AnonymBruker Skrevet 10. juni #1 Skrevet 10. juni Hva er din erfaring med mensen truser? Hva anbefaler du? Ser både libresse, lindex, bonprix og andre har. Hvilke har du prøvd og liker? Hvordan er de str.messig? Anonymkode: 6793d...f60
AnonymBruker Skrevet 10. juni #2 Skrevet 10. juni Libresse holder senga ren for blod. Jeg blør mye. Lindex sitter ikke godt på meg. Anonymkode: 366ae...6f4
AnonymBruker Skrevet 10. juni #3 Skrevet 10. juni Jeg kjøpte en mensentruse fra ALVA på Normal for et par uker siden, men jeg har ikke prøvd den. Tenkte jeg skulle kjøpe Libresse sine, men de var utsolgt på deres nettsider når jeg så på dem. Vet ikke om de selges på butikker? Og eventuelt hvor? Anonymkode: 741a9...590
AnonymBruker Skrevet 10. juni #4 Skrevet 10. juni Jeg har prøvd de fra Zizzi. De sitter godt, men lager på en måte en slagt rasle/gnisse-lyd når jeg beveger meg. Kan ikke bruke dem blant folk, Anonymkode: e9fe0...d81
AnonymBruker Skrevet 10. juni #5 Skrevet 10. juni Har de fra lindex, digger de! Anonymkode: 55be0...834
AnonymBruker Skrevet 11. juni #6 Skrevet 11. juni Har også fra Lindex, fornøyd med dem Anonymkode: 02a36...5df
AnonymBruker Skrevet 12. juni #7 Skrevet 12. juni Hvordan føles det med menstruse vs å bruke bind? Anonymkode: fa5ef...592
AnonymBruker Skrevet 12. juni #8 Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvordan føles det med menstruse vs å bruke bind? Anonymkode: fa5ef...592 Mye bedre! Jeg blir mye mindre klam med truse. Av en eller annen grunn vrir bind seg, krøller seg sammen, og *grøss* vrir seg sånn at limsiden fester seg på hud og hår 🫨 Med menstruse har jeg bare på en litt tykkere truse liksom. Men fortsatt tynnere enn med bind. Også er jeg veldig fan av at trusen produserer mindre lokalt søppel 😊 Anonymkode: 27de3...6a3 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni #9 Skrevet 12. juni Kan ikke skjønne at det funker for oss med veldig store blødninger. Ekkelt er det også å kjenne blodet renne🤢 Anonymkode: b955d...10d
AnonymBruker Skrevet 12. juni #10 Skrevet 12. juni Elsker menstruser, husker ikke merket, men tror jeg kjøpte på Lindex, female engineering eller noe sånt. Brukte de etter fødsel også, etter de verste dagene med renselse var over. Mindre søppel og føles bedre på. Anonymkode: d6273...83b
BeeKind Skrevet 12. juni #11 Skrevet 12. juni Kjøpte noen på Zalando som jeg er veldig fornøyd med! Gode og myke. Kjøpte på Lindex og den var helt grusom, alt for tykk og stiv, føltes som en bleie.
Pippi Lotta Skrevet 12. juni #12 Skrevet 12. juni Men hvor lenge kan man gå med en sånn truse? Jeg skifter jo bin mange ganger i løpet av dagen. Det blir jo veldig upraktisk å måtte skifte truse på jobb liksom?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå