AnonymBruker Skrevet 10. juni #1 Skrevet 10. juni Hverdagene mine består av jobb og gåturer. Har ikke energi til annet. Jeg har høyt antall skritt hver dag og balansert kosthold, så ligger ikke i det. Men jobben tar så mye energi at jeg er helt tømt når jeg kommer hjem. Andre som har det likt? Må jeg bare akseptere at det skal være slik til jeg blir pensjonist?? Anonymkode: f487d...70a
AnonymBruker Skrevet 10. juni #2 Skrevet 10. juni Sikkert mange som har det slik. Selv hadde jeg aldri akseptert det. Det er viktig å trene styrke. Å gå turer er bra, men ikke tilstrekkelig. Får du ikke hentet deg inn i helgene? Anonymkode: 59346...92c
AnonymBruker Skrevet 10. juni #3 Skrevet 10. juni Jeg fikk mye mer energi og livsglede når jeg nå har delvis hjemmekontor. Anonymkode: 02285...c93 3
AnonymBruker Skrevet 10. juni #4 Skrevet 10. juni Du tar vel noen hviledager også? Jeg ville byttet ut et par gåturer med en koselig hobby. Det er veldig viktig for mental helse å drive med litt som gir påfyll også. ❤️ Anonymkode: 2c657...2a7 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni #5 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du tar vel noen hviledager også? Jeg ville byttet ut et par gåturer med en koselig hobby. Det er veldig viktig for mental helse å drive med litt som gir påfyll også. ❤️ Anonymkode: 2c657...2a7 Kanskje gåturene er koselig hobby som gir påfyll? Anonymkode: 00406...e40 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni #6 Skrevet 10. juni Kan du rett og slett ha valgt feil type jobb for din personlighet, TS? Anonymkode: dcab5...ec7
AnonymBruker Skrevet 10. juni #7 Skrevet 10. juni Har kanskje enda mer monotont liv enn deg, jeg går ikke turer en gang. Går på jobb, handler på vei hjem, blir hjemme til neste morgen og jobb igjen. Fredag kommer jeg hjem fra jobb og drar ut igjen på mandags morgen. Er også helt utslitt etter en dag på jobb, men elsker jobben min. Anonymkode: 6ef24...eec 1
piggrokken Skrevet 10. juni #8 Skrevet 10. juni Mange har det sånn, og noen er fornøyd med det. Om du vil forandre på det, TS, er det bare du selv som kan gjøre noe med det. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni #9 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Kanskje gåturene er koselig hobby som gir påfyll? Anonymkode: 00406...e40 Muligens, men det var ikke inntrykket jeg fikk, ellers ville jeg jo ikke skrevet det slik. Anonymkode: 2c657...2a7
Purple_Pixiedust Skrevet 10. juni #10 Skrevet 10. juni Jeg er ikke i jobb, men det er ganske monotont ja. Stort sett alene og fysisk begrenset pga skader.
AnonymBruker Skrevet 10. juni #11 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan du rett og slett ha valgt feil type jobb for din personlighet, TS? Anonymkode: dcab5...ec7 Jobber innen et fagfelt jeg liker. Har hatt mange ulike typer jobber, men er like utslitt uansett. Anonymkode: f487d...70a
AnonymBruker Skrevet 10. juni #12 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Jobber innen et fagfelt jeg liker. Har hatt mange ulike typer jobber, men er like utslitt uansett. Anonymkode: f487d...70a Man kan jo like et fagfelt, selv om jobben ikke passer til personligheten og kapasiteten man har. Jeg har en Master i Spesialpedagogikk, og jeg brenner for fagfeltet. Men jeg kunne aldri ha jobbet tett på mennesker med spesialpedagogiske behov. Jeg har verken egenskapene eller personligheten som kreves. Derimot så trives jeg best med å jobbe med kunnskapsutvikling på feltet. Anonymkode: 0c056...445
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå