Gjest titteline Skrevet 21. april 2006 #1 Skrevet 21. april 2006 Stillingensbeskrivelsen min skal forandres, og jeg må dermed ha ny tittel. Sjefen min sa tidlig at jeg kan/må finne en tittel selv, som jeg (og han selvfølgelig) synes passer. Jeg kommer til å ha det daglige ansvaret i bedriften, sitte med alt det økonomiske, opplæring av nyansatte, samt også beholde den tittelen jeg har. Men jeg vet ikke hva jeg skal kalle meg!! Jeg er jo ikke en "ekte" daglig leder, selv om jeg sitter med mesteparten av det daglige ansvaret? Min sjef foreslo "Manager" (må ha internasjonal tittel da vi er et internasjonalt selskap), men jeg vet ikke helt. Noen som har noen gode forslag til en tittel som innebærer alt dette?
Gjest gjest 0 Skrevet 21. april 2006 #2 Skrevet 21. april 2006 hmmm Manager høres bra ut, men det bør vel være en tittel som sier noe mer enn det kanskje? Og så er det litt vanskelig når man ikke vet hva den gamle tittelen din er....
orakel Skrevet 21. april 2006 #3 Skrevet 21. april 2006 "manager" brukt i engelske titler er som oftest manager OF .... et eller annet. Bare manager sier egentlig ingenting. Det høres jo ut som om du fungerer som daglig leder da. Hvilken tittel har sjefen din? Hva er neste naturlige tittel under ham?
Gjest HB Skrevet 21. april 2006 #5 Skrevet 21. april 2006 Hva med administrasjonssjef? Hilsen Lille meg
Gjest titteline Skrevet 21. april 2006 #6 Skrevet 21. april 2006 Takk for svar. Men må ha på engelsk! Men likte administrasjonssjef..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå