Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å ta en våtserviett og fukte den mer under springen, ta på en liten dæsj Asan og vaske i rumpa med den. Så går jeg over etterpå med en ny serviett, med kun vann på for å få vekk såperester. Så tørke rumpa med gjestehåndkle. Er dette en grei løsning, bruker dere andre vaskeklut? Jeg synes våtserviett er bedre da jeg bare kan kaste den etterpå og slipper henge til tørk.

Anonymkode: df967...e12

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bruker bidet.

Anonymkode: f979c...1dd

AnonymBruker
Skrevet

Bruk ditt eget håndkle, ikke gjestenes.

Anonymkode: f12cd...ecb

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du bruker et brukt håndkle til å tørke deg med? Og hva gjør du med håndkle etterpå? Det er hode to tingene som er interessant her🤔

Anonymkode: e5b52...e2d

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker tynne vaskekluter og legger de til vask etterpå. De tørker fort.

Anonymkode: 30037...8fb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg pleier å ta en våtserviett og fukte den mer under springen, ta på en liten dæsj Asan og vaske i rumpa med den. Så går jeg over etterpå med en ny serviett, med kun vann på for å få vekk såperester. Så tørke rumpa med gjestehåndkle. Er dette en grei løsning, bruker dere andre vaskeklut? Jeg synes våtserviett er bedre da jeg bare kan kaste den etterpå og slipper henge til tørk.

Hvorfor gjestehåndkle? 

Anonymkode: 93282...784

AnonymBruker
Skrevet

Det er raskere å bare ta en kjapp dusj…

Anonymkode: 7d1d1...fe8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tørker alltid over med våtservietter etter dobesøk uansett.

Anonymkode: bbe9b...6ab

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor gjestehåndkle? 

Anonymkode: 93282...784

Antakelig fordi det vanligvis er litt mindre enn vanlige håndklær og enklere å vaske ofte, fyller ikke så opp i vaskemaskinen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke mye kjemikalier i våtservietter? Har det bare i boden i kriselageret, brukes ikke daglig.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er det ikke mye kjemikalier i våtservietter? Har det bare i boden i kriselageret, brukes ikke daglig.

Neppe spesielt mye i de økologiske for babyer.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Du bruker et brukt håndkle til å tørke deg med? Og hva gjør du med håndkle etterpå? Det er hode to tingene som er interessant her🤔

Anonymkode: e5b52...e2d

Jeg bruker i flere omganger, å tørke et rent rumpehull er da ikke verre enn å tørke nyvaska hender. Men er litt derfor jeg ikke bruker vaskeklut til dette, for da blir det mye klesvask, pluss henge de til tørk rundt omkring 

Skrevet

Det jeg reagerer mest på her, er det med gjestehåndkleet 😂

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en bidedusj som står ved siden av toalettet. Den skrur jeg på maks vannstyrke og regelrett spyler rumpa ren. Dynker rumpa med toalettpapir etterpå for å tørke bort vann. Det er viktig å dynke papiret mot rumpa, ikke gni papiret ellers får man papirrester i rumpa. 

Anonymkode: b88e7...291

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Neppe spesielt mye i de økologiske for babyer.

Nei, de er sikkert ok. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du med gjestehåndkle mener et håndkle av liten størrelse, er det jo helt ok. Hvis du mener et håndkle som du henger opp igjen til bruk for eventuelle besøkende: æsj! 🤢

Jeg bruker vaskeklut istedenfor våtserviett. Skyller vaskekluten godt i rennende vann mellom såpevask og hver gang mellom de rundene man vasker for å få vekk såpa. Skyller også kluten supergodt etter dette igjen. Kluten henges til tørk på et sted den ikke blandes med andre håndklær og kluter. Når den er tørr går den til vask. 

Anonymkode: 0fd0d...d7b

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Det er raskere å bare ta en kjapp dusj…

Anonymkode: 7d1d1...fe8

Enig, mye raskere og man føler seg ren og frisk etterpå. 

Anonymkode: 65416...158

AnonymBruker
Skrevet

Vaskeklut. Gidder da ikke sløse penger på våtservietter 

Anonymkode: e7878...33b

AnonymBruker
Skrevet

De dagene jeg ikke dusjer pleier jeg bare å be gjestene mine om å sleike meg ren.

Anonymkode: ff954...ce6

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg bruker i flere omganger, å tørke et rent rumpehull er da ikke verre enn å tørke nyvaska hender. Men er litt derfor jeg ikke bruker vaskeklut til dette, for da blir det mye klesvask, pluss henge de til tørk rundt omkring 

Du kan umulig være seriøs nå. 2/10.

Anonymkode: f12cd...ecb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...