Gå til innhold

Noen norske kvinner utnytter invandrere.

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest indiangranny

Hei Dere :D

Jeg så på Rikets Tilstand i går og ble meget sjokkert. :o Jeg viste jo at noen bare giftet seg på papiret for å få en fremtid i Norge.

Hellskog hadde reportasje fra Tyrkia der kvinner i 60 årene giftet seg med pur unge gutter på papiret.De måtte betale dyre dommer for det en av dem, forlangte det samme som hun haddde fått i trygd og 60000 ved siden av.De var stor busines ut av dette jeg synes det er fælt at norske kvinner skal utnytte fattige menn på den måten.Jeg kunne aldri tenke meg å gifte meg med en utlending på den måten bare på papiret.

hilsen en sjokka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvem som utnytter hvem kan jo diskuteres. Men et statsborgerskap er mye mer verdifullt en skarve 500 000. Skulle jeg vært så dum å "bruke" meg av denne ordningen for å få noe "pæng" - så hadde prisen blitt dobblet mange ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At dette er skattefrie kroner maner til ettertanke.

Hva er det som skjer? Hvorfor utnytter norske kvinner seg for pengestørrelser av den grad? Jeg forstår ikke at noen finner det moralskt riktig å prisfastsette sin samvittighet slik.

Man skulle gjort det av rein og skjær ideologi, den mannlig del av den norske befolkning burde giftet seg med av de utenlandske kvinner, og utenlandske menn burde fått de norske kvinner.

Det er den eneste måten å få slutt på landegrenser og idiotiske fordommer, ekstreminisme og misnøyelser.

Waco

Nei til vesten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale
Yes, Hva ville du Milla ?

Vel, det jeg lurer på (skal prøve å si dette pent) er hvorfor du har denne store trangen til å kommentere hver eneste sak i media som handler om kvinner og ekteskap med utenlandske menn, kvinner som blir mishandlet av sine muslimske/hinduistiske menn, nordmenns syn på kvinner som er gift med utenlandske menn, utenlandske menn sitt syn på norske kvinner......

Vi vet at du har det bra med din indiske mann, han er snill, han slår deg ikke og han varter deg opp. Hans familie i India liker deg, og din familie liker hans familie. Alt er vel.

Føler du trang til å kommentere hver eneste sak fordi du vil balansere synet på flerkulturelle ekteskap eller er det fordi du er redd for å bli oppfattet som undertrykt?

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Registrerer at Milla synes det interessantere å diskutere andre menneskers parforhold, det er påliggende å anta at denne nysjerrigheten kanskje inneholder en smule misunnelse?

Som en betrakter av disse kvinnefeidene, kan jeg gledelig opplyse om jeg blir mer og mer sikker i min sak.

Dere former mitt kvinnesyn.

Når jeg føler behov for å la damer få rettigheter, så leser jeg litt på kg, bare for å få bevist hvor fånyttig det er å la kvinners tanker bestemme.

Waco

Glad han er mann i en mannsverden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøjje meg, Milla. Indianlady kan vel kommentere slike ting like godt som andre. Da kan man like gjerne lure på hvorfor du alltid må kommentere barneoppdragelse og graviditet og slikt. Gidder ikke ta en psykoanalyse på det, men du skjønner hva jeg mener. Tror du reagerer fordi hun som gift med en utlending blir "synlig" og du og andre tillegger henne meninger som hun kanskje ikke har basert på deres egne "fordommer" eller hva man nå skal kalle det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest indiangranny

Vel, det jeg lurer på (skal prøve å si dette pent) er hvorfor du har denne store trangen til å kommentere hver eneste sak i media som handler om kvinner og ekteskap med utenlandske menn, kvinner som blir mishandlet av sine muslimske/hinduistiske menn, nordmenns syn på kvinner som er gift med utenlandske menn, utenlandske menn sitt syn på norske kvinner......

Vi vet at du har det bra med din indiske mann, han er snill, han slår deg ikke og han varter deg opp. Hans familie i India liker deg, og din familie liker hans familie. Alt er vel.

Føler du trang til å kommentere hver eneste sak fordi du vil balansere synet på flerkulturelle ekteskap eller er det fordi du er redd for å bli oppfattet som undertrykt?

Milla

Hei Milla

Ja jeg skal prøve å være saklig nå tenke tenke ,Jeg har opplevd drittsekker blandt nordmenn og fargede mennesker.Når du lever i et flerkulturelt ekteskap får du litt annet syn på saken og lærer mer om det possitive i deres kultur.Jeg har vel en barnslig tankegang der at jeg vil at alle skal være "venner " hater uvennskap.Jeg er ikke redd for å bli oppfattet som undertrykt.Jeg vil bare ha fred blandt folk av alle folkeslag.

Normenn har fremmedfrykt som utlendinger har det over for oss og jeg kenne tenke meg å viske litt ut på de grensene.Så kankje vi kan leve som et godt flerkulturelt samfunn alle sammen.Jeg veit ikke om jeg svarte deg korekt Milla

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen problemer med å forstå at du engasjerer deg i slike ting jeg Indianlady. Det er da helt naturlig å være interessert i ting som har med sitt eget ekteskap eller liv å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere former mitt kvinnesyn.

Ikke søren heller. Akkurat den "forminga" der klarer du fin fint sjøl Waco. Men at ting ikke stemmer så mye spiller nå ingen stor rolle, for du tror da hverfall på det sjøl :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... og nå mente jeg ikke at du hadde giftet deg for penger og sånt altså.. hehe her blir jo alt misforstått.

Det jeg mente var at dette er ting som du ramler borti pga. at du er gift med en utenlandsk mann. Derfor er det naturlig at du engasjerer deg.

Arrrgh! Har visst litt problemer med å uttrykke meg i dag :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest indiangranny
... og nå mente jeg ikke at du hadde giftet deg for penger og sånt altså.. hehe her blir jo alt misforstått.

Det jeg mente var at dette er ting som du ramler borti pga. at du er gift med en utenlandsk mann. Derfor er det naturlig at du engasjerer deg.

Arrrgh! Har visst litt problemer med å uttrykke meg i dag  :x

Hei Lea :D

Du er ikke alene om og ha problemer med å utrykke deg :lol: Jeg forstod at du ikke mente det slik jeg at jeg hadde giftet meg for penger.

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æh...driver dem på med de derre rikets tilstand-greiene ennå?

Trodde siste ukers begivenheter viste oss litt om etterretteligheten på dette programmet, jeg? :sjarmor:

Menmen, kan jo være de har greid å lese tallene riktig denne gangen :ler:

dorian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min beskylder meg for å ha gjort det, for han ser ikke så mye av pengene sine etter at han ble gift med meg :ler: . Men jeg sier bare at norske damer er ikke billlige :ler: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer nå ellers på hvor disse fattige landsens guttene får slike summer ifra. Er ikke f.eks Nkr 60 000,- ganske mye penger for en fattig gutt fra Tyrkias landsbygder? Eller har jeg misforstått valutakursene helt?

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes rikets tilstand har vært et kjempebra og opplysende program jeg!!! bare en tabbe de klarte å gjøre sist gang, men det tilsier ikke at programmet er negativt. jeg for min del liker det og kommer til å fortsette å se det (erikke så fan av dæhlie og co uansett hihi).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min beskylder meg for å ha gjort det, for han ser ikke så mye av pengene sine etter at han ble gift med meg  :ler: . Men jeg sier bare at norske damer er ikke billlige  :ler: .

:hoho::hoho:

Jeg lurer nå ellers på hvor disse fattige landsens guttene får slike summer ifra. Er ikke f.eks Nkr 60 000,- ganske mye penger for en fattig gutt fra Tyrkias landsbygder? Eller har jeg misforstått valutakursene helt?

Den tanken slår meg også Maiken, er vel slik at ikke det alltid er de som har mest behov for å komme som kjøper seg ny tilværelse på denne måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...