Gå til innhold

Jeg tror jeg dummet meg ut

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil helst ikke ha denne tråden på Facebook. 

Skulle takke læreren til mitt barn på avslutningen for noen dager siden. Sa til henne at jeg bare ville ønske henne god sommer og si at hun er svært viktig og betyr mye for mitt barn. Ble på gråten i stemmen, men smilte hele tiden. Hun takket og jeg tok henne på skulderen og snudde meg og gikk.

Følte meg så sykt dum etterpå, hadde jo egentlig mye jeg skulle sagt men hadde begynt å grine hvis jeg hadde fortsatt. Var også mange andre foreldre i klasserommet. Barnet mitt har ingen store utfordringer, gjør det bra på skolen og har venner, så hadde ingen grunn til å bli på gråten heller, jeg var bare så takknemlig for at hun bryr seg. Hun må tro jeg er helt rar. 

Anonymkode: 84d5a...4f1

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke forstå noe annet enn at dette bare var veldig hyggelig for læreren. Det er flere av oss som fort kan bli litt rørt og sentimentale når vi skal uttrykke takknemlighet som vi genuint føler. Ingen skam i det.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hva du har dummet deg ut på? Synes det var fint gjort. Generelt er folk mest ivrige på å klage og redde for å gi ros og det er dumt.  Synes bare du er et godt eksempel, og er sikker på læreren satte stor pris på din tilbakemelding. 

Anonymkode: 11b14...941

Skrevet

Neida.

Du er neppe den første eller siste, og du gjorde det jo ikke kleint. 

• Liker 2
Skrevet

Synes dette hørtes bare fint ut jeg. Ingen grunn til å være flau eller føle at du dummet deg ut! 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd at foreldre har tatt til tårene i alt fra utviklingssamtaler til avslutninger og foreldremøter. Det er da jeg innser hvor mye jeg faktisk betyr for både foreldre og elever, og det gir meg bekreftelse på at jeg har valgt helt riktig yrke ☺️

Anonymkode: 0b438...18e

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Du har naturligvis ikke dummet deg ut!

Jeg ga læreren min eldste hadde hatt i mange år en god klem siste skoledag, og da gråt vi faktisk en skvett begge to. Hun var en fantastisk dame og vi hadde et tett samarbeid. Det er da bare fint å fortelle fine folk om at man synes de er akkurat det og å vise hva de betyr for en. Regner da ikke med du hylte hysterisk og la deg i fosterstilling, liksom. 😉

AnonymBruker
Skrevet

Du har ikke dummet deg ut 😊

Jeg må alltid ta slike ting skriftlig for jeg begynner å gråte hver gang jeg skal si slik 🤣 Er altfor følsom til tider 

Anonymkode: 9cf22...e80

Skrevet

Tipper dette er noe hun vil huske resten av livet i takknemlighet🥰 du har så alldeles ikke dummet deg ut. Føler læreryrket idag har blitt en litt utakknemlig jobb, så dette var sikkert et lyspunkt for henne😊 Tenk å være så viktig for noen du verken har en kjærlighetsrelasjon til eller familiebånd, at de gråter av takknemlighet for noe du har gjort. Må være en av de beste følelsene et menneske kan oppleve.

Anonymkode: 27063...a3d

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Neida. Jeg er absolutt ikke et menneske med mye følelser, men hadde bare syntes godt om deg om jeg var i lærerens sted. Du formidlet en veldig hyggelig tanke som hun kunne se at du mente.

Anonymkode: d9821...703

Skrevet

Ikke dumt i det hele tatt. Jeg er brennsikker på at læreren kun synes dette var hyggelig. Det er alltid stas når elever eller foreldre viser at de setter pris på deg som lærer! :)❤️ 

Anonymkode: 82b03...f78

Skrevet

Hvorfor føler du skam knyttet til å vise følelser?

Anonymkode: 8df5d...cad

• Nyttig 1
Skrevet

Ingenting å tenke på :) 

Anonymkode: 376fc...3a3

Skrevet

Lærer her, dette opplever jeg stadig vekk 😄 og det er bare koselig 🥰

Anonymkode: 3e8a3...55b

Skrevet

Takknemlighet for at noen har utført et viktig stykke arbeid, omsorg, vist trygghet og forståelse i mange år er ikke feil. Du har ikke dummet deg ut. 

Anonymkode: f0cc2...dfc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...