AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden Jeg skjønner meg ikke på utenlandske artister som reiser kanskje halve Europa/verden for å holde en konsert feks i Norge, og så går de av scenen etter 45 max 60 minuter. At de gidder🙄 Anonymkode: e7549...9d4
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Fordi de tjener like mye på konserten om den varer 45 min eller 3 timer. De er økonomisk smarte og der gir mindre risiko for å bli utbrent. Anonymkode: 83798...ea8 1 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden Tenker du konserter på festivaler nå? Da sier det seg litt selv. Anonymkode: 8c25b...c8f
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden På festival får ikke artistene mer tid enn det. Anonymkode: 28e9b...3b7 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Fordi de tjener like mye på konserten om den varer 45 min eller 3 timer. De er økonomisk smarte og der gir mindre risiko for å bli utbrent. Anonymkode: 83798...ea8 Dette er bare tull. Artister liker å spille flere sanger enn de fire-fem slagerne de spiller på festival. Anonymkode: 28e9b...3b7
AnonymBruker Skrevet 58 minutter siden #6 Skrevet 58 minutter siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Dette er bare tull. Artister liker å spille flere sanger enn de fire-fem slagerne de spiller på festival. Anonymkode: 28e9b...3b7 Kilde? Anonymkode: 01c04...67d
AnonymBruker Skrevet 57 minutter siden #7 Skrevet 57 minutter siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg skjønner meg ikke på utenlandske artister som reiser kanskje halve Europa/verden for å holde en konsert feks i Norge, og så går de av scenen etter 45 max 60 minuter. At de gidder🙄 Anonymkode: e7549...9d4 Norge er et lite attraktivt sted for artister. Derfor må man til Stockholm, København og London for å få sett de største artistene. På noen av de aller største konsertene så er det fort 500 pers i riggen. Dobler du tiden dobler du kostnadene. Anonymkode: 9011f...9a4
AnonymBruker Skrevet 53 minutter siden #8 Skrevet 53 minutter siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Norge er et lite attraktivt sted for artister. Derfor må man til Stockholm, København og London for å få sett de største artistene. På noen av de aller største konsertene så er det fort 500 pers i riggen. Dobler du tiden dobler du kostnadene. Anonymkode: 9011f...9a4 Køben får ikke noe større artister enn Oslo lenger Anonymkode: 4068c...976
AnonymBruker Skrevet 47 minutter siden #9 Skrevet 47 minutter siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Norge er et lite attraktivt sted for artister. Derfor må man til Stockholm, København og London for å få sett de største artistene. På noen av de aller største konsertene så er det fort 500 pers i riggen. Dobler du tiden dobler du kostnadene. Anonymkode: 9011f...9a4 Tror du må bytte ut København med Berlin. Anonymkode: 8c25b...c8f 1
AnonymBruker Skrevet 47 minutter siden #10 Skrevet 47 minutter siden Er ikke normalt å spille mer enn 1.5 time. Det gjelder gjerne hovedband på en konsert. "Oppvarmingsband" spiller Max 30 - 45 min hvis de er med et annet band på turné. Spiller et band på festival så kan de få Max spiletid til 55 min, noen ganger mer eller mindre. Jeg jobber som scenetekniker i Oslo på store og små spillesteder, så dette er normalt. Noen virkelig store band kan ha konsert opp til tre timer, men det er ikke normalt. Anonymkode: 43430...4f6 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå