Gå til innhold

eksamen


blå

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Lykke til. :D

Har eksamen i morgen jeg også, og på tirsdag, og på torsdag, og neste tirdag, og mandagen etter der. :roll:

Men da, etter 16 desember altså, er det juleferie. :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle lykke ønskingene....Det må ha hjulpet, for jeg kom hjem etter eksamen med et STORT SMIL om munnen :D Det gikk faktisk ganske bra.. Det er så deilig å ha den følelsen, må ta vare på den nå, for det er jammen ikke hver gang det føles slik.

LYKKE TIL til alle dere andre som skal ha eksamen snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til! :D

Vi får krysse både fingre og tær...

Jeg har eksamen hele neste uke...gruer meg som bare det...og bor på lesesalen for tiden... :(

Snart er det over..og da er det jul!!! JIPPI!!!!

Vi får bite sammen tennene og holde ut!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når får du resultatet?

Personlig har jeg dårlig erfaring med gode følelser etterpå.. Uten unntak har jeg alltid fått bedre karakter jo mer sikker jeg er på å stryke.

Èn gang var jeg riktig fornøyd. Da strøk jeg. Tok eksamenen på ny og var fullt overbevist om at også den gikk i dass. Da fikk jeg 2.8.. *puh-men ikke tilfreds* :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, du er kanskje inne på noe der, jeg har hatt det litt sånn jeg også før. Men denne tror jeg virkelig gikk bra....vel, er jo ikke sikker men... Av fem oppgaver så tror jeg fire av dem er i boks :)

Tror ikke resultatet kommer før om tre fire uker. Det blir spennende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg har hatt siste dag med undervisning i dag. Neste veke begynner eksamenane. Har 6 stykk til saman, 4. til 19. desember. Det er eit slit, men på mange måtar betre enn eit stressande semester. Slepp i alle fall å gå på førelseningar i tillegg til alle oppgåver og slikt...

Håpar det går bra for alle som har eksamenar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det stort sett for meg også! jeg kan være overbevist om at jeg har strøket også dukker resultatet opp og jeg blir like overrasket hver gang! (heldigvis!)

Litt gøy når forventningene er så lave..da er det lett å bli glad for resultatet!!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og gjett om jeg er glad over resultatet!!! :D

Jeg bestod eksamen i dag!!!!

*maddie smiler fra øre til øre!!!!*

Nå skal det feires...SKIKKELIG!!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...