Maeve Skrevet 28. november 2002 #1 Del Skrevet 28. november 2002 Hei Dere! Jeg har ei 11 årig datter som elsker å bake. Nå siden hun er så flink og liker dette, så spurte jeg henne om hun ville bake pepperkaker til jul. Hun sa ja på flekken, og da oppstår dilemmaet. Den pepperkakeoppskriften som jeg har er så håpløs å jobbe med. Derfor lurer jeg på om noen har en oppskrift som er mer lettvint og som smaker godt? Altså lettvint å jobbe med, ikke klistrer og setter seg fast i kjevle og benk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. november 2002 #2 Del Skrevet 28. november 2002 Har ikke noen god pepperkakedeig på lager, men haret godt råd for deiger som klistrer til underlaget... Trekk ei treplate med et tøystykke, og bak på det. Strør du mel oppå det, klistrer det ikke overhode!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maeve Skrevet 29. november 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 29. november 2002 Har ikke noen god pepperkakedeig på lager, men haret godt råd for deiger som klistrer til underlaget... Trekk ei treplate med et tøystykke, og bak på det. Strør du mel oppå det, klistrer det ikke overhode!!! Takk for svar, da skal jeg la 11 åringen prøve dette knepet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy Skrevet 5. desember 2002 #4 Del Skrevet 5. desember 2002 Vet ikke hvor du bor, Maeve, men har du IKEA i nærheten er deres ferdige pepperkakedeig ypperlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maeve Skrevet 6. desember 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 6. desember 2002 Vet ikke hvor du bor, Maeve, men har du IKEA i nærheten er deres ferdige pepperkakedeig ypperlig Hei Daisy! :blunke: Jeg bor nok for langt unna IKEA dessverre! Har sett butikkkjeden SPAR hadde ferdiglagete pepperkakedeig, kanskje den var verdt å prøve! Takk for tipset, bare så synd man bor for langt unna!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå