Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 28. november 2002 #1 Del Skrevet 28. november 2002 Tja... I dag våknet jeg av at lillebroren min hoppet opp på meg. Han hadde glemt at jeg har måttet sy benet, og hoppet nesten på det. Skal si jeg fikk hjertet oppi halsen! Da det ble stille i huset, hinket jeg rundt i huset og prøvde å få tiden til å gå... Jeg så på film, spiste klementiner, drakk te, sang, sminket meg som en hore og satt her på KG. Meg i et nøtteskall. Siden jeg ikke får trene på 10 uker, prøvde jeg meg på noen situps, men det bare verket i hele kroppen! :cry: :evil: Men... Da kjæresten og vennene mine kom på besøk ble alt bra igjen!! Sååå koselig!! Har også fått mange telefoner i dag om hvordan jeg har det osv.. :D Blir så kjempeglad over å få vite at noen bryr seg! Men.. Nå sitter jeg her da.. Hjemme alene og fortsatt i pysjen... Ikke orker jeg å kravle meg nedi badekaret heller (må ha en fot hengende utenfor), så føler meg ganske shabby.. Tør ikke lukte meg under armene nå! Kjæresten skulle ringe senere i kveld, og hvis ikke jeg orker å gå ut, skal jeg virkelig nyyyyte kvelden Se på Sex og Singelliv, The Osbournes og bare lese bittebittelitt på prøva.. Og i morgen skal en venninne stå opp kjempetidlig for min skyld og hjelpe meg opp på skolen! I dag føler jeg meg egentlig bare lykkelig, til tross for at jeg ikke kan gå... og heller ikke trene! *sukk* Men synes da jeg burde fått en "god-bedring-middag" med yndlingsmaten min. Men neeeeidaaa.. Her ble det kjedelig ris m/brun saus og kjøttkaker. FOR DET FØRSTE: Jeg spiser IKKE kjøttkaker, og RIS er KLISTRETE og EKKELT!!! *furten* :oops: Jeg pleier ikke være i et så rart humør, men er litt sånn dåneklar og fortsatt ganske happy.. Har egentlig ikke vært så glad på ganske lang tid... Men det gjør sinnsykt vondt i hele kroppen da, og det ser jeg jo ikke på som et godt tegn! Klem, IW Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 28. november 2002 #2 Del Skrevet 28. november 2002 Tja.. Fant ut at nicket mitt forandret seg mens jeg skrev, så dagboken min står i "F" istedenfor! :D Klem, IW Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorian Skrevet 29. november 2002 #3 Del Skrevet 29. november 2002 Neida, ris er ikke klistrete og ekkelt! Sikker på at det ikke var grøtris de brukte?? Jeg er både usannsynlig nysgjerrig OG veldig treig, og har ikke fått med meg åffer du ligger til sengs med sydd ben, jeg? Men ok, her er et lite bli-bra-dikt: bli bra, da! Fint? dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå