AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Skrevet 8 timer siden Folk med mørkere hudtone. Nøytral og varm. Anonymkode: 2c752...44e 7
Beneath the Moon Skrevet 8 timer siden #5 Skrevet 8 timer siden (endret) Jeg har varm hudtone og kler den fargen. Jeg kler generelt høstfarger. Endret 7 timer siden av Beneath the Moon 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Altså på klær? Anonymkode: b314c...f5b De som har olivenfarget hud! Anonymkode: f5893...a4c
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #7 Skrevet 7 timer siden Jeg er 50% italiener og mener jeg kler det med min hudtone og hårfarge. Anonymkode: 3bbf5...79c 1
Silverdust Skrevet 7 timer siden #8 Skrevet 7 timer siden De som tilhører fargesesongen høst. Søk opp true autumn 😊👍
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #9 Skrevet 7 timer siden Vi som er høst. F.eks meg selv med blek hud og rødbrunt hår. Anonymkode: f82e4...4e1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #10 Skrevet 6 timer siden Ser for meg de med mørkere hud og farger, som f.eks latinodamer. Anonymkode: be11a...b1d
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #11 Skrevet 6 timer siden Jeg kler det! Sliter derimot med pasteller, som er veldig in nå på sommeren. Anonymkode: 71d34...3ab
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Skrevet 3 timer siden En venninne av meg ser smashing ut i det😊 Anonymkode: 6745d...38f 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Skrevet 3 timer siden Godt spørsmål, Ts 🥰 Jeg er super-blek både sommer og vinter, men liker fargen så bruker den likevel. Kledelig eller ikke. For oss som har levd en stund, og hørt om Den spanske flue (fra 1990, ikke den fra i år), så gikk hele familien til sennepsfabrikk-sjefen i sennepsfarger (om jeg husker riktig) 😄 Anonymkode: 6ff1c...2ed 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #14 Skrevet 3 timer siden Jeg kler den. Men kler virkelig ikke vanlig eller lysegul. Anonymkode: fe0e7...335
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå