Gjest Søt Skrevet 21. april 2006 #1 Skrevet 21. april 2006 Hei! Kjæresten og jeg snakker om å ta en sydentur til jul/nyåret. Noen som har vært her? Vi er i begynnelsen av 20 årene, så litt teit å havne på Saga Solreiser senior
Gjest Søt Skrevet 25. april 2006 #3 Skrevet 25. april 2006 å ja.. det er fler? i Spania mener jeg.. Ved den kysten...
Amadea Skrevet 25. april 2006 #4 Skrevet 25. april 2006 Til jul? Det er ikke "Syden" akkurat. Du kan ikke bade og sole deg altsaa. Til nöd en spasertur paa stranda hvis det ikke regner... Hvis jeg forstaar hva du mener med Syden, maa du dra litt lengre hvis det er til jul. Kanari-öyene for eksempel. Nord-Spania er fint altsaa, men jeg ville dratt paa sommeren....
loffen Skrevet 25. april 2006 #5 Skrevet 25. april 2006 Trist sted. Mange høye boligblokker og ikke særlig varmt på vinteren nei. Har ikke tilbrakt tid der, men funnet det best å kjøre videre!! Det ser skikkelig fælt ut der. Kanskje noen har stoppet og vet mer?
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2006 #6 Skrevet 26. april 2006 Har vært i Bilbao en langhelg i februar. Grusomt vær, men flott by! Det kommer an på hva du forventer av ferien. Hvis du vil ha litt avveksling og kultur, er det en flott region, men været er ikke bra på den årstiden.
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2006 #7 Skrevet 26. april 2006 Hei! Kjæresten og jeg snakker om å ta en sydentur til jul/nyåret. Noen som har vært her? Vi er i begynnelsen av 20 årene, så litt teit å havne på Saga Solreiser senior ← Jeg kjenner san sebastian ganske bra, for jeg har spilt et naturtro tv-spill hvor du er en neger som går rundt i san sebastian, kjører fine biler og sånn. Bra spill, og bra by. Bare gled deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå