding, for så gjøre noe helt annet.

Irriterende å ha brukt penger på denne dyre salven, som jeg ikke hadde kjøpt hvis jeg hadde visst at salven kom i dag.

Anonymkode: 75387...273

Men du skal vel ikke slutte å bruke den når den ene er tom? Da har du jo allerede til neste runde. 
Ikke lett å gjøre folk fornøyde. Det blir galt enten de er raske eller trege. Og leveringstiden er bare estimert. 

Anonymkode: 31ced...523

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

De gjør så godt de kan. 

Av og til går det jammen fortere også. 

Men, neste gang kjøper du 2 salver, så har du en i backup

Anonymkode: 9445e...5e5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo bare å la være å hente den før til mandag, så slipper du å bli skuffet over at de klarte å levere den tidligere.

Anonymkode: 3fbcb...dd1

• Liker 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Sjeldent man hører at folk klager over at noe blir levert tidligere enn antatt, noen liker bare å være misfornøyde🤣🤣

Anonymkode: 8aa48...679

• Liker 5
Skrevet (endret)

Leveringsdatoene i appen er jo ofte bare estimater, og noen ganger går transporten raskere enn beregnet.

Jeg tror også Posten får færre klager ved å være litt på den sikre siden og sette estimert leveringstid litt senere, fremfor å love en tidlig levering som de kanskje ikke klarer å holde. Da er det nok bedre at folk blir positivt overrasket når pakken kommer før tiden.

Den ene salven kan du jo spare til senere.

Forresten - hvis du er så avhengig av salven, hvorfor kjøpte du den ikke bare i butikk først som sist? 

Endret av Hedda79
la til noe
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ånei, pakken kom 1 virkedag tidligere enn estimert 😱

Her må regjeringen på banen. Postsjefen må gå!

Anonymkode: b588a...785

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei guri man skal jaggu klage over at det kommer for raskt også! 

Anonymkode: 41276...882

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du fikk den en dag før. Hvilken krise….

Anonymkode: 0e0a5...cd9

AnonymBruker
Skrevet

Én virkedag før antakelig leveringsdato er ingen rot…

Anonymkode: 3b3d2...a3b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...