Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ei venninne og jeg reiser på en 3 dagers tur til utlandet på søndag..Nå får jeg høre at hun jeg reiser med har bedt med seg sin kollega også ( jeg kjennet vedkommende litt)..Jeg kjente piffen gikk ut av meg nå, føler det er litt respektløst å ikke ikke spørre meg først..

hva tenker dere?

Anonymkode: 17c47...c8f

• Liker 1
  • Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sånt gjør man ikke. Da hadde jeg benyttet anledningen til å lage alenetur for meg selv, så kan de to henge sammen. 

Anonymkode: 421e2...5e9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner du er skuffet. Hun kunne ha spurt.

Men det kan gå bedre enn forventet. 
En tredje person på lasset var et problem i 5 klasse. Men kan være berikende i voksen alder.

Anonymkode: 8f3c2...8f6

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hadde jo vært naturlig å si ifra først men samtidig vet man jo ikke bakgrunnen for denne siste liten invitasjonen. Kan jo være denne personen virkelig trenger et avbrekk. Jeg er så sær at jeg hadde nok droppa turen med glede😅 

Anonymkode: 85d4e...638

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ei venninne og jeg reiser på en 3 dagers tur til utlandet på søndag..Nå får jeg høre at hun jeg reiser med har bedt med seg sin kollega også ( jeg kjennet vedkommende litt)..Jeg kjente piffen gikk ut av meg nå, føler det er litt respektløst å ikke ikke spørre meg først..

hva tenker dere?

Jeg tenker at det er ugreit. 
Om det var meg ville jeg h ringt henne og sagt at dette har kommet deg for øret. Og gjort det klinkende klart at dette ikke er ålreit.

Enkelte mennesker er så opptatt av at den som blir utsatt for uønsket adferd skal «gjøre gode miner». Men hva har du å tjene på det? Intet. Den eneste som tjener på at uønsket adferd ikke resulterer i en velfortjent omgang voksenkjeft er den som velger å oppføre seg ufint.

Konsekvensen kan bli at hun for fremtiden unngår deg. Det er udelt positivt, for da slipper jo du å ta deg bryet med å unngå henne. Du har rett og slett intet å tape på å konfrontere.

Anonymkode: 956d6...0c5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Veldig spesielt. Skjønner godt at du ikke liker det. Sånt nevner man i forkant. Skal nok en del til før jeg sier at jeg ikke vil ha med noen, men ville ønsket beskjed i forkant. 

Ja. Rart å gjøre uten å snakke med deg før man spør. 

Anonymkode: 86884...31a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kan du avbestille/ombooke? Så du kan reise et annet sted eller droppe det? Så sær er jeg faktisk... Hun burde ha spurt...

Anonymkode: a2a99...9cb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ts igjen !

Det skal sies at hun tidligere spurte 2 andre også , som jeg var enig i. Men disse ikke kunne begynte å planlegge turen for oss 2. Men....jeg var ikke informert i forkant, eller spurt om det var greit at sistnevnte skulle bli så tett oppunder.....

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ts igjen !

Det skal sies at hun tidligere spurte 2 andre også , som jeg var enig i. Men disse ikke kunne begynte å planlegge turen for oss 2. Men....jeg var ikke informert i forkant, eller spurt om det var greit at sistnevnte skulle bli så tett oppunder.....

slurvefeil. De første vi spurte kunne ikke være med...skulle der stå

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Kan du avbestille/ombooke? Så du kan reise et annet sted eller droppe det? Så sær er jeg faktisk... Hun burde ha spurt...

Anonymkode: a2a99...9cb

Samme her. Hadde avbestilt, og sagt at jeg ikke kunne dra likevel, og evt dratt et annet sted.

Anonymkode: daf1b...8e0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ts igjen !

Da har hun nok bare tenkt at det var ok med denne også siden det var ok med de to første.

Anonymkode: 85d4e...638

• Nyttig 1
Skrevet

Hva med å bare spørre hvorfor? Kanskje ho trodde det var greit iom det var spurt andre før. Eller, at denne nye fikk et akutt behov for en ferietur? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner du kollegaen? Og skal dere ha hvert deles hotellrom eller hvordan foregår det praktiske? Jeg hadde blitt paff i din situasjon. Sånt gjør man bare ikke.

Anonymkode: 39a45...bfd

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...